Bekijk volle/desktop versie : Wie heeft dit ooit gehad?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

13-10-2009, 13:33











-

Echt belachelijk, ik belde vanochtend naar de dokter voor een afspraak. Ben hartstikke ziek, griep, koorts, keelonsteking en een beginnende longontsteking.

Zegt die domme snol dat ik niet langs mag komen, omdat ze bang is dat het de mexicaanse griep is

Moest ik telefonisch met mijn arts praten?

13-10-2009, 13:34



Citaat door Almas:











-

Echt belachelijk, ik belde vanochtend naar de dokter voor een afspraak. Ben hartstikke ziek, griep en een beginnende longontsteking.

Zegt die domme snol dat ik niet langs mag komen, omdat ze bang is dat het de mexicaanse griep is

Moest ik telefonisch met mijn arts praten?



ja klopt... had ik ook.

in verband met besmettings gevaar....

ik lig ook al dik een week ziek thuis...

13-10-2009, 13:35

Citaat door Te_Lief:
ja klopt... had ik ook.

in verband met besmettings gevaar....

ik lig ook al dik een week ziek thuis...


Nah, echt belachelijk hoor. Nu krijg ik geen eens medicijnen voor al deze dingen.

13-10-2009, 13:35
PiggyFlu.

Allahishafiekom.

!

13-10-2009, 13:36



Citaat door SoussDeLuxe:
PiggyFlu.

Allahishafiekom.

!


Dat is zo niet grappig? Stel layster dat 1 van ons het echt heeft.

Ga eens weg jij, je bent zo stront vervelend. Rot ventje.

13-10-2009, 13:37

Citaat door Almas:
Nah, echt belachelijk hoor. Nu krijg ik geen eens medicijnen voor al deze dingen.



gwn goed uitzieken, veel drinken.

je hebt niet echt speciale medicijnen nodig ofzo... wat anti-griepine, hot & cold-rex... en wat mucoangin....

13-10-2009, 13:37
Nee heb alleen de Marokkaanse griep gehad.

13-10-2009, 13:38
Allah ichafiekoem. ze denken beter voorkomen dan genezen

13-10-2009, 13:38

Citaat door Te_Lief:
gwn goed uitzieken, veel drinken.

je hebt niet echt speciale medicijnen nodig ofzo... wat anti-griepine, hot & cold-rex... en wat mucoangin....


Uhm jawel meid, ik heb een keel/longonsteking. Heb anti biotica nodig, want die stink medicijnen die ik heb helpen niet. Het is niet zomaar een griepje

Zegt mijn dokter ook nog doodleuk, als je vrijdag nog koorts hebt moet je wel even langs komen

13-10-2009, 13:38

Citaat door Almas:
Dat is zo niet grappig? Stel layster dat 1 van ons het echt heeft.

Ga eens weg jij, je bent zo stront vervelend. Rot ventje.

Ik zeg toch Allahishafiekom?

.

Zo'n griepje heeft iedereen en er zijn genoeg mensen die het overleven, ps je gaat toch een keer dood wat boeit het?

!

13-10-2009, 13:38

Citaat door Just_Khalid:
Nee heb alleen de Marokkaanse griep gehad.


aha.

13-10-2009, 13:39

Citaat door lovelydream:
Allah ichafiekoem. ze denken beter voorkomen dan genezen


Ameen, dank je. Ja echt he


Citaat door SoussDeLuxe:
Ik zeg toch Allahishafiekom?

.

Zo'n griepje heeft iedereen en er zijn genoeg mensen die het overleven, ps je gaat toch een keer dood wat boeit het?

!


Sucker. Lees goed, Fucker.

13-10-2009, 13:40


Dat had ik ook toen ik 2 weekjes doodziek was, alleen toen ik zo ziek was kon ik dus echt niet mijn pc aandoen erachter gaan zitten..

13-10-2009, 13:40

Citaat door Almas:
Uhm jawel meid, ik heb een keel/longonsteking. Heb anti biotica nodig, want die stink medicijnen die ik heb helpen niet. Het is niet zomaar een griepje

Zegt mijn dokter ook nog doodleuk, als je vrijdag nog koorts hebt moet je wel even langs komen



probeer mucoangin... zijn zuigtabletten voor je keel... als je al keelpijn hebt... het verlicht wel... kun je het tenminste een beetje uithouden tot vrijdag...

PS

ik heb psies dezelfde symtonen... ik voel echt met je mee...

13-10-2009, 13:41

Citaat door Amira.B:
Dat had ik ook toen ik 2 weekjes doodziek was, alleen toen ik zo ziek was kon ik dus echt niet mijn pc aandoen erachter gaan zitten..



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7