Bekijk volle/desktop versie : Wat vinden jullie hiervan?



Pagina's : [1] 2

08-10-2009, 22:19
Dat mannen hun huwelijks afblazen, omdat ze erachter zijn gekomen dat hun vriendin/verloofde uit ging in het verleden. Dit verhaal heb ik nu 2 keer gehoord in mijn omgeving. Wat vinden jullie ervan, terecht of onterecht? Wel wil ik erbij vermelden, dat deze jongens/mannen ook uit gingen en zelfs uitgaan

Ik zelf vind het zeer hypocriet van hun, want de pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet. En ik weet dat de Marokkaanse cultuur zegt, dat een man ''anders'' is. Maar een man die uitgaat verdient ook een uitgaansvrouwtje.
Mijn mening!!


Groeten,

Rifster

08-10-2009, 22:22


tzzzzzzzzzzzzz
alsof die jongens/mannen vroeger heilig waren, asjeblieft zeg. Dit vind ik pas hypocriet.
Het verleden moet je laten rusten, als hij helemaal clean is en nooit iets gedaan heeft dan heeft hij misschien recht van spreken en zeker niet als hij gespaced heeft. Achterlijke gedachten!

08-10-2009, 22:22
oh? en hun zijn ZE3MA never uit geweest, yakkes some men!..


en de meeste neukte van annette tot babette, van linda tot krista en misschien nog een travestiet erbij die hij tijdens het zuipen had genomen. en dan komt ie vertellen dat ie dat niet wil..
en ik vind dat je verleden moet vergeten TENZIJ HIJ ooit iemand heeft vermoord. dan zou ik wel RENNEN nu het nog kan!

08-10-2009, 22:28
Dat is inderdaad zo en die jongen is een hele goede kennis van ons. En ik zei nog tegen mijn moeder, dat hij al helemaal geen eisen moet stellen, want hij heeft een reeks exen waar de dikte van Nederandse woordenboek niet aan kan tippen.
Hij gaat zelf ook uit, maar hij wil een vrouw die een clean verleden heeft. Wollah ik snap het niet.

08-10-2009, 22:28



Citaat door mama_lief:
oh? en hun zijn ZE3MA never uit geweest, yakkes some men!..


en de meeste neukte van annette tot babette, van linda tot krista en misschien nog een travestiet erbij die hij tijdens het zuipen had genomen. en dan komt ie vertellen dat ie dat niet wil..
en ik vind dat je verleden moet vergeten TENZIJ HIJ ooit iemand heeft vermoord. dan zou ik wel RENNEN nu het nog kan!



Inderdaad

08-10-2009, 22:30
Tja typisch een marokkaanse man he.... als meneer besluit te trouwen na dat ie met chantal op de lagere school iets heeft daarna met judith op de middelbare school een relatie gehad heeft en daarna met annette jaren heeft samen gewoond dan wil ie natuurlijk wel met heilige Fatima trouwen.
heeft ie recht op he als man zijnde

08-10-2009, 22:30
dat meisje is hem helemaal geen verantwoording schuldig, wat zij gedaan heeft in het verleden is tussen haar en haar schepper en zeker niet tussen haar en player Abdel.
Wat niet weet, wat niet deert. Dat meisje moet gewoon haar mond houden en geen slapende honden wakker maken

08-10-2009, 22:30
ach ja.

08-10-2009, 22:33
Slaat nergens op gek, alsof zij heilige mariaatjes zijn, laat me toch niet lachen , ze hebben gewoon geen recht van spreken vind ik

08-10-2009, 22:34

Citaat door Rifster:
Dat is inderdaad zo en die jongen is een hele goede kennis van ons. En ik zei nog tegen mijn moeder, dat hij al helemaal geen eisen moet stellen, want hij heeft een reeks exen waar de dikte van Nederandse woordenboek niet aan kan tippen.
Hij gaat zelf ook uit, maar hij wil een vrouw die een clean verleden heeft. Wollah ik snap het niet.




zulke jongens gaan juist op hun bek, die trouwen juist de meest wildste vrouw die er bestaat. En net goed voor ze
Eisen, wat eisen alsof hij mister perfectie is, asjeblieft

08-10-2009, 22:36

Citaat door mama_lief:
oh? en hun zijn ZE3MA never uit geweest, yakkes some men!..


en de meeste neukte van annette tot babette, van linda tot krista en misschien nog een travestiet erbij die hij tijdens het zuipen had genomen. en dan komt ie vertellen dat ie dat niet wil..
en ik vind dat je verleden moet vergeten TENZIJ HIJ ooit iemand heeft vermoord. dan zou ik wel RENNEN nu het nog kan!




