Bekijk volle/desktop versie : ladies....jullie mening..



Pagina's : [1] 2 3

14-10-2009, 15:27
stel je bent iemand aan het leren kennen en opeens zegt hij ik weet niet of jij HET bent dus ik hou je een beetje op afstand...wanneer we elkaar beter kennen dan zien we wel of het klikt of niet...


wat zou je doen?
serieus blijven en je best doen om er een toekomst van te maken (je hebt dan geen relatie)

ook andere jongens gewoon leren kennen en dan zie je wel hoe het allemaal loopt....



ben benieuwd...

14-10-2009, 15:28



Citaat door sweet_I:
stel je bent iemand aan het leren kennen en opeens zegt hij ik weet niet of jij HET bent dus ik hou je een beetje op afstand...wanneer we elkaar beter kennen dan zien we wel of het klikt of niet...


wat zou je doen?
serieus blijven en je best doen om er een toekomst van te maken (je hebt dan geen relatie)

ook andere jongens gewoon leren kennen en dan zie je wel hoe het allemaal loopt....



ben benieuwd...


Als je er ook echt zelf voor wilt gaan dan zou ik voor deze optie gaan; serieus blijven en je best doen om er een toekomst van te maken (je hebt dan geen relatie)

14-10-2009, 15:28
nee gewoon tegen hem zeggen dat je duidelijkheid wilt, en zeg dat je niet je tijd wilt verspillen aan onzin, en dat je serieus bent.

14-10-2009, 15:29
Sorry, de klik is er of is er niet en als hij aangeeft dat hij niet weet of jij HET bent, dan zou je het misschien nooit worden..

ik zo afstand nemen, geen contact meer hebben en verder gaan met mijn leven.. ik neem geen genoegen met "misschien"

succes

14-10-2009, 15:38



Citaat door Joker87:
Als je er ook echt zelf voor wilt gaan dan zou ik voor deze optie gaan; serieus blijven en je best doen om er een toekomst van te maken (je hebt dan geen relatie)



en als je er echt voor wilt gaan, maar het van zijn gewoon heel afstandelijk is? en dan als reden dus dat hij je niet goed genoeg kent en dus niet weet of jij HET bent....

14-10-2009, 15:38

Citaat door Nadira002:
nee gewoon tegen hem zeggen dat je duidelijkheid wilt, en zeg dat je niet je tijd wilt verspillen aan onzin, en dat je serieus bent.



het probleem hier is dat je elkaar niet goed genoeg kent om te weten of het nou wel of niet egt wat is....

14-10-2009, 15:39

Citaat door sietje29:
Sorry, de klik is er of is er niet en als hij aangeeft dat hij niet weet of jij HET bent, dan zou je het misschien nooit worden..

ik zo afstand nemen, geen contact meer hebben en verder gaan met mijn leven.. ik neem geen genoegen met "misschien"

succes



je kan moeilijk na een dag, week of maand zekerheid hebben tog..


is maar een gedachte meissie, was benieuwd naar jullie mening o safi

14-10-2009, 15:40
STOPPEN MAAR! niet aan je relatie werken (dat kan dus makkelijk want er is er geen) gwn vrienden blijven en als de KLIK er is misschien iNSA'Allah wel en dan heb je natuurlijk nog el Mektabmaar jaah succes verder

14-10-2009, 15:44

Citaat door nana-mo:
STOPPEN MAAR! niet aan je relatie werken (dat kan dus makkelijk want er is er geen) gwn vrienden blijven en als de KLIK er is misschien iNSA'Allah wel en dan heb je natuurlijk nog el Mektabmaar jaah succes verder



oke, maar de vraag is dus of jullie ook andere jongens de kans geven of het bij die ene jongen houden...

en ik zit niet in zo een situatie, het is maar een vraag

14-10-2009, 16:00

Citaat door sweet_I:
en als je er echt voor wilt gaan, maar het van zijn gewoon heel afstandelijk is? en dan als reden dus dat hij je niet goed genoeg kent en dus niet weet of jij HET bent....



Ja is toch logisch............ trouwen is toch geen spel, hij moet het wel 100% weten/voelen dat jij het voor hem bent.
Maar jij weet het dus wel zeker en hij niet, ken jij hem beter dan hij jou.
En wat wil je met iemand, die niet voor je gaat

14-10-2009, 16:02

Citaat door sweet_I:
stel je bent iemand aan het leren kennen en opeens zegt hij ik weet niet of jij HET bent dus ik hou je een beetje op afstand...wanneer we elkaar beter kennen dan zien we wel of het klikt of niet...

wat zou je doen?
serieus blijven en je best doen om er een toekomst van te maken (je hebt dan geen relatie)

ook andere jongens gewoon leren kennen en dan zie je wel hoe het allemaal loopt....



ben benieuwd...


Hij houdt je op afstand maar neemt wel aan dat jullie elkaar beter gaan lere kennen? Oke vreeeeeeemd..

Het lijkt erop dat die gewoon wil kijken of er nog iets beters voorbij komt..zo niet dan heeft die jou altijd nog.

14-10-2009, 16:06

Citaat door Spicegirl:
Hij houdt je op afstand maar neemt wel aan dat jullie elkaar beter gaan lere kennen? Oke vreeeeeeemd..

[I]Het lijkt erop dat die gewoon wil kijken of er nog iets beters voorbij komt..zo niet dan heeft die jou altijd nog.


Juistem!

14-10-2009, 16:06



Citaat door Joker87:
Ja is toch logisch............ trouwen is toch geen spel, hij moet het wel 100% weten/voelen dat jij het voor hem bent.
Maar jij weet het dus wel zeker en hij niet, ken jij hem beter dan hij jou.
En wat wil je met iemand, die niet voor je gaat



je bent elkaar aan het leren kennen dan weet je niet meteen of die persoon het ook is....je kunt eigenlijk alleen weten of je die persoon een kans wilt geven

14-10-2009, 16:08

Citaat door Spicegirl:
Hij houdt je op afstand maar neemt wel aan dat jullie elkaar beter gaan lere kennen? Oke vreeeeeeemd..

Het lijkt erop dat die gewoon wil kijken of er nog iets beters voorbij komt..zo niet dan heeft die jou altijd nog.




jouw accountnaam

oke je mening is duidelijk..
vindt jij dat je serieus moet zijn of vindt jij dat het meisje dan gewoon ook andere jongens moet leren kennen en mocht die eerste jongen het wel zijn dan is dat maar zo...

14-10-2009, 16:15

Citaat door sweet_I:
jouw accountnaam

oke je mening is duidelijk..
vindt jij dat je serieus moet zijn of vindt jij dat het meisje dan gewoon ook andere jongens moet leren kennen en mocht die eerste jongen het wel zijn dan is dat maar zo...


Die is toch niet grappig. Oke wel een beetje lachwekkend..vooral als ik een serieuze reactie plaats hehe.

Als een jongen zoiets tegen mij zou zeggen zou ik byebye zeggen. Dat die twijfelt zegt toch al dat jij niet die ene bent voor hem?

Pagina's : [1] 2 3