Bekijk volle/desktop versie : Sorry ik ben geen maagd waarom zou ik je niet accepteren?



Pagina's : [1] 2 3 4

09-10-2009, 10:39

Citaat door Hafid--:
Alvast mijn excuses dat ik je niet als een maagde man kan trouwen maar ik zal jou ook niet lastig vallen om je verleden..

Het gaat mij niet om hoelang je neus is of glad je haar is maar het gaat mij om elkaar vertrouwen en samen uitkomen. ik hou het kort.

Ben jij 18 jaar of ouder en wil jij samen met mij het het echte leven beleven zonder om je heen te kijken. Ja ik ben opzoek naar een dame waar ik uiteindelijk mee TROUW voor het leven, ik hoop je ook in het hiernamaals tegen te komen.

Lange msn gesrekken ben ik geen voorstander van dus hou ik het kort op msn om elkaar even te leren kennen en dan wil ik zo snel mogelijk afspreken.

Ik ben abdelhafid (Hafid) 24 jaar oud. Ik woon sinds 9 maanden in omgeving eindhoven voor heen altijd in Utrecht gewoont, ik werk als teamleider bij een grote bedrijf en woon op me zelf.

Heb je intresse en wil je niet lang wachten om elkaar te zien voeg mij dan toe op abdelhafid.j@hotmail.com
.

09-10-2009, 10:46


Je maakt een grapje.

09-10-2009, 10:47
Hram 3liek ghzelaa, you're crapping his style

09-10-2009, 10:48
We want Foto!

09-10-2009, 10:49



Citaat door Hafid--:
Alvast mijn excuses dat ik je niet als een maagde man kan trouwen maar ik zal jou ook niet lastig vallen om je verleden..

Het gaat mij niet om hoelang je neus is of glad je haar is maar het gaat mij om elkaar vertrouwen en samen uitkomen. ik hou het kort.

Ben jij 18 jaar of ouder en wil jij samen met mij het het echte leven beleven zonder om je heen te kijken. Ja ik ben opzoek naar een dame waar ik uiteindelijk mee TROUW voor het leven, ik hoop je ook in het hiernamaals tegen te komen.

Lange msn gesrekken ben ik geen voorstander van dus hou ik het kort op msn om elkaar even te leren kennen en dan wil ik zo snel mogelijk afspreken.

Ik ben abdelhafid (Hafid) 24 jaar oud. Ik woon sinds 9 maanden in omgeving eindhoven voor heen altijd in Utrecht gewoont, ik werk als teamleider bij een grote bedrijf en woon op me zelf.

Heb je intresse en wil je niet lang wachten om elkaar te zien voeg mij dan toe op abdelhafid.j@hotmail.com

http://www.parship.nl/dating

09-10-2009, 10:50
Helloooooooo... foto

09-10-2009, 10:51

Citaat door Ghzalaa:
Je maakt een grapje.

Jij bent grootste grap die je ouders hebben gemaakt, zeker spijt van gehad.

09-10-2009, 10:52
http://www.be2.nl



09-10-2009, 10:53
inshallah zal je de dame vinden die bij je past..

09-10-2009, 10:54

Citaat door Hafid--:
Alvast mijn excuses dat ik je niet als een maagde man kan trouwen maar ik zal jou ook niet lastig vallen om je verleden..

Het gaat mij niet om hoelang je neus is of glad je haar is maar het gaat mij om elkaar vertrouwen en samen uitkomen. ik hou het kort.

Ben jij 18 jaar of ouder en wil jij samen met mij het het echte leven beleven zonder om je heen te kijken. Ja ik ben opzoek naar een dame waar ik uiteindelijk mee TROUW voor het leven, ik hoop je ook in het hiernamaals tegen te komen.

Lange msn gesrekken ben ik geen voorstander van dus hou ik het kort op msn om elkaar even te leren kennen en dan wil ik zo snel mogelijk afspreken.

Ik ben abdelhafid (Hafid) 24 jaar oud. Ik woon sinds 9 maanden in omgeving eindhoven voor heen altijd in Utrecht gewoont, ik werk als teamleider bij een grote bedrijf en woon op me zelf.

Heb je intresse en wil je niet lang wachten om elkaar te zien voeg mij dan toe op abdelhafid.j@hotmail.com



09-10-2009, 10:54

Citaat door Riifiiaa:
http://www.be2.nl



nie na-apen jij!

09-10-2009, 10:55
allah ya zieb liek a tisier!

09-10-2009, 10:55



Citaat door marokkaanse_24:
Hram 3liek ghzelaa, you're crapping his style

Geloof jij hem? Ik niet.

09-10-2009, 10:56

Citaat door Lalla_Shabakia_:
nie na-apen jij!


Sorry, ik zag net dei reclame.

09-10-2009, 10:56

Citaat door Samawi.:
Jij bent grootste grap die je ouders hebben gemaakt, zeker spijt van gehad.

Nee, geen spijt, maar ze kunnen er om lachen.

Pagina's : [1] 2 3 4