Bekijk volle/desktop versie : Hoe heb jij het je man verteld toen je zwanger was.. was het op een speciale manier?



Pagina's : [1] 2 3 4 5

14-10-2009, 10:35
[I]drop hier je verhalen


mijn story:

Ik was toendertijd in Nederland, had een geboortefeestje van me nicht. ik wist nog niet dat ik zwanger was. De dag erna ging ik met me tante mee naar der huis, om te overnachten.
ze had toevallig nog een zwangerschaps test thuis liggen, en we gingen samen testen aangezien k al 4dagen overtijd was. Ik voelde me super, had dus geen zwangerschapsverschijnselen.

Er kwam een licht streepje tevoorschijn... maar het werd niet donkerder. Ik kon het niet geloven, dus ik dacht dat het niet klopte aangezien het 'streepje' licht was.
Me tante: 'Gefeliciteerddddddddddddddddddddd'
ik; 'Nee hoor ben niet zwanger'

Wij bellen naar de infolijn van Clearbleu. En de medewerker zei: Ook al is het licht, dan ben je zwanger gefeliciteerd!


iK helemaal happy.. en ik ging het vieren met me tante. Belde gelijk me moeder op etc.

Nou aangekomen in Belgie, waar ik dus woon. Liep ik naar me appartement en me man zat al op me te wachten.
ik zei niets.

Kleedde me om, en gaf hem kadootjes

de eerste was parfum.. en de tweede WAS EEN SPEENTJE

Toen hij die speentje zag zei die: Ben je zwangerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr:[/SIZE]eek:
ik ; [SIZE="3"]Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa[/SIZE]

Hij omhelste mij en begon te huilen als een klein kind


Sinds de dag van vandaag heb ik de positieve zwangerschapstest nog steeds [/I]


[SIZE="5"]Next

14-10-2009, 10:39


Zo lief MashaAllah !!

Dat Allah altijd aan jullie zijde mag wezen inchAllah !

Prachtig om te lezen.....

Liefs...

W.

14-10-2009, 10:42
en nu jij

14-10-2009, 10:44
nou bij mij was het zo dat ik me anders voelde maar had geen idee dat ik zwanger was. ik dacht nee joh ben er helemaal niet mee bezig en kan noooit zo snel . dus mn man subhanallah die voelde het al dagen en zei de hele tijd tegen me je bent zwanger schat. ik zo nee joh helemaal niet doe niet zo raar

dus hij mij hele tij doverhalen schat doe nou een test, ik zo nee hallo kan niet mop ben pas met de pil gestopt word je echt niet meteen zwanger hoor.

moehiem dagen gingen voorbij en ik was nog steeds niet ongetseld en kwam hij aan met een test en zei ie nu ga je test doen hahaha. ik test gedaan en ja zwanger . ik was echt in schok had het niet verwacht . du smoest huilen hahha

ik was meer verrrast dan hij de rollen waren omgedraaid , hij wist het al voor zijn gevoel. maar het was wel een super mooi moment en zn ogen die glinsterde gewoon prachtig

14-10-2009, 10:44



Citaat door verhaalmaakster:
[I]drop hier je verhalen


mijn story:

Ik was toendertijd in Nederland, had een geboortefeestje van me nicht. ik wist nog niet dat ik zwanger was. De dag erna ging ik met me tante mee naar der huis, om te overnachten.
ze had toevallig nog een zwangerschaps test thuis liggen, en we gingen samen testen aangezien k al 4dagen overtijd was. Ik voelde me super, had dus geen zwangerschapsverschijnselen.

Er kwam een licht streepje tevoorschijn... maar het werd niet donkerder. Ik kon het niet geloven, dus ik dacht dat het niet klopte aangezien het 'streepje' licht was.
Me tante: 'Gefeliciteerddddddddddddddddddddd'
ik; 'Nee hoor ben niet zwanger'

Wij bellen naar de infolijn van Clearbleu. En de medewerker zei: Ook al is het licht, dan ben je zwanger gefeliciteerd!


iK helemaal happy.. en ik ging het vieren met me tante. Belde gelijk me moeder op etc.

