Bekijk volle/desktop versie : Dilemma!



Pagina's : [1] 2

09-10-2009, 19:25
salamou3likoum!

Nou mensen,

binnen nu en een maand wilt hij (woont buiten de grens) je hand komen vragen. Dat leek je eerst allemaal leuk en aardig te vinden, behalve het feit dat ie buiten de grens woont. Dus aan de ene kant vind je het prima, aan de andere kant, heb je zoiets van.. ik wil nog verder studeren en eigenlijk helemaal niet ´vast´ zitten aan iemand. 2 gemengde gevoelens dus.

Wie heeft zoiets meegemaakt en hoe heb je gehandeld? Voor degene die dit niet meegemaakt hebben, wat zou je doen?


09-10-2009, 19:30


hoe oud ben je?

09-10-2009, 19:31
Wat is buiten de grens? België?

09-10-2009, 19:31
20, doet dat er toe?

09-10-2009, 19:32



Citaat door thedevilherself:
Wat is buiten de grens? België?


zuiden van belgie inderdaad. 250 km hier vandaan

09-10-2009, 19:33

Citaat door souhailla_s:
20, doet dat er toe?


jawel, als je nog jong bent en je studie nog niet hebt afgerond zou ik zeggen, nog even rustig aan doen

09-10-2009, 19:33

Citaat door souhailla_s:
zuiden van belgie inderdaad. 250 km hier vandaan


Oké, dan kan je daar toch gewoon doorgaan met studeren? De taal beheers je min of meer al, tenzij je een hijaab draagt dat kan denk ik wel belemmerend werken in België.

09-10-2009, 19:34

Citaat door guus-geluk:
jawel, als je nog jong bent en je studie nog niet hebt afgerond zou ik zeggen, nog even rustig aan doen


Zo denk ik soms ook. bedankt voor je reactie

09-10-2009, 19:36
IK zou het niet doen. Ik volg liever mijn verstand.
Iemand in een dergelijke situatie adviseren is heel moeilijk. Jij moet het doen, het is jouw leven.

09-10-2009, 19:36

Citaat door thedevilherself:
Oké, dan kan je daar toch gewoon doorgaan met studeren? De taal beheers je min of meer al, tenzij je een hijaab draagt dat kan denk ik wel belemmerend werken in België.
Ik denk niet dat het mogelijk is deze opleiding voort te zetten in Belgie. Komt ook nog eens bij dat het een frans sprekende gedeelte van Belgie is.. en draag inderdaad ook een hoofddoek

09-10-2009, 19:38

Citaat door souhailla_s:
Ik denk niet dat het mogelijk is deze opleiding voort te zetten in Belgie. Komt ook nog eens bij dat het een frans sprekende gedeelte van Belgie is.. en draag inderdaad ook een hoofddoek


Oké, Ik zou zeggen verricht slaat istihkara en denk goed na over jouw keuze!

09-10-2009, 19:38

Citaat door moele3yoen:
IK zou het niet doen. Ik volg liever mijn verstand.
Iemand in een dergelijke situatie adviseren is heel moeilijk. Jij moet het doen, het is jouw leven.


Dat is het em nou juist. Mijn verstand zegt verschillende dingen. Ik hoor graag je advies meid Wil namelijk weten hoe anderen zouden handelen in zo´n situatie

09-10-2009, 19:39



Citaat door thedevilherself:
Oké, Ik zou zeggen verricht slaat istihkara en denk goed na over jouw keuze!


Ja, dat was ik indd ook van plan om te doen. Maar ik hoor graag wat mensen in zo´n situatie zouden doen. Dank voor je reacties!

09-10-2009, 19:42
Verricht dat gebed inderdaad. En daarna kijk naar de mogelijkheden die er zijn. In zijn omgeving of je daar verder kunt gaan met je studie.
Succes en vooral veel sterkte .

09-10-2009, 19:49

Citaat door moele3yoen:
Verricht dat gebed inderdaad. En daarna kijk naar de mogelijkheden die er zijn. In zijn omgeving of je daar verder kunt gaan met je studie.
Succes en vooral veel sterkte .


Weet je wat het ook is. Ik wil het land helemaal niet verlaten. pfff ik raak er gewoon gefrustreerd van. Ben bang dat ik de verkeerde keuze maak!

Dank je wel he!

Pagina's : [1] 2