Bekijk volle/desktop versie : Er is een grotere dreiging dan terroristen en dit is te danken aan ....DE MENS ZELF



Pagina's : [1] 2

11-10-2009, 23:51

Tegenwoordig wordt er zoveel tijd gestoken in het bestrijden van terroristen, criminaliteit etc. Maar de grootste dreiging voor de mensheid is toch wel de Global Warming!!!

Ikzelf heb er nooit bij stilgestaan wat een groot probleem dit is. Maar na het zien van een film van Al Gore ben ik toch wel ff geschokt door wat ons te wachten staat (Allahoe Ahlam) als er NU niet iets wordt gedaan tegen deze dreiging. Elke mens is dit verplicht, weet dat in de Islam dit ook verplicht is. Dien omvat zoveel dingen waar je goed voor moet zijn maar ook de natuur/milieu heeft recht op jouw/mijn goedheid.

Ik raad jullie aan om de onderstaande film eens te bekijken en je reactie achter te laten. Wat kunnen wij als individu of samen doen om dit probleem te doen verdwijnen Bi Idni Allah.


PS: Weet je dat Nederland over minder dan 50 jaar voor 50% onder water ligt iekkkkkkkkkkkk



GLOBAL WARMING

Deze is ook de moeite waard om te bekijken en heeft ook te maken met de veranderingen die de aarde ondergaat:

EARTH

Kies link 4.

En de site voor meer informatie:

INFO

11-10-2009, 23:54


Bron/link die het doet misschien ?

11-10-2009, 23:58

Citaat door rianne:
Bron/link die het doet misschien ?


Werkt ie niet?? Bij mij wel. Kies link 4 en als die ook slecht is kan die ook nog gegoogled worden, deze moet wel op meerdere plekken te zien zijn,


12-10-2009, 00:01

Citaat door rianne:
Bron/link die het doet misschien ?

Is ook niet actueel...iets van lang geleden.

12-10-2009, 00:08



Citaat door rijmaran:
Is ook niet actueel...iets van lang geleden.


heeeyy ben jij echte homo ofzo? (vast lang niet gehoord)

12-10-2009, 00:11

Citaat door rijmaran:
Is ook niet actueel...iets van lang geleden.


Yeah right, niet actueel. Dit probleem blijft altijd belangrijk en in de spotlights staan en dus actueel. Jij vindt het niet actueel ikke dus wel.


12-10-2009, 00:12

Citaat door Tmarok:
Althou i never been there: I Love Marrakesh


Insha Allah Snel doen dan he het is er prachtig (al zeg ik het zelf)


12-10-2009, 00:13

Citaat door Tunes27:
heeeyy ben jij echte homo ofzo? (vast lang niet gehoord)

Zal mijn vrouw niet graag horen..ik ben zo hetero als een hetero maar kan zijn..maar je kent toch die kinderlijke ukkies die iedereen voor homo verslijten als je ze niet naar het mondje praat.
En ja, de laatste dagen wat druk gehad.

12-10-2009, 00:14

Citaat door Tattler_Noor:

Yeah right, niet actueel. Dit probleem blijft altijd belangrijk en in de spotlights staan en dus actueel. Jij vindt het niet actueel ikke dus wel.


Actueel wil zeggen, nieuws dat ook actueel is.
Geen filmpje van een jaar of twee geleden van Al Gore.
En jij ook lekker

12-10-2009, 00:16

Citaat door rijmaran:
Zal mijn vrouw niet graag horen..ik ben zo hetero als een hetero maar kan zijn..maar je kent toch die kinderlijke ukkies die iedereen voor homo verslijten als je ze niet naar het mondje praat.
En ja, de laatste dagen wat druk gehad.



rij je wordt oud, je onderschrift pik..... daar doelde ik op...ben je wellicht vergeten nevermind

ik ken ze... ik krijg zelfs pms van ze.. over afspreken enzo.... snap jij dat?


12-10-2009, 00:19

Citaat door Tunes27:
rij je wordt oud, je onderschrift pik..... daar doelde ik op...ben je wellicht vergeten nevermind

ik ken ze... ik krijg zelfs pms van ze.. over afspreken enzo.... snap jij dat?


Ow...sjoooo.
En...lukt dat wat die afspraakjes.

12-10-2009, 00:23

Citaat door rijmaran:
Ow...sjoooo.
En...lukt dat wat die afspraakjes.



ik verwijs u naar uw eerdere post over heteros enzo


(ontopic.... Hassan Al Gore... heeft eeen punt net als topicstarter )

12-10-2009, 00:25



Citaat door Tunes27:
ik verwijs u naar uw eerdere post over heteros enzo


(ontopic.... Hassan Al Gore... heeft eeen punt net als topicstarter )

Hou jij het gerust goor, ik ga maffen
See you later alligator...euh Tunes.

12-10-2009, 00:27

Citaat door rijmaran:
Actueel wil zeggen, nieuws dat ook actueel is.
Geen filmpje van een jaar of twee geleden van Al Gore.
En jij ook lekker


Jij hoeft mij niet te vertellen wat actueel betekend. Het filmpje is niet actueel nee en dat heb ik ook niet gezegd maar Global Warming daarentegen wel! Dus je kan wel blijven zemelen maar daar heeft niemand wat aan. En graag deze topic alleen betreden als je wat zinnigs te vertellen hebt over dit onderwerp OK en anders heb je hier niets te zoeken. Dank!


12-10-2009, 00:28

Citaat door rijmaran:
Hou jij het gerust goor, ik ga maffen
See you later alligator...euh Tunes.



maf maar kees

laterrrr

Pagina's : [1] 2