Bekijk volle/desktop versie : Mijn dikke nicht!



Pagina's : [1] 2

07-10-2009, 22:30
[ ze was oooow zoooo groooot , net kingkong, iedereen was bang voor haar..ze had zo van die dikke handen en dikke vingers, 1 klap ga je al knock-out! , op een dag kwam ik van een vriendin, ik zag haar lopen met een zak chips in haar handen . ik ging in de struiken schuilen, ik liep stiekem naar haar toe, en schreeuwde:

BOOOOOEEEEEEEEH...nog nooit had ze zo ver in de lucht gesprongen, meestal was het in voet in de lucht en de andere op de grond, maar dit keer gingen beide in de lucht ! ze schreeeuwde waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhh!! zei ze: mijn chipssssss!!, alles vloog in de lucht!
ik wilde wegrennen, ze pakte me bij mijn haar, gooide ze me op de grond en sprong op me , (ze woog iets in de 100kilo ofzo), Het gebeurde ow so snel....!! terwijl ze op me lag was ze nog aan het schreeuwen van de schrik!....ik zei ben het... je maakt me dood, ik ben het
ze stond toen op en ik lag bewusteloos daar op de grond...had een hersenschudding en een gekkneusde rib...! schrik nooit een dikke iemand ]

07-10-2009, 22:32


Je hebt dikke droge humor.

07-10-2009, 22:32
Ohw gossie toch.

@ Wachtende, jouw dikke reactie is te dik voor woorden

07-10-2009, 22:34
Wat een fantasie heb jij

07-10-2009, 22:35


Uhm; kietel, kietel.

07-10-2009, 22:35

Citaat door intissare:
Ohw gossie toch.

@ Wachtende, jouw dikke reactie is te dik voor woorden


Mijn dikke woorden zijn te dik om aan te horen.

07-10-2009, 22:36
Ok...wat is de bedoeling van je topic? Lachen ofja

07-10-2009, 22:41
Bitches....waarom reageren jullie dan als het je niet bevalt!

07-10-2009, 22:44

Citaat door DagDroomster:
Bitches....waarom reageren jullie dan als het je niet bevalt!


Dat is toch wat je wilt, dat leden reageren
Begrijp niet wat je point is, je nicht hier zwartmaken of ons "proberen" te laten lachen??

07-10-2009, 22:45

Citaat door DagDroomster:
Bitches....waarom reageren jullie dan als het je niet bevalt!


Om jou een plezier te doen. Door dat we reageren op je onzin, houden we toch nog je topic een beetje omhoog.

Lief hea.

07-10-2009, 22:47


conclussie

don't mess with the food of fat people

07-10-2009, 22:51
Ook mij een keer overkomen dat ik werd besprongen door een BIG-BONED chick, was toen aan het werk. Ik werkte voor een reclame bureau en moest toen in de stad kortings bonnen uitdelen verkleed als een reuze M&M.

Misschien was het jou nicht wel.......was daarna een paar weken uit de roulatie.

07-10-2009, 22:53


hgahahahaahahahah





Ik vond alleen de poppetjes grappig

07-10-2009, 22:54

Citaat door DagDroomster:
[ ze was oooow zoooo groooot , net kingkong, iedereen was bang voor haar..ze had zo van die dikke handen en dikke vingers, 1 klap ga je al knock-out! , op een dag kwam ik van een vriendin, ik zag haar lopen met een zak chips in haar handen . ik ging in de struiken schuilen, ik liep stiekem naar haar toe, en schreeuwde:

BOOOOOEEEEEEEEH...nog nooit had ze zo ver in de lucht gesprongen, meestal was het in voet in de lucht en de andere op de grond, maar dit keer gingen beide in de lucht ! ze schreeeuwde waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhh!! zei ze: mijn chipssssss!!, alles vloog in de lucht!
ik wilde wegrennen, ze pakte me bij mijn haar, gooide ze me op de grond en sprong op me , (ze woog iets in de 100kilo ofzo), Het gebeurde ow so snel....!! terwijl ze op me lag was ze nog aan het schreeuwen van de schrik!....ik zei ben het... je maakt me dood, ik ben het
ze stond toen op en ik lag bewusteloos daar op de grond...had een hersenschudding en een gekkneusde rib...! schrik nooit een dikke iemand ]







hahahahahahaaaha
wat ben jij erg hahaha

07-10-2009, 22:55

Citaat door cedeliah:
hahahahahahaaaha
wat ben jij erg hahaha




Citaat door BonnieZktClyde:
hgahahahaahahahah





Ik vond alleen de poppetjes grappig

ja en toen?

Pagina's : [1] 2