Bekijk volle/desktop versie : het leven kan zo voorbij zijn



01-06-2004, 21:14
salaam allemaal,
dit moet ik even kwijt.

Vroeger dacht ik er nooit bij na dat het leven zo voorbij kan zijn, wat er 3 weken geleden mij is overkomen heeft me doen geloven. Drie weken geleden is me zus ALLAH RA3MOE overleden ze is nog nooit ziek gweest nog nooit echt naar een dokter gweest of wat dan ook. ze was nog maar 26 jaar. Het is echt een klap geweest voor ons. Ik denk ook niet dat ik er ooit overheen zal komen. Dus eigenlijk weten we nooit wanneer we dood zullen gaan het kan nu straks of morgen zijn. Sorry mensen maar ik moest even me hart luchten....

01-06-2004, 21:16


helemaal mee eens, en allah ie rhamha..

01-06-2004, 21:18

Citaat:
Origineel gepost door sansoray18
salaam allemaal,
dit moet ik even kwijt.

Vroeger dacht ik er nooit bij na dat het leven zo voorbij kan zijn, wat er 3 weken geleden mij is overkomen heeft me doen geloven. Drie weken geleden is me zus ALLAH RA3MOE overleden ze is nog nooit ziek gweest nog nooit echt naar een dokter gweest of wat dan ook. ze was nog maar 26 jaar. Het is echt een klap geweest voor ons. Ik denk ook niet dat ik er ooit overheen zal komen. Dus eigenlijk weten we nooit wanneer we dood zullen gaan het kan nu straks of morgen zijn. Sorry mensen maar ik moest even me hart luchten....
ina lilahi a ina lilahi raji3oen, dat Allah jullie sabr mag schenken in deze moeilijke tijden. Achetr de tranen van verlies schuilt een glimlach van herinnering

Allahjisabrek lieverd, het enige wat je kan doen is doe3a

01-06-2004, 21:31
dank jullie wel voor jullie reacties dank je wel mazhar

01-06-2004, 22:52


wat erg voor je ik heb dat ook hoor
ik ben ook iemand verloren waar ik heel veel van hou
en dat is gebeurd doordat iemand zn leven heeft afgenomen maar ik
denk nu ook meer aan de dood
en dank allah ieder dag voor alles ik denk aan je meid
sterkte

02-06-2004, 08:43
ina lilahi wa ina ilaihi raji3oen
ik wens je veel sterkte meid

02-06-2004, 09:07

Citaat:
Origineel gepost door sansoray18
salaam allemaal,
dit moet ik even kwijt.

Vroeger dacht ik er nooit bij na dat het leven zo voorbij kan zijn, wat er 3 weken geleden mij is overkomen heeft me doen geloven. Drie weken geleden is me zus ALLAH RA3MOE overleden ze is nog nooit ziek gweest nog nooit echt naar een dokter gweest of wat dan ook. ze was nog maar 26 jaar. Het is echt een klap geweest voor ons. Ik denk ook niet dat ik er ooit overheen zal komen. Dus eigenlijk weten we nooit wanneer we dood zullen gaan het kan nu straks of morgen zijn. Sorry mensen maar ik moest even me hart luchten....
Oh wat erg......voor je.......allah rhamha.......

Ja het leven is zeker voor je het weet voorbij......we behoren eigenlijk zo te denken..dit kan me laatste dag zijn.....zeker voordat je gaat slapen.........

Ik moet er de laatste tijd ook heel erg veel ovr denken.......dat ik gek van wordt...........vooral ik heb een boek geleze over de dag des oordeels.........wat de tekenen zijn en zo.......mouhim......dan ga je echt veel nadenken met wat heb ik gedaan.........wat doe ik nu om me geloof te praktiseren enz enz.......

Mouhim succes meid,
en je familie ook natuurlijk.......
Ma3a Salama

02-06-2004, 09:15
Vroeger dacht ik er nooit bij na dat het leven zo voorbij kan zijn, wat er 3 weken geleden mij is overkomen heeft me doen geloven. Drie weken geleden is me zus ALLAH RA3MOE overleden ze is nog nooit ziek gweest nog nooit echt naar een dokter gweest of wat dan ook. ze was nog maar 26 jaar. Het is echt een klap geweest voor ons. Ik denk ook niet dat ik er ooit overheen zal komen. Dus eigenlijk weten we nooit wanneer we dood zullen gaan het kan nu straks of morgen zijn. Sorry mensen maar ik moest even me hart luchten....

Ik denk dat velen onder ons zo dachten/denken …
Vroeger was ik ook zo ….
Ik maakte echt plannen voor het hele jaar …
Die maand ga ik dat en dat doen, en dan daarna die maand daarop ga ik dat doen …
Ik realiseerde me niet dat het vandaag of morgen over kon zijn …
Nadat ik me sinds 2 jaar nu Alhamdoullah intensief ging verdiepen in Islam ben ik me gaan realiseren dat Allah iedereen die hij wil bij zich roept ….
Ina Lilahi wa Ina Lilahi Raji3oen ….

Moge Allah de ogen openen van de dwalenden onder ons …
Moge Allah ons behoeden voor de influisteringen van de Sjatain …
Moge Allah onze onze harten vullen met meer liefde voor het geloof en leid ons naar het rechte pad ..
Moge Allah onze mooie dromen en wensen verwezenlijken en ons Al Djannah Firdaus als onze eeuwige verblijfplaats geven …

Moge Allah jou en je familie wilskracht geven om dit verlies te verwerken ..
Allah ie hatiekoum sbar, Insha Allah …
Allah Raham je zus fie Djannah Firdaus Insha Allah

Heel veel sterkte ogtie !!

Wa alaikoum salam wa rahmatoelah wa barektoehoe

Heel veel liefs,

S. Nadoria

02-06-2004, 09:20
Ameen.........

02-06-2004, 13:38
dank jullie wel allemaal

02-06-2004, 13:42
het leven KAN zo voorbij zijn, klopt niet
het leven IS ZO voorbij...
"kan"gebruik je indien er een mogelijheid bestaat tot uitsluiting...., en dat er een einde aan komt daar valt niets aan uit te sluiten...

02-06-2004, 13:49

Citaat:
Origineel gepost door sansoray18
salaam allemaal,
dit moet ik even kwijt.

Vroeger dacht ik er nooit bij na dat het leven zo voorbij kan zijn, wat er 3 weken geleden mij is overkomen heeft me doen geloven. Drie weken geleden is me zus ALLAH RA3MOE overleden ze is nog nooit ziek gweest nog nooit echt naar een dokter gweest of wat dan ook. ze was nog maar 26 jaar. Het is echt een klap geweest voor ons. Ik denk ook niet dat ik er ooit overheen zal komen. Dus eigenlijk weten we nooit wanneer we dood zullen gaan het kan nu straks of morgen zijn. Sorry mensen maar ik moest even me hart luchten....
wa alaikom salaam

Zo hebben veel moslims weer het goede pad gevonden. Helaas denken we alleen aan Allah wanneer Hij een rampspoed over ons heenzendt.

2:152. Gedenkt Mij daarom en Ik zal u gedenken en weest Mij dankbaar en weest Mij niet ondankbaar.