Nou aangekomen in Belgie, waar ik dus woon. Liep ik naar me appartement en me man zat al op me te wachten.
ik zei niets.

Kleedde me om, en gaf hem kadootjes

de eerste was parfum.. en de tweede WAS EEN SPEENTJE

Toen hij die speentje zag zei die: Ben je zwangerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr:[/SIZE]eek:
ik ; [SIZE="3"]Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa[/SIZE]

Hij omhelste mij en begon te huilen als een klein kind


Sinds de dag van vandaag heb ik de positieve zwangerschapstest nog steeds [/I]


[SIZE="5"]Next
HEB IK OOK NOG

14-10-2009, 10:47

Citaat door Ayfaske:
HEB IK OOK NOG

ik heb hem ook nog en in haar baby boek geplakt

14-10-2009, 10:48
dames een vraag wat hebben julli emet de navelstreng gedaan? kun je gewoon weggooien toch

14-10-2009, 10:49
Bij Mij Wist Die Het Al Omdat Ik Ten Eerste Overtijd Was En Omdat Hij Merkte Dat Ik Altijd Zo Moe Was...
Maar We Zijn Samen Achter Een ZwangerschapTEST Gegaan...
Heb Die Zelfde Avond Getest...het Was Positief...
Blij Dat Hij Was...ik Was Ook Zoooooo Blij En Zei Hem Je Weet Wat Je Te Wachten Staat He Nu Krijg Ik Lekker Alles Waar Ik Zin In Heb...
Hij Antwoorde Lachtend DAT Wordt Eeeeeeen Hele Dure Jaar...haha

14-10-2009, 10:50

Citaat door trotse-mamma:
ik heb hem ook nog en in haar baby boek geplakt
IK OOK JE HEBT HEM TOCH NI GESTOLEN HE

14-10-2009, 10:51
Salaam lieve meiden !

Mooie verhalen tbarkAllah!!!

Ben helaas nog geen moeder, maar zodra ik ook Mijn verhaaltje zal beleven zal ik het zeker hier dropen !

Als ik jullie ervaringen lees voel ik gewoon hoe gelukkig jullie zijn ALHAMDOULILAH !! Dat Allah swt jullie altijd even gelukkig houdt en jullie kinderen vrome moslims maakt inchALlah !

Liefs

W.

14-10-2009, 10:52

Citaat door Ayfaske:
IK OOK JE HEBT HEM TOCH NI GESTOLEN HE

hahah

14-10-2009, 10:53

Citaat door wafalicious:
Salaam lieve meiden !

Mooie verhalen tbarkAllah!!!

Ben helaas nog geen moeder, maar zodra ik ook Mijn verhaaltje zal beleven zal ik het zeker hier dropen !

Als ik jullie ervaringen lees voel ik gewoon hoe gelukkig jullie zijn ALHAMDOULILAH !! Dat Allah swt jullie altijd even gelukkig houdt en jullie kinderen vrome moslims maakt inchALlah !

Liefs

W.

amin

14-10-2009, 10:53


leuke topic

14-10-2009, 10:53
AMIN DANK JE WEL LIEVERD JOUW DAG KOMT OOK NOG INSCHALLAH
Citaat door wafalicious:
Salaam lieve meiden !

Mooie verhalen tbarkAllah!!!

Ben helaas nog geen moeder, maar zodra ik ook Mijn verhaaltje zal beleven zal ik het zeker hier dropen !

Als ik jullie ervaringen lees voel ik gewoon hoe gelukkig jullie zijn ALHAMDOULILAH !! Dat Allah swt jullie altijd even gelukkig houdt en jullie kinderen vrome moslims maakt inchALlah !

Liefs

W.

14-10-2009, 10:58

Citaat door Ayfaske:
AMIN DANK JE WEL LIEVERD JOUW DAG KOMT OOK NOG INSCHALLAH



Amien op je lieve dua lieve meid ! Ya rabi inchALLAH.

Hier alvast een ....

Liefs...

W.

Pagina's : [1] 2 3 4 5