Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Ik Heb Gehoord Je Mag Niet Klaarkomen Tijdens Je Huwlijks Nacht

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

charming20
02-06-2004, 00:37

IS DAT WAAR IK HEB GEHOORD JE MAG NIET KLAARKOMEN BIJ JE HUWLIJKSNACHT, HET IS GEWOON JE PIK ERIN DOUWEN EN DAAR WEER ERUIT AND THATS IT. EWA IS DIT WAAR OF ALLEENMAAR BULSHIT :confused: :confused:

Mouny
02-06-2004, 00:39
96% van de leden is nog nie getrouwd e would e ness.. does kzou t nie weten... Ik heb wel in t boek Sexualiteit in de Islam gelezen dat je de vrouw moet ontmaagden.. en dan twee dagen met rust moet laten!?! Maar nogmaals .. Allah ou 3alem

charming20
02-06-2004, 00:41
okee is goed ik denk dat je gelijk hebt broeder

Mouny
02-06-2004, 00:45
Origineel gepost door shel7i Kun je deze vraag niet beter in de rubriek Huwelijk & Islam stellen ? Daar krijg je serieuzere (betrouwbare) antwoorden denk ik ;) Denk je dat ik n grapje maakte Aghie!?!

charming20
02-06-2004, 00:49

Origineel gepost door Mouny Denk je dat ik n grapje maakte Aghie!?! NEE OEGTIE JE HEBT HELEMAAL GELIJK ;)

Mouny
02-06-2004, 00:54
Origineel gepost door charming20 NEE OEGTIE JE HEBT HELEMAAL GELIJK ;) Mounia has spoken :D Maar voor iedereen trouwens da boek is echt n aanrader.. Sexualiteit in de Islam.. alles wordt voorje beantwoord!

Boehajoef
12-06-2004, 02:05
Kan iemand die er verstand van heeft nou eigenlijk precies vertellen wat er op je huwelijksnacht moet gebeuren. En geen domme reacties van dat je je vrouw moet ontmaagden. want dat weten die kinderen van 12 jaar ook wel.

RealCasawia
12-06-2004, 02:07
Dat is dus 100% bla Voordat je begint moet je een salaat en wassing verrichten daarna ook maar het is niet zo dat je er niet van mag genieten hoor komnou van wie heb je dat nou weer

Boehajoef
12-06-2004, 02:09
Origineel gepost door RealCasawia Dat is dus 100% bla Voordat je begint moet je een salaat en wassing verrichten daarna ook maar het is niet zo dat je er niet van mag genieten hoor komnou van wie heb je dat nou weer Maar om het effe grof te zeggen. Mag je klaarkomen of is het alleen de bedoeling dat je je vrouw ontmaagd.

RealCasawia
12-06-2004, 02:10
Ik hoor ook vaak mensen zeggen jaaah je moet het zo hard mogelijk doen zodatje zeker bent dat ze gaat bloeden dit dat maar nee een vrouw hoeft niet eens perse te bloeden Van mij mag daar weleens wat meer over worden verteld in bijv. lezingen het is duidelijk dat het nog steeds een taboe voor sommigen is om onduidelijkheden recht te zetten en over te praten echt jammer !

Boehajoef
12-06-2004, 02:11
Origineel gepost door RealCasawia Ik hoor ook vaak mensen zeggen jaaah je moet het zo hard mogelijk doen zodatje zeker bent dat ze gaat bloeden dit dat maar nee een vrouw hoeft niet eens perse te bloeden Van mij mag daar weleens wat meer over worden verteld in bijv. lezingen het is duidelijk dat het nog steeds een taboe voor sommigen is om onduidelijkheden recht te zetten en over te praten echt jammer ! Ik heb mijn antwoord nog steeds niet.

RealCasawia
12-06-2004, 02:12
Origineel gepost door Boehajoef Maar om het effe grof te zeggen. Mag je klaarkomen of is het alleen de bedoeling dat je je vrouw ontmaagd. Het mag wel hoor ! Het gaat er gewoon om dat je op die avond een met je vrouw/man wordt ik weet niet hoe ik het moet uitleggen maar gewoon

RealCasawia
12-06-2004, 02:13

Charming20 waar heb je dit eigenlijk allemaal vandaan als ik vragen mag ???

Boehajoef
12-06-2004, 02:15
Origineel gepost door RealCasawia Het mag wel hoor ! Het gaat er gewoon om dat je op die avond een met je vrouw/man wordt ik weet niet hoe ik het moet uitleggen maar gewoon Een beetje persoonlijke vraag. spreek je uit ervaring of te wel ben je getrouwd.

RealCasawia
12-06-2004, 02:16
Nee ik ben niet getrouwd maar ik weet dat gewoon omdat ik net als jij ook onwetend over dat onderwerp was en met veel brandende vragen zat

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7