Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Wat vinden jullie van de nieuwe videoclip van.....

Pagina's : [1] 2 3

islamgirl
20-11-2002, 11:53

CHRISTINA AQUILERA??? DIRRTYYYYYYYYYY

rahmona
20-11-2002, 11:55
VIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSS gatver.....BAH!!!! de titel zegt het al....

GekkeTurk
20-11-2002, 11:56
echt kankergaar serieus ze denkt dat ze nu ineens een do ir die chick is ofzo ze heeft een mooie stem maar ze beginnen allemaal zo als de zogenaamde lieve maagden meisje en daarna komen ze als een b/tch echt standaard

DieselGirly
20-11-2002, 11:57
ik vind het nummer wel leuk, maar zielig voor haar dat ze zo haar kijkers wil trekken naar die clip!! maar goed, wat heeft die skinny te laten zien?! niet veel, toch........ maar dames deze clip is voor de jongens bedoelt niet voor ons! laten we kijken wat zij er van vinden!! CYAAAAAAA

zakia_1984
20-11-2002, 11:57

vies hoor!!

DieselGirly
20-11-2002, 12:03
ja JLO gaat extreem!

zakia_1984
20-11-2002, 12:04
mensen stem ff op mijn poll aub, tnx!!

islamgirl
20-11-2002, 12:22
Origineel gepost door Najib26 Islamgirl? Ja??? wat is er?? kan ik geen tv kijken ofzo???

Kais
20-11-2002, 12:31
Zij is lelijk........iewwwwwwwwww.........yakkie. Vieze gore platte goedkope ****, zo ziet ze eruit in ieder geval. kais :D

Itsjustme
20-11-2002, 12:31
islam islamgirl toch niet naar zulke vieze,ranzige clipjes kijken he :P

kickboxgirl
20-11-2002, 13:01
hahahahaahahahhahahha islamgirl ik denk dat najib bedoelde van je naam is islam en je kijkt naat dat vieze clipppp begrijp je maar ja iedereen mag tv kijken maar kijk wel wat toegestaan is en niet vieze dingen kijken. die clip is goor gewoon en lomp ook zij is echt plat gewoon en lelijk damsssssssss ik heb geen woorden voor haar ze is num 1 lelijke en goedkoop. en die clip is gewoon dom dom dom nou dat was me mening er over en trouwens het is oude liedje vind ik beslama

sweetlady-casa
20-11-2002, 13:12
hai allemaal jullie kunnen zeggen wat jullie willen maar het is een gruwelijk nummer ik vind hem wel oke ik heb wel ergere clips gezien (R kelly Summertime) kennen jullie die nog?? Ze heeft een mooie stem en ja zij wil van haar sweetgirl imago af dus ik denk vandaar dat ze zich zo presenteert en kickboxgirl heb je wel opgelet ze is niet meer plat hoor! Dat is wel een nadeel vind ik gewoon lekker jezelf zijn toch?? gr. sweetlady.....

islamgirl
20-11-2002, 14:00

Ja hallo ik heb ook weleens mijn tv aan hoor en mijn broertje zat te kijken, en hij wilde hem niet afzetten en zat helemaal te juichen, vond het gewoon te belachelijk voor woorden

beppie_truus
20-11-2002, 14:02
nou ik vind de clip wel leuk ik zie wel ergere dingen op het strand.

layla_moegroer
20-11-2002, 14:09
er is niets erger dan een nigga clip tfoe tfoe en nog eens tfoe vooral die van R.Kelly, Dr.Dre,...en die stomme clip van AliG en Shaggy sorry maar tov die clips is christina nog een watje tegenwoordig verkoopt alleen naakt wil je succes, aandacht,...dan moet je gewoon een blote bil laten zien (alhoewel een blote bil doet niets meer) en zoiets verkoopt als zoete broodjes :D die vrouwen maken gebruik van hun mooie lichaam om beroemd te worden, en die doen er alles voor zoals je ziet voorbeeld reclame over cornflakes of danone, BAM een blote vrouw op tv!!! waarom een man niet over GSM....een blote vrouw op tv!!! waarom een man niet ook al gaat het over gezond leven of over roken altijd moet er iets bloots op komen nooit zijn het mannen altijd die stomme goedkope vrouwen die zegma hun mooie lichaam met de wereld willen delen, waarom zou ik zoiets moois moeten verbergen :kwaad: tezzzzzzzzzzz

Pagina's : [1] 2 3