Misschien moeten die vrouwen het omgekeerd doen en hun mannen dumpen omdat ze niet meer maagd zijn, teveel hollandyia hebben geneukt en te vaak zijn uitgegaan waarbij ze met hen dronken kop rare dingen deden.

08-10-2009, 22:36
Hij heeft niets te maken met haar verleden. 'Nou ik ga maar niet uit want stel je voor dat ik in de toekomst iemand ga tegen komen die dat niet ziet zitten' Maar goed. Ik zou niet eens willen trouwen met iemand die er zulke gedachten op nahoudt. Die dus zelf denkt dat hij alles kan en mag en ik niet omdat ik geboren ben als vrouw en niet als man. Iemand die je aan de kant zet omdat je vroeger bent uitgeweest. Daar wil je toch niet eens mee trouwen?

08-10-2009, 22:39



Citaat door missy_chanel:
dat meisje is hem helemaal geen verantwoording schuldig, wat zij gedaan heeft in het verleden is tussen haar en haar schepper en zeker niet tussen haar en player Abdel.
Wat niet weet, wat niet deert. Dat meisje moet gewoon haar mond houden en geen slapende honden wakker maken



Het meisje in kwestie had ook niks gezegd, hij had het gehoord van iemand en zij kon er niet onderuit. Toen heeft hij haar gelijk gedumpt.

08-10-2009, 22:43

Citaat door latje21:
Alsof meneertje heilig door het leven is gegaan??...
Niemand is heilig en iedereen heeft een verleden. Iedereen maakt fouten dat is nou eenmaal menselijk...
Wat maakt het nou uit? Je trouwt met iemand omwille van diens karakter etc. Iedereen verdiend zijn geluk.

Een vriendin van me is die getrouwd(inmiddels gescheiden) op haar 17 de. Zij is bloedmooi en serieus. Ze deed helemaal niets verkeerd. Hij was haar eerste grote liefde en dan nog ging die hond haar uitmaken als ....en heeft zij hem betraft met een nl'se in hun bed!
Het is dan ook nooit goed. Doe je nooit wat verkeerds dan ben je slecht. Heb je een paar fouten gemaakt ben je ook slecht!

Oordelen doet Allah swt en niet deze heilige maria!



Inderdaad, want ik snap er namelijk ook niks meer van. In mijn omgeving zie ik zoveel bent nass, maar allemaal ongetrouwd. Omdat ze van huis naar werk gaan en van werk naar huis. Ze komen niemand tegen en zijn nog steeds vrijgezel. Zouden ze wel overal te bekennen zijn, dan waren zijn ze ineens h...n Ewa fhem

08-10-2009, 22:46

Citaat door Hayatie_:
Salaamoen Aleykoem

Als een persoon berouw bij Allaah heeft gedaan en zich zelf heeft veranderd heeft niemand het recht om diegene nog aantewijzen enz..

Maar dat is het probleem niet.

De ware probleem ligt bij de mens zelf, als ze nou gewoon kennis opgaan doen had de broeder geen recht op haar verleden en anders om ook.



Lieve zuster, dat is nou het probleem bij veel Marokkanen. Ze gebruiken onze cultuur als leidraad, de cultuur die toestaat dat mannen alles kunnen maken. En vrouwen worden gelijk bij oud vuil gezet, als zij iets verkeerds in het verleden heeft gedaan. Wie zijn wij om daarover te oordelen, als zij oprecht haar berouw heeft getoond bij Allah s.w.t.

Pagina's : [1] 2