Bekijk volle/desktop versie : Zilvervisjes



Pagina's : [1] 2 3 4

15-10-2009, 10:00
Help help help, de laatste tijd kom ik veel zilvervisjes tegen thuis, vooral op zolder en af en toe door het huis

ik heb al het een en ander opgezocht op internet maar het lijkt echt een klusje die ik never van mijn leven voor elkaar zal krijgen

iemand tips


15-10-2009, 10:01



Citaat door 3anood:
Help help help, de laatste tijd kom ik veel zilvervisjes tegen thuis, vooral op zolder en af en toe door het huis

ik heb al het een en ander opgezocht op internet maar het lijkt echt een klusje die ik never van mijn leven voor elkaar zal krijgen

iemand tips

komt door vocht.. of boeken enz

15-10-2009, 10:02

Citaat door Ikeafreak:
komt door vocht.. of boeken enz



ja en nu de oplossing

15-10-2009, 10:03
bel de woningbouw,by myn oude buren kwamen ze t bestrijden.

15-10-2009, 10:07



Citaat door mama_lief:
bel de woningbouw,by myn oude buren kwamen ze t bestrijden.



ik lees overal dat je buren ook mee moeten werken voor het effectief bestrijden

maar wel een goeie om de wb te bellen alhoewel die gasten doen bijna niets meer

maar ik lees trouwens ook dat je 6 weken niet mag schoonmaken enzo en pfff alleeen het idee al dat ik al mijn spullen moet verplaatsen

15-10-2009, 10:08

Citaat door berberbitch:
ow my god wat zijn dat voor beestjes



google op papiervisje of zilvervisje

15-10-2009, 10:10
khad ze heel erg hier in huis,khad ze meegenomen van mijn andere woning (daar was door de hele flat,lekkage maanden lang).

Totdat ik raid had gekocht van marokko,ik heb tig flesjes gehaald (heel mejane keek in mijn kar )

ze zijn nu verdwenen,foetsie!


ik heb een fles voor je als je wilt. Pm me .

15-10-2009, 10:13
jakkie ik heb soms ook last van die enge beestjes

15-10-2009, 10:13
Ik heb er ook last van ik zit ook nog eens in een nieuwbouw woning, maar ik denk dat ze via de tuin binnenkomen. Heb jij ook een tuin?

15-10-2009, 10:16

Citaat door tangia26:
khad ze heel erg hier in huis,khad ze meegenomen van mijn andere woning (daar was door de hele flat,lekkage maanden lang).

Totdat ik raid had gekocht van marokko,ik heb tig flesjes gehaald (heel mejane keek in mijn kar )

ze zijn nu verdwenen,foetsie!


ik heb een fles voor je als je wilt. Pm me .



heb je er ook 1 voor mij?

vreselijke beestjes zijn het

15-10-2009, 10:18

Citaat door tangia26:
khad ze heel erg hier in huis,khad ze meegenomen van mijn andere woning (daar was door de hele flat,lekkage maanden lang).

Totdat ik raid had gekocht van marokko,ik heb tig flesjes gehaald (heel mejane keek in mijn kar )

ze zijn nu verdwenen,foetsie!


ik heb een fles voor je als je wilt. Pm me .


Als ze meekomen uit je andere huis. Gaan ze dan weer voortplanten enz in je nieuwe huis?

Ik had vorig week een hele grote gedood. Ik hoop dat het bij die blijft




15-10-2009, 10:20
Je kan ook iets bij de dierenwinkel kopen, het is een fles, en je moet het dan spuiten bij je plinten enz door de hele huis.
Ik weet niet hoe het heet, maare je moet het dan effe vragen, ik weet wel dat die spuit wat prijzig is, maar ja als je die beestjes kwijt wilt..

15-10-2009, 10:20


Tangia is dat dat vieze stinkende spul, ik vraag eerst even aan mijn moeder of ze nog heeft, zij neemt het ook altijd mee uit marokko


weten jullie trouwens dat ze JUIST in nieuwbouwhuizen zitten en in goed geisoleerde woningen

Mijn woning hebben ze een tijdje geleden goed geisoleerd

15-10-2009, 10:22
Heb je behang door het huis, daar komen ze op af!
sinds ik geen behang meer heb zijn ze verdwenen.
Tijdens behang afschuren, je wil niet weten hoeveel zilvervliesjes achter het behang zich bevonden!

ze komen op papier af.

15-10-2009, 10:23

Citaat door lach_parel:
Heb je behang door het huis, daar komen ze op af!
sinds ik geen behang meer heb zijn ze verdwenen.
Tijdens behang afschuren, je wil niet weten hoeveel zilvervliesjes achter het behang zich bevonden!

ze komen op papier af.


Ja en ze houden ook van dat lijm waar je het mee plakt..

Pagina's : [1] 2 3 4