Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid word de beugel vergoed?



Pagina's : [1] 2

12-10-2009, 21:03
weet iemand dat?
ik wil graag een beugel doen maar de prijs is heel hoog denk ik, en ik vraag me af of er zijn verzekeringen die een grote deel vergoed?

12-10-2009, 21:24


Dat ligt aan je verzekering. Je kan je verzekering het beste bellen, die vertellen je of het in je pakket zit en/ of welke pakket je daarvoor moet afsluiten zodat je het vergoed krijgt.

12-10-2009, 21:29
ligt aan je verzerkeringspakket, meestal wordt er 70/75% vergoed. Maar je zou even je papieren moeten nakijken of ze opbellen.

12-10-2009, 21:31
shokran dames, ik ga ze even bellen

12-10-2009, 21:31


wie heeft een beugel gehad en hoeveel waren jullie kwijt?

12-10-2009, 21:34
als je je verzekering gewoon belt dan weet je het antwoord snel ipv te vragen.

12-10-2009, 21:45
Lieve meid,

Een beugel word alleen vergoed als je onder de 18 jaar bent.

Boven de 18 jaar vergoeden ze geen beugel ongeacht hoe je verzekerd bent omdat het niet medisch is.

ik heb ook een beugel gehad en ik heb het zelf moeten betalen.

12-10-2009, 21:50

Citaat door bent_elmagreb:
Lieve meid,

Een beugel word alleen vergoed als je onder de 18 jaar bent.

Boven de 18 jaar vergoeden ze geen beugel ongeacht hoe je verzekerd bent omdat het niet medisch is.

ik heb ook een beugel gehad en ik heb het zelf moeten betalen.


te laat, ik ben 30

12-10-2009, 21:53

Citaat door kouskous30:
te laat, ik ben 30



je bent niet te laat ik ben 28 jaar.

Je kan in termijnen afbetalen en je hoeft dus niet gelijk te betalen. en geloof me het is het waard!

Ik zou het doen meid er is niks mooiers dan een mooie glimlach!

12-10-2009, 21:58

Citaat door kouskous30:
te laat, ik ben 30

slm.a. wees niet getreurd, het heeft niks met leeftijd te maken maar met waar dat je verzekerd bent en hoe je (aanvullend) verzekerd bent. Je kan bij je huidige verzekeraar informeren en anders kan je aan het einde van het jaar overstappen naar een andere zorgverzekeraar( vergeet je huidige verz. niet op te zeggen, dit moet schriftelijk voor het einde van het jaar.) Informeer eens bij de amersfoortse en bij de menzis... en zo zijn er meerdere. Let wel op vaak betaal je dan per maand meer premie maar dat is logisch want je hebt een uitgebreidere aanvullende verzekerimg.
Trouwens ik ben 27 en heb een beugel die helemaal vergoed wordt.

12-10-2009, 22:21

Citaat door hen:
slm.a. wees niet getreurd, het heeft niks met leeftijd te maken maar met waar dat je verzekerd bent en hoe je (aanvullend) verzekerd bent. Je kan bij je huidige verzekeraar informeren en anders kan je aan het einde van het jaar overstappen naar een andere zorgverzekeraar( vergeet je huidige verz. niet op te zeggen, dit moet schriftelijk voor het einde van het jaar.) Informeer eens bij de amersfoortse en bij de menzis... en zo zijn er meerdere. Let wel op vaak betaal je dan per maand meer premie maar dat is logisch want je hebt een uitgebreidere aanvullende verzekerimg.
Trouwens ik ben 27 en heb een beugel die helemaal vergoed wordt.

hoe komt het dan dat je wordt vergoed??
ik heb problemen met mijn kaakbeen...
wordt dat ook dan vergoeg??
ik wil het ook laten doen maar het zal me heeel wat kosten...
hoeveel heb je dan in totaalpaket betaald..??

13-10-2009, 06:48

Citaat door Ayfaske:
hoe komt het dan dat je wordt vergoed??
ik heb problemen met mijn kaakbeen...
wordt dat ook dan vergoeg??
ik wil het ook laten doen maar het zal me heeel wat kosten...
hoeveel heb je dan in totaalpaket betaald..??


dat ik wil ook weten

13-10-2009, 10:05



Citaat door kouskous30:
dat ik wil ook weten

Je moet voor het einde van het jaar uitgezocht hebben bij welke zorgverzekeraar je de beugel vergoed krijgt. Dit uitzoeken doe je door op hun website's te kijken en hun te bellen en jou situatie uit te leggen... Zij zullen jou dan vertellen welk pakket er bij jou past.

13-10-2009, 10:26

Citaat door bent_elmagreb:
Lieve meid,

Een beugel word alleen vergoed als je onder de 18 jaar bent.

Boven de 18 jaar vergoeden ze geen beugel ongeacht hoe je verzekerd bent omdat het niet medisch is.

ik heb ook een beugel gehad en ik heb het zelf moeten betalen.


Klopt niet wat je zegt.

Mijn zus is 18+ en heeft menzis en ze heeft alles teruggekregen, ook de controles.

13-10-2009, 12:16

Citaat door BoraSita:
Klopt niet wat je zegt.

Mijn zus is 18+ en heeft menzis en ze heeft alles teruggekregen, ook de controles.

Ja klopt.

Pagina's : [1] 2