Bekijk volle/desktop versie : Thaiboks voor vrouwen is begonnen!!!!!



Pagina's : [1] 2

11-10-2009, 19:28
Hallo dames,

Ik heb jullie een tijd geleden gevraagd via m.nl of ergens anders of je geintereseert bent voor meiden thaiboks.

Het is alweer lang geleden, maar de thaiboksen lessen beginnen officeel 6november. Jullie moeten 18.45 aanwezig zijn in Utrecht kanaleneiland. Het is een jongeren centrum. Vanaf 18.30 en 20.00 hebben wij de jongeren centrum, en daar kunnen we sporten.

Er zullen GEEN mannen aanwezig zijn!

Adres : Jongeren centrum kanaleneiland
Livingstonelaan 1350
Als je vanuit utrecht centraal lijn 7 neemt richting kanaleneiland zuid dan moet je bij de eind halte uitstappen.
Links aanhouden, ( niet richting IKEA lopen)!


Mocht je nog vriendinnen hebben? Of zussen , zusjes, nichten etc. Iedereen is van harte welkom.

Wees 25 oktober op tijd 18.45 aanwezig. Ik wil om 19.00 uur beginnen.



Wat moet je meenemen?

Sport kleding. Iets waar je lekker makkelijk in kunt bewegen!!
je hoeft geen sport schoenen mee te nemen.
Eventueel: ( als je boks handschoenen hebt en scheen beschermers mag je dat meenemen)

ALs je geen boks handschoenen hebt en scheen beschermers dat maakt niks uit we hebben daar ook!!


PM me

Groeten,

11-10-2009, 19:33


ooow wat leukkkk

jammer dat ik zoo ver woon... kunnen jullie niet zo iets voor andere steden regelen.. of is dat te veel gevraagd.. want het is en ver.. en laat en omdan nog met ov te reizen..hmmm niks voor mij..


echt een leuk idee

11-10-2009, 19:35
ben jy samira?

11-10-2009, 19:57
voor andere dames is er ook een thaiboks in overvecht-noord, in de buurt van dirk van de broek, het is al begonnen en het is op een maandag en vrijdag, wie geintreseerd is kan mij pmen, en ik zal wel even vragen welke dreef het licht

11-10-2009, 20:03


Wat zijn de prijzen daarvoor en moet je je niet eerst ergens voor aanmelden ofzo? of kun je zomaar gaan.. graag meer info. en kun je er ook bij zetten op welke dagen de lessen zijn?

11-10-2009, 20:15
Oww echt toff


Maar jammer dat ik er zo ver vandaaan woooon

11-10-2009, 20:21
Weet iemand van jullie of er Bokslessen worden gehouden in Brabant?(voorvrouwonly)

11-10-2009, 21:00

Citaat door thug_girl000:
Hallo dames,

Ik heb jullie een tijd geleden gevraagd via m.nl of ergens anders of je geintereseert bent voor meiden thaiboks.

Het is alweer lang geleden, maar de thaiboksen lessen beginnen officeel 25Oktober. Jullie moeten 18.45 aanwezig zijn in Utrecht kanaleneiland. Het is een jongeren centrum. Vanaf 18.30 en 20.00 hebben wij de jongeren centrum, en daar kunnen we sporten.

Er zullen GEEN mannen aanwezig zijn!

Adres : Jongeren centrum kanaleneiland
Livingstonelaan 1350
Als je vanuit utrecht centraal lijn 7 neemt richting kanaleneiland zuid dan moet je bij de eind halte uitstappen.
Links aanhouden, ( niet richting IKEA lopen)!


Mocht je nog vriendinnen hebben? Of zussen , zusjes, nichten etc. Iedereen is van harte welkom.

Wees 25 oktober op tijd 18.45 aanwezig. Ik wil om 19.00 uur beginnen.



Wat moet je meenemen?

Sport kleding. Iets waar je lekker makkelijk in kunt bewegen!!
je hoeft geen sport schoenen mee te nemen.
Eventueel: ( als je boks handschoenen hebt en scheen beschermers mag je dat meenemen)

ALs je geen boks handschoenen hebt en scheen beschermers dat maakt niks uit we hebben daar ook!!


PM me

Groeten,


Salaam alaikoum,
is dat niet meer vrijdags dan? En geeft Ha nog les?

11-10-2009, 21:24
en in amsterdam??

11-10-2009, 23:31
heeey nee ha geeft geen les sam gaat nu les geven
wie ben jij dan? :P

11-10-2009, 23:53
is te ver :'(

11-10-2009, 23:58

Citaat door thug_girl000:
Hallo dames,

Ik heb jullie een tijd geleden gevraagd via m.nl of ergens anders of je geintereseert bent voor meiden thaiboks.

Het is alweer lang geleden, maar de thaiboksen lessen beginnen officeel 25Oktober. Jullie moeten 18.45 aanwezig zijn in Utrecht kanaleneiland. Het is een jongeren centrum. Vanaf 18.30 en 20.00 hebben wij de jongeren centrum, en daar kunnen we sporten.

Er zullen GEEN mannen aanwezig zijn!

Adres : Jongeren centrum kanaleneiland
Livingstonelaan 1350
Als je vanuit utrecht centraal lijn 7 neemt richting kanaleneiland zuid dan moet je bij de eind halte uitstappen.
Links aanhouden, ( niet richting IKEA lopen)!


Mocht je nog vriendinnen hebben? Of zussen , zusjes, nichten etc. Iedereen is van harte welkom.

Wees 25 oktober op tijd 18.45 aanwezig. Ik wil om 19.00 uur beginnen.



Wat moet je meenemen?

Sport kleding. Iets waar je lekker makkelijk in kunt bewegen!!
je hoeft geen sport schoenen mee te nemen.
Eventueel: ( als je boks handschoenen hebt en scheen beschermers mag je dat meenemen)

ALs je geen boks handschoenen hebt en scheen beschermers dat maakt niks uit we hebben daar ook!!


PM me

Groeten,



Mag ik vragen welke dagen er les wordt gegeven, de leeftijd categorie en de prijs

12-10-2009, 00:47


en in adam?

12-10-2009, 12:20
Hallo,

daar ben ik weer,

Het is iedere vrijdag! van 18.45 tot 20.00uur.

leeftijd: Vanaf ongeveer 15 jaar!
Prijs per maand: 5 euro.

12-10-2009, 12:24
waar moet je aanmelden...??

Pagina's : [1] 2