Bekijk volle/desktop versie : Overig Heeft er iemand gedicht over Opa en Oma



07-10-2009, 22:11
Ik ben bezig met een filmpje maken van me familie

en ik wil het mooi openen met een mooie foto die ik heb bewerkt ..
alleen er ontbreekt een mooie tekst ..


kan iemand mij helpen met een mooie gedicht over hen.

ik zal wat info geven:

Mijn oma leeft nog gelukkig mijn opa is helaas allah jarehmoe zo'n 10 jaar geleden overleden nadat hij 10 macha allah mooie kinderen op aarden heeft kunnen brengen... mijn oma is een sterke tante die tbarkelaah 10 kinderen en 34 kleinkinderen om haar heen heeft en altijd het licht mee neemt in huis als ze een bezoekje brengt aan ons... ze steunt ons in alles van jong tot oud.. en opa heeft altijd ons trots op het hart gedrukt en zorg voor onze ouders en familie... zo zijn wij door onze opa en oma een hele gehechten familie geworden.. hamdoulilaah


alvast bedankt !

07-10-2009, 22:38



Citaat door Knollefrol:
Ik ben bezig met een filmpje maken van me familie

en ik wil het mooi openen met een mooie foto die ik heb bewerkt ..
alleen er ontbreekt een mooie tekst ..


kan iemand mij helpen met een mooie gedicht over hen.

ik zal wat info geven:

Mijn oma leeft nog gelukkig mijn opa is helaas allah jarehmoe zo'n 10 jaar geleden overleden nadat hij 10 macha allah mooie kinderen op aarden heeft kunnen brengen... mijn oma is een sterke tante die tbarkelaah 10 kinderen en 34 kleinkinderen om haar heen heeft en altijd het licht mee neemt in huis als ze een bezoekje brengt aan ons... ze steunt ons in alles van jong tot oud.. en opa heeft altijd ons trots op het hart gedrukt en zorg voor onze ouders en familie... zo zijn wij door onze opa en oma een hele gehechten familie geworden.. hamdoulilaah


alvast bedankt !



Voor wanneer moe je het hebben