Bekijk volle/desktop versie : Onderzoek naar beste cateraars en neggaffa's



Pagina's : [1] 2 3

07-10-2009, 16:18
Beste toekomstige bruidjes en bruidegommen,

het is verschikkelijk lastig om een keuze te kunnen maken uit al die Neggaffa's en cateraars. Je hoeft maar wat make-up in huis te hebben en je doet je al voor als Neggaffa .... En dit geldt namelijk ook voor de koks. Als je ooit een broodje ei gebakken hebt dan ben je al bevoegd om een catering te beginnen. Eigenlijk moeten we de smaakpolitie op al die cateraars af sturen. Je kent het wel dat programma dat op tv komt.

Waar wil ik eigenlijk naar toe. Het zou best een leuk onderzoek zijn om te achterhalen welke cateraars de beste zowel in prijs als kwaliteit is. En dit geldt natuurlijk voor al het andere dat bij een bruiloft komt kijken.

Daarnaast ben ik een voorstander van om de prijzen op het internet te vermelden. Ik weet dat er vaak pm's worden verstuurd, maar dit lijkt mij niet echt verstandig. Soms worden voor dezelfde diensten twee verschillende prijzen gevraagd. Doordat we dit op het internet zetten zijn de aanbieders genoodzaakt zich aan de prijzen te houden. En kunnen we ook beter onderhandelen. Want zeg eens eerlijk, een bruiloft kostte enkele jaren geleden ongeveer 8000 euro. Nu is dat op zijn minst het dubbele.

Dus stel ik voor om de beste cateraars aan te geven. Nee, we gaan geen reclama maken. Je kunt best kritisch zijn. Daar kunnen ze wat van leren. Je mag ook de prijzen erbij vermelden wat je betaald hebt, voor de catering, neggaffa etc

Dus kom op en vertel....

07-10-2009, 17:04


goede topic bied transparantie

07-10-2009, 17:09
Dit is een goeie ! , nu nog de samenwerking van onze zusters/broeders .

07-10-2009, 21:34

Citaat door ONDERZOEKER11:
Beste toekomstige bruidjes en bruidegommen,

het is verschikkelijk lastig om een keuze te kunnen maken uit al die Neggaffa's en cateraars. Je hoeft maar wat make-up in huis te hebben en je doet je al voor als Neggaffa .... En dit geldt namelijk ook voor de koks. Als je ooit een broodje ei gebakken hebt dan ben je al bevoegd om een catering te beginnen. Eigenlijk moeten we de smaakpolitie op al die cateraars af sturen. Je kent het wel dat programma dat op tv komt.

Waar wil ik eigenlijk naar toe. Het zou best een leuk onderzoek zijn om te achterhalen welke cateraars de beste zowel in prijs als kwaliteit is. En dit geldt natuurlijk voor al het andere dat bij een bruiloft komt kijken.

Daarnaast ben ik een voorstander van om de prijzen op het internet te vermelden. Ik weet dat er vaak pm's worden verstuurd, maar dit lijkt mij niet echt verstandig. Soms worden voor dezelfde diensten twee verschillende prijzen gevraagd. Doordat we dit op het internet zetten zijn de aanbieders genoodzaakt zich aan de prijzen te houden. En kunnen we ook beter onderhandelen. Want zeg eens eerlijk, een bruiloft kostte enkele jaren geleden ongeveer 8000 euro. Nu is dat op zijn minst het dubbele.

Dus stel ik voor om de beste cateraars aan te geven. Nee, we gaan geen reclama maken. Je kunt best kritisch zijn. Daar kunnen ze wat van leren. Je mag ook de prijzen erbij vermelden wat je betaald hebt, voor de catering, neggaffa etc

Dus kom op en vertel....



Nou een hele goed topic!!Hopelijk krijg je ook genoeg informatie binnen
SUCCES

07-10-2009, 22:29


jaaa dit is net wat we nodig hebben,
binnenkort kom ik met de prijzen wat ik te horen heb gekregen voor 350 mensen.. Dus mensen als jullie ong de prijzen weten zet het neer... kunnen we gaan vergelijken.. en of de beste uitkiezen

07-10-2009, 22:35
Ik denk dat aanbieders hun prijzen liever pm-en omdat mensen hier vaak zo ongelooflijk kritisch zijn. Kritisch zijn is goed, begrijp me niet verkeerd. Maar er zitten hier gewoon een aantal mensen die echt letterlijk overal kritiek op leveren, ook als het gewoon totaal niet gepast is.

En laten we eerlijk zijn dames, de meeste meiden hier zijn net een kudde schapen. Als er 1 zegt 'oh wat lelijk' of 'oh wat duur' dan volgen er al gauw meer. Je ziet gewoon dat dat meelopers zijn. Dat vind ik jammer.

Dat neemt overigens niet weg dat ik dit een goede topic vind. Het is goed om even aan het licht te brengen wie nou echt de toppers zijn en bij wie je nou echt waar voor je geld krijgt. Dat recht hebben alle bruidjes!

07-10-2009, 22:38
Ik heb eens een topic geopend dat veel animo kende. In 3 dagen meer dan 50 pagina's met offertes, zakengegevens, prijzen om transparantie te krijgen.

Uiteindelijk verwijderd door moderators omdat ze vonden dat het oneerlijk was tegenover de duurdere aanbieders die via business.marokko.nl stonden ingeschreven. Die prijzen wil ik best wel delen.

07-10-2009, 23:10

Citaat door Respectvol_25:
Ik heb eens een topic geopend dat veel animo kende. In 3 dagen meer dan 50 pagina's met offertes, zakengegevens, prijzen om transparantie te krijgen.

Uiteindelijk verwijderd door moderators omdat ze vonden dat het oneerlijk was tegenover de duurdere aanbieders die via business.marokko.nl stonden ingeschreven. Die prijzen wil ik best wel delen.


Nou kom maar op met de prijzen ....... maar wat ook belangrijk is de kwaliteit-prijsverhoudingen. Je moet wel waar krijgen voor je geld

08-10-2009, 00:05
Onderzoeker 11 ik durf te zweren dat jjj van de belasting bent!!!!

08-10-2009, 00:12

Citaat door Aya_cakes:
Onderzoeker 11 ik durf te zweren dat jjj van de belasting bent!!!!



Dit was het eerste wat bij mij op kwam bij het lezen van haar topic

08-10-2009, 00:21

Citaat door misz_sihem:
Dit was het eerste wat bij mij op kwam bij het lezen van haar topic



ja toen ik de topic in de middag zag dacht ik het ook gelijk. lees je pm.

xxx Aya

08-10-2009, 00:23

Citaat door Aya_cakes:
ja toen ik de topic in de middag zag dacht ik het ook gelijk. lees je pm.

xxx Aya



08-10-2009, 00:26



Citaat door Jalil_:
Belasting dienst, lan3r shitan.


Je weet het nooit he

08-10-2009, 00:36

Citaat door Jalil_:
Belasting dienst, lan3r shitan.




ik weet het wel zeker

08-10-2009, 00:50
zij/hij reageert niet, dus je kan gelijk hebben

Pagina's : [1] 2 3