Bekijk volle/desktop versie : sollicitatiegesprek



13-10-2009, 09:07
Hallo allemaal,

Wie kan mij helpen ik heb binnenkort een sollicitatiegesprek! wat voor antwoord geven jullie bij de vraag : Waarom moeten wij jou aannemen & wat heb jij ons te bieden???????

Ik hoor graag van jullie

groetjes jasmina

13-10-2009, 13:04


Begin het op n grappige manier dat ze gaan lachen en gecharmeerd zijn van je humor!! Ik zeg dan bijvoorbeeld omdat ik een hartstikke gezellige collega ben...
maar je moet vooral vertellen dat jouw ervaring en persoonlijke kenmerken goed bij de functie aansluiten. Je kan bijvoorbeeld zowel zelfstandig als in groepsverband werken omdat je je makkelijk kan aanpassen aan de omgeving waar je mee te maken heb. Je houdt onder alle omstandigheden het hoofd koel en kan prioriteiten blijven stellen op zo'n moment etc. ect.
Misschien is het handig als je vermeldt over wat voor functie het gaat gaat en wat hun functie eisen zijn. Ik kan je als tip meegeven om je niet wanhopig op te stellen, onthoud dat er n wederzijdse klik moet zijn en als die er niet is dan hoef je er niet eens te werken! En altijd zeggen dat je wat anders hebt lopen, bedenk wel van te voren wat voor functie dat is en geef nooit de specefieke bedrijfsnaam. Dat gaat ze namelijk niets aan maar als ze horen dat anderen interesse hebben, dan word jij nog interessanter voor hun.
Succes verder!!

13-10-2009, 21:33
Hey meid ontzettend bedankt voor je tip het gaat hier om de functie secretarieel administratief medewerker. En hun functie eisen zijn U heeft ervaring op administratief gebied, bent computervaardig en beheerst de Nederlandse
taal. Voldoende kennis van medische terminologie is een pre( heb ik niet ). U bent sociaalvaardig, accuraat en representatief en werkt efficiënt. U heeft een
flexibele proactieve, klantgerichte werkhouding. U levert een positieve en enthousiaste bijdrage die leidt tot verbetering van de kwaliteit van
logistieke werkprocessen.