Bekijk volle/desktop versie : Met spoed op zoek naar witte hoge bruidsschoenen!



10-10-2009, 22:30
Hoi allen,

Ik ben met spoed op zoek naar witte hoge bruidsschoenen. Het liefst in omgeving amsterdam. Hebben jullie enig idee welke winkels de volgende soort (linksonder) bruidsschoen verkopen (de andere 3 soort schoenen spreken mij niet aan!):



Alle reacties zijn welkom!

11-10-2009, 11:39


Ik heb geen flauw idee.!! zoek anders op google....

Prachtige schoentjes, maar ik zou voor dichte schoenen gaan, voor het geval jullie nog naar een park gaan enzo, kan het eecht koud zijn rond deze tijd van het jaar! (mijn mening)

Succes verder moppie, Allah ie kemel Belgair!

11-10-2009, 11:42
probeer de albertcuijp markt daar heb je veel van die winkeltjes die schoenen verkopen.
anders in amsterdam op de javastraat in het begin schijn tegen over de albert heijn

11-10-2009, 14:13

Citaat door MocroJurken:
Ik heb geen flauw idee.!! zoek anders op google....

Prachtige schoentjes, maar ik zou voor dichte schoenen gaan, voor het geval jullie nog naar een park gaan enzo, kan het eecht koud zijn rond deze tijd van het jaar! (mijn mening)

Succes verder moppie, Allah ie kemel Belgair!


Amien lieverd! 3ekbel al 3endek incha'allah!

Ik ben echt op zoek naar open en hele hoge hakken. Ik ga namelijk niet naar het park en ik ga het kleinschalig houden.

Maar bedankt voor je reactie!

11-10-2009, 14:16



Citaat door nour_el_imen_:
probeer de albertcuijp markt daar heb je veel van die winkeltjes die schoenen verkopen.
anders in amsterdam op de javastraat in het begin schijn tegen over de albert heijn


Heb bijna elke schoenenwinkel in Amsterdam bezocht. Maar het probleem blijft de kleur 'wit', dat is zo moeilijk verkrijgbaar rond deze periode. Andere kleuren zijn daarentegen overal verkrijgbaar!

Javastraat en albertcuijp heb ik bezocht, maar tevergeefs.

11-10-2009, 15:33
Ga naar belgie, daar slaag je zeker, heb ook mijn bruidsschoenen daarvandaan!