Bekijk volle/desktop versie : stage bij ziyana



12-10-2009, 12:03
Hallo ziyana's,

Ik ben op zoek naar een stageplek bij een ziyana. Ik ben momenteel bezig met een cursus hairstyling en visagie,maar het is een thuisstudie. Daarom zou ik graag bij een ziyana stage willen lopen,zodat ik ook wat in de praktijk kan oefenen.
Hier zijn enkele foto's van wat kapsels die ik heb gemaakt.
Ik hoop gauw een ziyana te vinden die mij als stagaire wil.

Groet,
S.

12-10-2009, 14:31


ik heb een vraag..?

is het leuk via internet te doen.
want ik wil het namelijk ook doen maar als pw 4.

laat me het weten.

Liefst Loubna

12-10-2009, 16:40
Waar kan je zo'n thuis cursus volgen? ik oefen thuis ook wel eens maar het zou wel leuk zijn als ik een studie kan volgen.

xx

12-10-2009, 17:15

Citaat door loubnatjee:
ik heb een vraag..?

is het leuk via internet te doen.
want ik wil het namelijk ook doen maar als pw 4.

laat me het weten.

Liefst Loubna

Ik denk dat het makkelijker is als je echt op een school doet..want dit is meer een praktische opleiding dus dan heb je toch wel oefening nodig en met een docent is dat altijd beter..

Citaat door JadoreGirl21:
Waar kan je zo'n thuis cursus volgen? ik oefen thuis ook wel eens maar het zou wel leuk zijn als ik een studie kan volgen.

xx

Bij de LOI of NTI en andere thuisstudie aanbieders. als je even googlet vind je er zat

12-10-2009, 17:56


Zo te zien ben je op de goede weg! Ziet er leuk uit. Probeer trouwens ook te oefenen op moeilijk haar (krullen/kroes) want daar kun je in de toekomst ook mee te maken krijgen.

12-10-2009, 18:01

Citaat door Pure-Aya:
Zo te zien ben je op de goede weg! Ziet er leuk uit. Probeer trouwens ook te oefenen op moeilijk haar (krullen/kroes) want daar kun je in de toekomst ook mee te maken krijgen.

thanks meid,ik ga wel op mijn zusjes oefenen

12-10-2009, 22:03
bedankt meid

13-10-2009, 12:25
Ik wens je heel veel su6, het zal moeilijk zijn een ziana te vinden die je aan neemt, ze zijn namelijk bang voor concurentie en dat je hun skils over neemt. ik spreek uit ervaring.

groetjes

13-10-2009, 12:42

Citaat door alaventa:
thanks meid,ik ga wel op mijn zusjes oefenen


! Komt wel goed! Je doet het echt goed meid.

13-10-2009, 13:29

Citaat door loena18:
Ik wens je heel veel su6, het zal moeilijk zijn een ziana te vinden die je aan neemt, ze zijn namelijk bang voor concurentie en dat je hun skils over neemt. ik spreek uit ervaring.

groetjes

Dank je wel meid, ik weet het dat niet veel ziana's het willen,maar ik hoop toch dat er eentje is die me wel een stageplek wil geven.
Ben je zelf ziana?


Citaat door Pure-Aya:
! Komt wel goed! Je doet het echt goed meid.

hahah thanks meid

16-10-2009, 15:13
[QUOTE=alaventa;72318840]Dank je wel meid, ik weet het dat niet veel ziana's het willen,maar ik hoop toch dat er eentje is die me wel een stageplek wil geven.
Ben je zelf ziana?

Nee Nog niet heb wel een curses gevolgd in marokko, ik ben vanplan een winkel/salon te beginnen insha allah, alleen momenteel denk ik eerst aan mijn eigen bruiloft die insha allah volgend jaar gepland staat. Dan zal mijn man mij verder daarin steunen.
Momenteel krijg ik klanten thuis voor make-up en kapsels. en voor jurken verhuur.

groetjes