Bekijk volle/desktop versie : Niet alleen vrouwen hebben dit probleem, maar mannen ook.



11-10-2009, 17:00
'



















- Vaak lees je en krijg je te horen dat vrouwen hier erg aan lijden en dat zij daarom altijd voor het verleden kiezen omdat hen dat zekerheid biedt. Dat is niet altijd waar, ik ken een aantal heren, waaronder één hele goede, die zijn eigen 'ex ' of 'echte liefde' niet kan vergeten, puur omdat hij/ zij allen iets hebben verloren wat hen zekerheid gaf, gevoel en steun.



Citaat:
9 Jaar Heb Ik Erover Gedaan...

9 Jaar Heb Ik Erover Gedaan Om De Liefde Van Mijn Leven Te Vergeten, Dat Is Het Moeilijkste Wat Ik Ooit Heb Moeten Doen, Ik Dacht Dat Ik Het Nooit Zou Overleven, Maar Elhamdolilah Heb Ik Het Overleefd En Ben Verder Gegaan Met Mijn Leven, Heb Een Fantastische Man Leren Kennen Waarmee Ik Op Het Punt Sta Te Trouwen.. En Nu, Nu Na Al Die Jaren Verteld Mijn 1e Grote Liefde Dat Hij Niks Liever Wil Dan Met Mij Trouwen...
9 Jaar Lang Heb Ik Van Deze Woorden Gedroomd, En Nu, Nu Ik Eindelijk Dacht Dat Ik Zonder Hem Verder Kon, En Op Het Punt Sta Om Een Nieuw Leven Tegenmoet Te Gaan, Uitgerekend Nu Komt Meneer Terug....

11-10-2009, 17:02


Volgens mij is dat wel zo logisch. Waarom zouden alleen vrouwen dit hebben?

11-10-2009, 17:06

Citaat door m0cr0Chicka:
Volgens mij is dat wel zo logisch. Waarom zouden alleen vrouwen dit hebben?

Omdat men hier altijd praat over dat vrouwen hun eerste liefde niet kunnen vergeten en ten alle tijden aan hen blijven denken.

Ergens bevstigt de dame hier boven het wel, maar ik moet toch eerlijk zijn en zeggen dat niet alleen vrouwen hier aan lijden.

11-10-2009, 17:06
Mannen die zich voordoen als macho's zijn de grootste watjes.

11-10-2009, 17:08



Citaat door Amabelle:
Mannen die zich voordoen als macho's zijn de grootste watjes.


Ergens klopt dat wel.

11-10-2009, 17:09
Dus dat.

11-10-2009, 17:14

Citaat door Folklore:
Ja, natuurlijk kunnen mannen daar ook last van hebben. Mannen hebben ook gevoelens. Het zijn hele lieve wezens met een hart waar je U tegen zegt. Tbark'Allah 3liehoem.

Verder snap ik dat iemand heel erg van iemand kan houden, maar ik vind het eerlijk gezegd wel een beetje extreem als je daar negen jaar over moet doen. Ik vind dat je verder met je leven moet, en dat je het een plek moet geven. Ik denk dat ze het geen plek heeft gegeven, omdat ze toch een beetje wankel staat. Zo'n persoon heeft dan denk ik toch moeite met dingen verwerken, en dat is ook een hele kunst.

Ik zou in ieder geval gaan trouwen.


Het is een dubbel verhaal; wat als zij inderdaad trouwt met hem gewoon, hij die haar hand heeft gevraagd en ze trouwt en ze denkt aan haar jeugdliefde die ze 9 jaar lang in haar hart heeft gekoesterd ?

Het zou mij in ieder geval pijn doen als een heer voor mij gaat maar niet zijn ex kan vergeten.