Bekijk volle/desktop versie : Wanneer mannen liegen.



11-10-2009, 13:45
Ik vind het aan een kant zo schattig, wanneer ze zo hard hun best doen om te overtuigen terwijl je weet dat ze liegen
Ben ik nou gek want ik vind het aan een kant zo lief omdat ze zo bang zijn je te verliezen proberen ze een zoete leugen om je te overtuigen. Hoe kun je ze dan straffen? Als ze schijt aan je zouden hebben dan zouden ze zich toch niet in allerlei bochten wringen om te zorgen dat je niet weg gaat?

11-10-2009, 13:46


Opletten ermee, liegen zit vaak in hun genen dus ook al kan je hem geen reet schelen, hij kan blijven liegen

11-10-2009, 13:48
Het begint steeds vreemder te worden met deze wereld!


11-10-2009, 14:00
er is niks schattigs aan liegen ik kan daar niet tegen als mijn man tegen me zou liegen je hebt recht op de waarheid!

11-10-2009, 14:04


Dames ik heb het niet over grote leugens, die schade aanrichten aan een relatie maar gewoon die kleine dingen..

11-10-2009, 14:14
Helaas kunnen ze niet zo goed liegen als de Marokkaanse hoofddoekjes ja.

11-10-2009, 14:21
Ik haaaaaaaaaat het als als ze gaan liegen.
Dan neemt het vertrouwen gewoon af,en dat doet pijn.
Dan ga je twijfelen of je nog wel een relatie met diegene aan wilt gaan,
omdat je dan niet meer weet wanneer en of hij de waarheid verteld of niet.

11-10-2009, 19:31
[QUOTE=candycan;72217036]Ik vind het aan een kant zo schattig, wanneer ze zo hard hun best doen om te overtuigen terwijl je weet dat ze liegen
Ben ik nou gek want ik vind het aan een kant zo lief omdat ze zo bang zijn je te verliezen proberen ze een zoete leugen om je te overtuigen. Hoe kun je ze dan straffen? Als ze schijt aan je zouden hebben dan zouden ze zich toch niet in allerlei bochten wringen om te zorgen dat je niet weg gaat

je hebt leugens en leugens