Bekijk volle/desktop versie : ramadan ongesteld



20-11-2002, 12:45

Citaat door tafarsit:
salaam


ik heb gisteren de hele dag gevast en de laaste 5 minuten voor het eten kreeg ik mijn maanstonden mijn vraag is telt deze dag of moet ik die opnieuw doen
.

20-11-2002, 13:53


ja je moet hem inhalen

20-11-2002, 13:55
ja absoluut!!!!

20-11-2002, 17:20
Salaam Alaikoem

Als je zelf is goed nadenkt, dan weet je zelf wel dat het niet toegestaan is om de pil in de ramadan maand door te slikken, want dan zou het wel heel makkelijk voor ons zijn, dan zouden alle meiden de dagen niet in hoeven te halen...
oja, de pil is toch al niet zo best voor ons, dus laten we het niet erger maken...
Salaam Alaikoem

21-11-2002, 11:24


Ik had ook een vraagje over de pil.
Ik vroeg aan mijn moeder of het wel goed is om aan de pil te gaan nu omdat ik heb altijd een erge pijn en toen zij mijn moeder dat het slecht is om de pil te slikken voor een meisje die nog niet getrouwd is maar een pil is toch niet schadelijk of wel?

En kan je van de pil onvruchtbaar worden nee toch want anders zouden die toch niet geven aan vrouwen?

21-11-2002, 11:37
moeder zei dat ook tegen me, dus ik mag het niet , elke maand afzien dus

22-11-2002, 11:01

Citaat:
Origineel gepost door Anya
moeder zei dat ook tegen me, dus ik mag het niet , elke maand afzien dus
Als je een hele lichte pil gebruikt is dit zeker niet schadelijk. mijn schoonzus slikte 11 jaar de pil en werd toen ze ermee stopte gelijk zwanger van een prachtige zoon, dus......

Enne... je kan gewoon naar je huisarts gaan hoor, die heeft een zwijgplicht en het helpt wel degelijk tegen buikpijn tijdens menstruatie

22-11-2002, 12:19
neee je hoeft het niet in te halen.

10-12-2002, 14:14
Als mijn moeder mij de pil ziet slikken, of de strip alleen al ergens ziet liggen in m'n kamer, draait ze zeker door. Laat staan dat ik het ga slikken tegen uitstellen van de menstruatie...