Bekijk volle/desktop versie : Liever een andere vent?



Pagina's : [1] 2 3

07-10-2009, 14:35
’Is dit hem nou?’ Een op de vijf vrouwen zou voor een andere partner kiezen als ze haar leven over kon doen.

Ergernis
Ruim een kwart van de vrouwen schaamt zich soms of regelmatig voor haar partner. Ergernis komt nog veel vaker voor, maar liefst 73 procent ergert zich wel eens aan haar man of vriend. Toch is 95 procent van de vrouwen ook wel eens trots op haar wederhelft.

Jaloers
Hoewel veel vrouwen hun partner niet als de prins op het witte paard zien, zien ze ook hun eigen gebreken niet over het hoofd. De top vijf van vrouwelijke zondes bestaat uit: roddelen, luiheid, jaloers zijn als de partner met andere vrouwen omgaat, liegen en smoezen gebruiken om niet te hoeven vrijen. Het faken van orgasmen staat op de tiende plek.

Is jouw partner of vriend wel de man van je dromen


Bron: telegraaf

07-10-2009, 14:38


Het is echt belangrijk niet zomaar genoegen te nemen met iemand, maar je keuze echt rationeel af te wegen. Eenmaal gemaakt, gaan voor die persoon

07-10-2009, 15:02

Citaat door marokkaanse_24:
Het is echt belangrijk niet zomaar genoegen te nemen met iemand, maar je keuze echt rationeel af te wegen. Eenmaal gemaakt, gaan voor die persoon


Dat klopt..maar tegenwoordig gaat dat echt niet meer zo makkelijk. Het lijkt net een gokspel waarmee je geluk moet hebben.

07-10-2009, 15:06

Citaat door batata2009:
Dat klopt..maar tegenwoordig gaat dat echt niet meer zo makkelijk. Het lijkt net een gokspel waarmee je geluk moet hebben.

true, maar tegenwoordig lijkt men ook genoegen te nemen met de eerste de beste uit angst dat er niemand meer gaat komen. Dat is ook niet de bedoeling

07-10-2009, 15:16



Citaat door marokkaanse_24:
true, maar tegenwoordig lijkt men ook genoegen te nemen met de eerste de beste uit angst dat er niemand meer gaat komen. Dat is ook niet de bedoeling


In mijn omgeving zie ik dat jammer genoeg vaak gebeuren. Het lijkt net of zij voorzien zijn van een houdbaarheidsdatum.

07-10-2009, 15:18

Citaat door batata2009:
In mijn omgeving zie ik dat jammer genoeg vaak gebeuren. Het lijkt net of zij voorzien zijn van een houdbaarheidsdatum.

Inderdaad, en dat weerhoudt je ervan objectief naar diegene te kijken en rationele afwegingen te maken. Je kijkt gekleurd en dat is zonde, tja dan is het te verwachten dat je na 3 jaar huwelijk denkt van shit dit is toch niet wat ik zocht Tis ook de druk man van buitenaf en sommige mensen denken snel tevreden te zijn, maar kennen zichzelf nog niet zo goed. Eigenlijk een teken dat je nog niet klaar bentvoor die stap...

07-10-2009, 15:24

Citaat door marokkaanse_24:
Inderdaad, en dat weerhoudt je ervan objectief naar diegene te kijken en rationele afwegingen te maken. Je kijkt gekleurd en dat is zonde, tja dan is het te verwachten dat je na 3 jaar huwelijk denkt van shit dit is toch niet wat ik zocht Tis ook de druk man van buitenaf en sommige mensen denken snel tevreden te zijn, maar kennen zichzelf nog niet zo goed. Eigenlijk een teken dat je nog niet klaar bentvoor die stap...


Kortom wij marokkanen zijn en blijven een apart volkje

07-10-2009, 15:24
Mijn schatje is de man van mijn dromen, een betere ga ik gewoon niet vinden.

07-10-2009, 15:25

Citaat door batata2009:
Kortom wij marokkanen zijn en blijven een apart volkje

Idd, het leven is allesbehalve saai met een mocro aan je zij

07-10-2009, 15:32

Citaat door marokkaanse_24:
Het is echt belangrijk niet zomaar genoegen te nemen met iemand, maar je keuze echt rationeel af te wegen. Eenmaal gemaakt, gaan voor die persoon


dat is zo..eenmaal de keuze gemaakt dan moet je er maar voor gaan!

07-10-2009, 15:36

Citaat door Lady__b:
Mijn schatje is de man van mijn dromen, een betere ga ik gewoon niet vinden.


BOFKONT

07-10-2009, 15:37

Citaat door marokkaanse_24:
Idd, het leven is allesbehalve saai met een mocro aan je zij


Ahaha ik weet het allemaal niet hoor. Als ik sommige topics lees dan hou ik me hart echt letterlijk vast.

07-10-2009, 15:38


ups and downs horen bij een gezonde relatie!

07-10-2009, 15:39

Citaat door batata2009:
Ahaha ik weet het allemaal niet hoor. Als ik sommige topics lees dan hou ik me hart echt letterlijk vast.

Laat je niet afschrikken, zie genoeg mensen om me heen waarvan ik denk damn het leven zou tbark'allah goed met jou zijn. Er zwerven veel pessimisten rond hier, maar je trekt ook je soort aan he

07-10-2009, 15:39

Citaat door batata2009:
Kortom wij marokkanen zijn en blijven een apart volkje



Niet iets waar we trots op moeten zijn...

Pagina's : [1] 2 3