Bekijk volle/desktop versie : Wie heeft dit ook wel eens meegemaakt?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

07-10-2009, 18:00
Wie heeft wel eens meegemaakt of maakt momenteel mee dat bijna alles en iedereen je relatie met je vriend/verloofde/man kapot wil maken?
Ik begrijp er helemaal niets meer van.

Mijn vriend is van de zomer om mijn hand komen vragen. Hij is familie, maar niet echt dichtbij. In iedergeval, never mind. Een ''oom en tante'' van mij willen hem voor zijn dochter. Hij wil er niets van weten! Mijn ''nichten'' vertellen zoveel rare dingen over mij. Me ''oom'' weer hele rare dingen tegen me vader over hem. Ga zo maar door! Ze rusten niet voordat ze ons kapot hebben. Wij (ik en hij) doen alsof ze niet bestaan, en negeren het. Maar ik ben zo bang dat dit alleen maar meer uit de hand gaat lopen. Hij draait helemaal door, en is erg bang dat ik ze allemaal zal geloven en hem verlaat. Hoe maak ik hem in hemelsnaam duidelijk dat ik niets van ze moet hebben of horen? Van je familie moet je het hebben, pff.

07-10-2009, 18:06


nee ken ik niet....

maar als ze jou willen bheoeden van het maken van een 'fout' dan zou ik er wel kritisch naar kijke als k jou was....

07-10-2009, 18:08
Als shaytan ergens niet tegen kan, dan is het wel een huwlijk tussen een man en vrouw, hij zal er alles aan doen om dit kapot te maken...

ben jij sterker, of is shaytan dit, is de vraag...

07-10-2009, 18:09

Citaat door Nefsii:
Als shaytan ergens niet tegen kan, dan is het wel een huwlijk tussen een man en vrouw, hij zal er alles aan doen om dit kapot te maken...

ben jij sterker, of is shaytan dit, is de vraag...


ze zegt relatie

07-10-2009, 18:10


Ja ze hebben gelijk, maaaaaak je relatie stuk! jij verdient beter

07-10-2009, 18:11

Citaat door _soekeyna_:
nee ken ik niet....

maar als ze jou willen bheoeden van het maken van een 'fout' dan zou ik er wel kritisch naar kijke als k jou was....


Dag meid.
Daar gaat het niet om. Het is heel lang verhaal. Even in het kort:

Mijn vriend is van de zomer om mijn hand komen vragen. Hij is familie, maar niet echt dichtbij. In iedergeval, never mind. Een ''oom en tante'' van mij willen hem voor zijn dochter. Hij wil er niets van weten! Mijn ''nichten'' vertellen zoveel rare dingen over mij. Me ''oom'' weer hele rare dingen tegen me vader over hem. Ga zo maar door! Ze rusten niet voordat ze ons kapot hebben. Wij (ik en hij) doen alsof ze niet bestaan, en negeren het. Maar ik ben zo bang dat dit alleen maar meer uit de hand gaat lopen. Hij draait helemaal door, en is erg bang dat ik ze allemaal zal geloven en hem verlaat. Hoe maak ik hem in hemelsnaam duidelijk dat ik niets van ze moet hebben of horen? Van je familie moet je het hebben, pff.

07-10-2009, 18:13

Citaat door Nefsii:
Als shaytan ergens niet tegen kan, dan is het wel een huwlijk tussen een man en vrouw, hij zal er alles aan doen om dit kapot te maken...

ben jij sterker, of is shaytan dit, is de vraag...


Indd. je hebt volkomen gelijk! Het zijn ''familieleden'' die ons kapot willen maken. Lees het verhaal hieronder als je wilt. Dan zul je het begrijpen. Thanks.

07-10-2009, 18:13

Citaat door Promises_:
Wie heeft wel eens meegemaakt of maakt momenteel mee dat bijna alles en iedereen je relatie met je vriend/verloofde/man kapot wil maken?
Ik begrijp er helemaal niets meer van.


Je kan het ook van een andere kant bekijken:

Misschien is het verstandig naar alle signalen in je omgeving een
te luisteren en af te vragen waar het vandaan komt.

Heb je ooit een seconde gedacht dat je "liefje" een slechte man voor je is???

Kijk dat noem ik nou denken in tweerichtings verkeer
Je oogkleppen afdoen en een goed om je heen kijken
t helpt

07-10-2009, 18:13

Citaat door jdidija2006:
ze zegt relatie


Lees het verhaal meis, dan zul je het wat beter begrijpen. Althans, als je de moeite neemt.

07-10-2009, 18:15

Citaat door wetenschapper..:
Ja ze hebben gelijk, maaaaaak je relatie stuk! jij verdient beter


Van mijn kant zal ik er nooit, maar dan ook NOOIT een einde aan maken. We willen inchaAllah het huwelijk binnentreden. Alleen ben ik nu bang dat het een stuk moeilijker zal worden.

07-10-2009, 18:17

Citaat door NARCJIS:
Je kan het ook van een andere kant bekijken:

Misschien is het verstandig naar alle signalen in je omgeving een
te luisteren en af te vragen waar het vandaan komt.

Heb je ooit een seconde gedacht dat je "liefje" een slechte man voor je is???

Kijk dat noem ik nou denken in tweerichtings verkeer
Je oogkleppen afdoen en een goed om je heen kijken
t helpt


Je begrijpt het niet. Lees het stukje even. Het staat er kort in uitgelegd. Ik weet waar het vandaan komt! Daar gaat het niet om. En het is zeker geen slechte jongen, Hamdoulilah! En dat weet ik...

07-10-2009, 18:17

Citaat door Promises_:
Van mijn kant zal ik er nooit, maar dan ook NOOIT een einde aan maken. We willen inchaAllah het huwelijk binnentreden. Alleen ben ik nu bang dat het een stuk moeilijker zal worden.

als k je was had k t uitgemaakt! marokkanen hebben gelijk altijd, t is geen roddel! maakt nou uit beter voor je

07-10-2009, 18:17



Citaat door wetenschapper..:
als k je was had k t uitgemaakt! marokkanen hebben gelijk altijd, t is geen roddel! maakt nou uit beter voor je


Come on, reageer serieus of niet.

07-10-2009, 18:19

Citaat door Promises_:
Je begrijpt het niet. Lees het stukje even. Het staat er kort in uitgelegd. Ik weet waar het vandaan komt! Daar gaat het niet om. En het is zeker geen slechte jongen, Hamdoulilah! En dat weet ik...


Mooi als je dat voor 100% zeker weet,
wat kan jou het dan schelen? Ga ervoor zou ik zeggen

07-10-2009, 18:19

Citaat door Promises_:
Come on, reageer serieus of niet.

ben bloedserieus

komt t erg over?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6