Bekijk volle/desktop versie : Ain zohra??



10-10-2009, 21:42
wat is de reputatie van shab ain zohra volgens jullie??
van wat ik hoor zijn de mannen nogal agressief en bezitterig

10-10-2009, 21:45


Ja ik kende een jongen van ainzohra. Van het begin heel leuk lief allemaal, maar later kwam ik alleen maar slecht eigenschappen tegen.

Maar goed, of ze allemaal zo zijn?!

10-10-2009, 21:48

Citaat door Underwater:
Ja ik kende een jongen van ainzohra. Van het begin heel leuk lief allemaal, maar later kwam ik alleen maar slecht eigenschappen tegen.

Maar goed, of ze allemaal zo zijn?!



ik ken hem nu een week. en hij waarschuwt me nu al om alleen naar buiten te gaan als ik iets nodig heb en als ik ooit weg bij hem ga dat ik dood ben

(grote mond klein hartje, toen ik dreigde er een punt achter te zetten. moest hij bijna huilen )

10-10-2009, 21:51

Citaat door Bezaf3lik:
ik ken hem nu een week. en hij waarschuwt me nu al om alleen naar buiten te gaan als ik iets nodig heb en als ik ooit weg bij hem ga dat ik dood ben

(grote mond klein hartje, toen ik dreigde er een punt achter te zetten. moest hij bijna huilen )


Meid neem afstand voordat het te laat is. Belooft niets goeds.

10-10-2009, 21:54


Had een goede vriend van daar, die was echt tof en we waren close en ineens wilde hij mij voor zichzelf, terwijl ik n relatie had en toen hadden we na jaaaren vriendschap geen contact omdat hij meer wilde!

10-10-2009, 21:55
het zijn allemaal leugenaars bedriegers vreemdgangers en dealers

10-10-2009, 21:56
iedereen is individueel, ik denk niet dat je iemand kan beoordelen op wat voor stam het is. denk je niet ?

10-10-2009, 21:57
Zijn mannen met Ghierah, de meeste bedoelen het goed.

10-10-2009, 22:06

Citaat door Underwater:
Meid neem afstand voordat het te laat is. Belooft niets goeds.


daar dacht ik ook al aan.. maar meskien hij heeft zijn hart op de goede plaats


Citaat door senneh-oogje:
Had een goede vriend van daar, die was echt tof en we waren close en ineens wilde hij mij voor zichzelf, terwijl ik n relatie had en toen hadden we na jaaaren vriendschap geen contact omdat hij meer wilde!


ik begrijp wel dat hij je voor zichzelf wou als ie al jaren close met je is.


Citaat door missie_sirieus:
het zijn allemaal leugenaars bedriegers vreemdgangers en dealers


hij studeert nog.


Citaat door magribia_4_live:
iedereen is individueel, ik denk niet dat je iemand kan beoordelen op wat voor stam het is. denk je niet ?


nee dat kan ook niet maar vaak gaan ze met elkaar om (soort zoekt soort) en nemen ze zo bepaalde karaktertrekjes van elkaar over snapje



Citaat door Nedurlandse:
Zijn mannen met Ghierah, de meeste bedoelen het goed.


ik weet dat hij t goed bedoeld.. ik bedoel maar als hij zegt blijf beter thuis en je hoort hetzelfde van je ouders. dan weet je dat ie gelijk heeft..

wat is ghierah btw?

10-10-2009, 22:26

Citaat door Bezaf3lik:
ik weet dat hij t goed bedoeld.. ik bedoel maar als hij zegt blijf beter thuis en je hoort hetzelfde van je ouders. dan weet je dat ie gelijk heeft..

wat is ghierah btw?

Nee dat is ook weer niet de bedoeling, meestal nemen de mannen daar hun zusjes of vrouwen mee naar de grote steden zodat ze toch een leuke vakantie heeft als ze in Marokko zijn tenminste.

http://www.al-yaqeen.com/nieuw/moslima/artikel.php?id=42

10-10-2009, 22:29
t zegt niks dat hij studeert