Bekijk volle/desktop versie : Ik heb prachtige jurken te huur



13-10-2009, 16:50
Salaam dames,

Zoals titel al zegt; ik heb jurken te huur. je hebt keuze uit ongeveer 20 jurken. hahah ik weet zelf niet eens hoeveel ik er heb. Ik heb ook bruidsmeisjes jurken dus 2 van elk. Ik wil geen foto's plaatsen omdat ik niet wil dat degene die mijn jurk huurt en daar op een bruiloft mee loopt iedereen weet dat zij hem heeft gehuurd. de jurken zijn te huur voor 50 euro. Er zit 1 haute couture jurk bij die mij 500 euro heeft gekost en maar 1 keer heb aangehad op de bruiloft van mijn broer en die verhuur ik voor 100 euro. De rest is allemaal voor 50 euro.

Wil je een kijkje komen nemen, dat kan, ik woon in amsterdam Oost, 2 halte's na de dappermarkt. ik zou zeggen stuur een pm voor verdere info.

ma3a salama meiden
xxx Imane

13-10-2009, 17:00


plaats de foto's?

13-10-2009, 17:01
er reageren hier alleen maar Imane's hihihihi

13-10-2009, 17:04

Citaat door MocroJurken:
up voor jou meissie!


thanx zina

13-10-2009, 17:06



Citaat door MevrOuwtJ_Imane:
plaats de foto's?



hoi meisie,

Ik wil liever geen foto's op m.nl zetten zodat de jurken anoniem blijven en niemand weet dat de jurk gehuurd is als je hem aanhebt op een bruiloft. k zou zeggen kom een kijkje nemen het is zeker de moeite waard. het zijn echt hele mooie jurken. Jurken die ik speciaal heb genaaid voor bruiloften van mijn broers en nicht. Ze zijn dus allemaal 1 of twee keer gedragen en kwalitatief stof en genaaid.

13-10-2009, 17:18

Citaat door fahima17:
sorry meid maar ik ga geen 70km rijden terwijl ik geen foto's heb gezien, ik bedoel dat zou je zelf ook doen neem ik aan.


Hoi hoi,

Daar heb je gelijk in ik zou ook niet zover reizen. Ik zal wat foto's maken van de jurken die ik heb.

groetjes

14-10-2009, 09:39
Ik zou ook graag foto's willen zien.

14-10-2009, 09:44
wat maakt het nou uit? Jurken huren is al lang geen taboe meer. Iedereen huurt.

Je komt het feest binnen ooooooooh wat een mooie jurk. Wat zeg je dan? Hij is van mij? Nee, ik heb 'm gehuurd.

Dus of je nou foto's plaats of niet, het maakt allemaal niet veel uit.

18-10-2009, 18:19
Nou voor de lieve meiden die wel interesse hebben in een jurk.

jullie kunnen mij pm en dan zorg ik dat wij een afspraak kunnen maken om te komen kijken naar jou ideale outfit voor een speciale avond.

29-10-2009, 13:19
waar kom jij vandaan dan als ik vragen mag?

20-11-2009, 16:54

Citaat door GestoOrde___:
waar kom jij vandaan dan als ik vragen mag?


amsterdam

20-11-2009, 17:00

Citaat door imanelieverd:
Nou voor de lieve meiden die wel interesse hebben in een jurk.

jullie kunnen mij pm en dan zorg ik dat wij een afspraak kunnen maken om te komen kijken naar jou ideale outfit voor een speciale avond.




zou je mij ook de fotos willen sture?


dankje wel