Bekijk volle/desktop versie : Dames, kom eens. (Dit heeft ff niets te maken met haram-liefde, of andere onzin.)



Pagina's : [1] 2

13-10-2009, 15:04
Hoe is jullie band met je vader? Is het echt je beste vriend, of zie je hem als een grote zeurpiet.
Even voor de dames die onbedekt het huis verlaten of dames die een beetje de weg kwijt zijn: (strakke kleding, schaarsgekleed, make-up, uitgaan, vriendjes etc.) hoe is jullie band met je vader? Wat vind hij van je kleding en leefstijl?

13-10-2009, 15:05


HEHE! Dacht dat je 'm nooit zou openen

Just kiddin'. Maar nee ik heb geen band met hem, moet 'm ook niet, hij zeikt, en ja dat was het wel

13-10-2009, 15:05

Citaat door ZAKENVROUW__:
Hoe is jullie band met je vader? Is het echt je beste vriend, of zie je hem als een grote zeurpiet.
Even voor de dames die onbedekt het huis verlaten of dames die een beetje de weg kwijt zijn: (strakke kleding, schaarsgekleed, make-up, uitgaan, vriendjes etc.) hoe is jullie band met je vader? Wat vind hij van je kleding en leefstijl?


Hahaha,

13-10-2009, 15:07

Citaat door Almas:
HEHE! Dacht dat je 'm nooit zou openen

Just kiddin'. Maar nee ik heb geen band met hem, moet 'm ook niet, hij zeikt, en ja dat was het wel


Speciaal voor jou!
Hoe komt dat? Is het altijd al zo geweest, of is er iets voorgevallen?
(Als ik vragen mag.)

13-10-2009, 15:09



Citaat door ZAKENVROUW__:
Hoe is jullie band met je vader? Is het echt je beste vriend, of zie je hem als een grote zeurpiet.
Even voor de dames die onbedekt het huis verlaten of dames die een beetje de weg kwijt zijn: (strakke kleding, schaarsgekleed, make-up, uitgaan, vriendjes etc.) hoe is jullie band met je vader? Wat vind hij van je kleding en leefstijl?


Laat het oordelen maar aan iemand anders toe. Je bent geen haar "beter".

13-10-2009, 15:10

Citaat door ZAKENVROUW__:
Speciaal voor jou!
Hoe komt dat? Is het altijd al zo geweest, of is er iets voorgevallen?
(Als ik vragen mag.)


Geen band sinds kleins af aan, en ook al probeerde we met elkaar te praten, ik heb haat voor hem en andersom ook.

13-10-2009, 15:12

Citaat door Abydos:
Laat het oordelen maar aan iemand anders toe. Je bent geen haar "beter".


Waar zie jij mij oordelen? En hoe weet jij dat, je kent me niet. Dat is pas oordelen.

13-10-2009, 15:13

Citaat door Almas:
Geen band sinds kleins af aan, en ook al probeerde we met elkaar te praten, ik heb haat voor hem en andersom ook.


Domme vraag, maar vind je dat niet zonde? Mijn beste vriendin heeft ook een slechte band met haar vader, maar haar kan het allemaal niets schelen. Ze zou zelfs een hond boven haar vader verkiezen, zegt ze wel eens. Heb jij dit ook?

13-10-2009, 15:15

Citaat door ZAKENVROUW__:
Domme vraag, maar vind je dat niet zonde? Mijn beste vriendin heeft ook een slechte band met haar vader, maar haar kan het allemaal niets schelen. Ze zou zelfs een hond boven haar vader verkiezen, zegt ze wel eens. Heb jij dit ook?


Ja tuurlijk is het jammer, had graag een leuke band gewild met een normale vader. Maar dat is onmogelijk met die kloot.

Af en toe wel.

13-10-2009, 15:15

Citaat door ZAKENVROUW__:
Waar zie jij mij oordelen? En hoe weet jij dat, je kent me niet. Dat is pas oordelen.


Dames die onbedekt het huis uit gaan. Vervolgens, dames die de weg kwijt zijn. Dat is oordelen. Ga het nou niet verdraaien.

En ik oordeel absoluut niet. Ik geef je alleen een tip. Ik zei je bent geen "haar" beter. Dan was dat bedoeld voor als je het wel meende.

Ik zeg het voor jou. niet voor mezelf. I couldn't care less.

Klinkt best logisch allemaal toch?

13-10-2009, 15:17
Hij is mijn vader, mijn beste vriend mijn alles!

13-10-2009, 15:18

Citaat door Abydos:
Dames die onbedekt het huis uit gaan. Dames die de weg kwijt zijn. Dat is oordelen. Ga het nou niet verdraaien.

En ik oordeel absoluut niet. Ik geef je alleen een tip. Ik zei je bent geen "haar" beter. Dan was dat bedoeld voor als je het wel meende.

Ik zeg het voor jou. niet voor mezelf. I couldn't care less.

Klinkt best logisch allemaal toch?


Dames die onbedekt het huis uit gaan, weten dit zelf ook.
Dames die de weg kwijt zijn, weten dit zelf ook. Een algemeen bekend feit, het zou oordelen zijn als ik zei: Zulke meisjes zijn slecht. (Er staan zelfs voorbeelden erachter, voor analfabeten zoals jij.)
Echter, dit staat nergens. Heb ik ook expres niet gedaan. Simpelweg omdat mijn mening afstaat van mijn topic.
Je bent geen haar beter. Maw; je bent evenslecht. Wat is het in hemelsnaam dan wel.
I don't care les either. Dus voor mij hoef je het ook niet te zeggen.

13-10-2009, 15:19



Citaat door Almas:

Ja tuurlijk is het jammer, had graag een leuke band gewild met een normale vader. Maar dat is onmogelijk met die kloot.

Af en toe wel.


Op wat voor manieren heb je geprobeerd om de band met je vader te versterken?

13-10-2009, 15:22
ik heb een hele goede band met mijn ouders hamdoelilah..met mijn vader ook..he is so funny

13-10-2009, 15:23

Citaat door ZAKENVROUW__:
Dames die onbedekt het huis uit gaan, weten dit zelf ook.
Dames die de weg kwijt zijn, weten dit zelf ook. Een algemeen bekend feit, het zou oordelen zijn als ik zei: Zulke meisjes zijn slecht. (Er staan zelfs voorbeelden erachter, voor analfabeten zoals jij.)
Echter, dit staat nergens. Heb ik ook expres niet gedaan. Simpelweg omdat mijn mening afstaat van mijn topic.
Je bent geen haar beter. Maw; je bent evenslecht. Wat is het in hemelsnaam dan wel.
I don't care les either. Dus voor mij hoef je het ook niet te zeggen.


Waarom moet je dat erbij vermelden. Wilde je het gewoon kwijt?
Dan begrijp ik dat. Dat kan je ook gewoon zeggen. En je weet zelf heus wel dat die zin daartussen negatief overkomt bij iedereen.

Volgens mij weet je zelf ook wel dat je oordeelt. Maar zeg deze dingen die je tegen mij zegt tegen jezelf a.u.b

En over "je bent geen haar beter". Dat is geen oordeel. Dat was naar aanleiding van de vorige zin. Want ik heb niet gezegd dat ik dat werkelijk vind.

Maar ik hou me vingers wel bij me. Aangezien je geen discussie kunt voeren zonder iemand uit te schelden "analfabeten als jij"

En ik ben off-topic. Dus ik ga.

Pagina's : [1] 2