Bekijk volle/desktop versie : Marokaanse probleemjongeren



Pagina's : [1] 2 3

07-10-2009, 14:12
Salaam aleikoum,

ik moet voor school een onderzoeksproject houden over marokaanse probleemjongeren '' zoals de jongeren uit Gouda" ..

In het nieuws is er de laatste veel te doen rondom de marokaanse probleemjeugd, wij willen onderzoeken hoever dit realistisch is en welke invloeden de media, nederlandse samenleving , cultuur en opvoeding hierin hebben

ook heb ik meningen nodig over hoe marokaanse jongeren/ volwassenen hierover denken en hoe nederlandse jongeren/volwassenen over denken.

het gaat erom in dit onderzoek wat de reden is waarom de nederlandse samenleving en de media de marokaanse jongeren ALTIJD naar voren haalt en de nederlandse(surinaamse enz.) probleemjongeren achterhoudt..

en ook ben ik op zoek naar zogenaamde ''probleemjongeren'' die hun verhaal willen vertellen waarom ze zich zo gedragen en hoever de nederlandse maatschappij hier een deel van uit maakt.. en welke invloeden hiermee te maken hebben.

Wil jij je verhaal of mening kwijt.. pm me dan!!
Alles wordt vertrouwelijk behandeld en het kan anoniem.. er worden geen namen gebruikt in het project!!

07-10-2009, 14:22



Citaat door Kroelliewoellie:
Salaam aleikoum,

ik moet voor school een onderzoeksproject houden over marokaanse probleemjongeren '' zoals de jongeren uit Gouda" ..

In het nieuws is er de laatste veel te doen rondom de marokaanse probleemjeugd, wij willen onderzoeken hoever dit realistisch is en welke invloeden de media, nederlandse samenleving , cultuur en opvoeding hierin hebben

ook heb ik meningen nodig over hoe marokaanse jongeren/ volwassenen hierover denken en hoe nederlandse jongeren/volwassenen over denken.

en ook ben ik op zoek naar zogenaamde ''probleemjongeren'' die hun verhaal willen vertellen waarom ze zich zo gedragen en hoever de nederlandse maatschappij hier een deel van uit maakt.. en welke invloeden hiermee te maken hebben.

Wil jij je verhaal of mening kwijt.. pm me dan!!
Alles wordt vertrouwelijk behandeld en het kan anoniem.. er worden geen namen gebruikt in het project!!



kijk door dit soort dingen escaleert t alleen maar, houd je er gewoon buiten.
En die lompe kinderen uit Gouda, ga cocaine verkopen, ga geld maken i.p.v stenen gooien!!
Dan is t probleem zo opgelost..

07-10-2009, 14:29
leden het is juist de bedoeling van het project om de schuld bij de nederlandse samenleving te zoeken, en te laten zien dat het niet alleen maar de marokaanse jongeren zijn
dit is absoluut geen aanval!!

07-10-2009, 14:38

Citaat door Kroelliewoellie:
leden het is juist de bedoeling van het project om de schuld bij de nederlandse samenleving te zoeken, en te laten zien dat het niet alleen maar de marokaanse jongeren zijn
dit is absoluut geen aanval!!



Luister wat ik je zeg, ook al laat je zien dat bij hun de schuld ligt, dan is dit wel erg ver gezocht maar goed, we gaan er vanuit dat t grotendeels hun fout is denk je dan echt dat er wat veranderd? Ehh die marokkanen willen ook op vakantie met de politie joh

07-10-2009, 18:14



Citaat door visionair:
Luister wat ik je zeg, ook al laat je zien dat bij hun de schuld ligt, dan is dit wel erg ver gezocht maar goed, we gaan er vanuit dat t grotendeels hun fout is denk je dan echt dat er wat veranderd? Ehh die marokkanen willen ook op vakantie met de politie joh




het gaat erom in dit onderzoek wat de reden is waarom de nederlandse samenleving en de media de marokaanse jongeren ALTIJD naar voren haalt en de nederlandse(surinaamse enz.) probleemjongeren achterhoudt..

en het zal zeker niks veranderen maar ik heb dit project toegewezen gekregen en dus wil ik dit ook goed onderzoeken.!

07-10-2009, 18:26
Ik zelf denk niet dat Gouda de aangewezen plek daarvoor is. Je zult er weinig mee bereiken, omdat ze daar niet zo tegen onderzoekjes kunnen. Als je het nieuws hebt gevolgd heb jezelf gemerkt, dat het jongens zijn die daar echt op aan het wachten zijn. Succes meid!!

07-10-2009, 18:26
Ik zelf denk niet dat Gouda de aangewezen plek daarvoor is. Je zult er weinig mee bereiken, omdat ze daar niet zo tegen onderzoekjes kunnen. Als je het nieuws hebt gevolgd heb jezelf gemerkt, dat het jongens zijn die daar echt niet op aan het wachten zijn. Succes meid!!

07-10-2009, 18:43

Citaat door visionair:
kijk door dit soort dingen escaleert t alleen maar, houd je er gewoon buiten.
En die lompe kinderen uit Gouda, ga cocaine verkopen, ga geld maken i.p.v stenen gooien!!
Dan is t probleem zo opgelost..


Ontzettend goed advies.


07-10-2009, 18:48

Citaat door Pyscho:
Ik zelf denk niet dat Gouda de aangewezen plek daarvoor is. Je zult er weinig mee bereiken, omdat ze daar niet zo tegen onderzoekjes kunnen. Als je het nieuws hebt gevolgd heb jezelf gemerkt, dat het jongens zijn die daar echt op aan het wachten zijn. Succes meid!!


Nee gouda staat eralleen bij als voorbeeld..
Het gaat gewoon over het algemeen..

Het is ook niet de bedoeling om naar die jongeren toe te gaan en ze te intervieuwen want daar zitten ze idd niet op te wachten
Het onderzoek gaat meer over waarom de media/nl samenleving altijd maar de ''marokaanse probleemjongeren'' naar voren brengen en waarom de Nederlandse probleemjongeren nooit genoemd worden.. en in hoever de media de problemen met deze jongeren een beetje overdreven neer zet..


Dankje meid..

07-10-2009, 18:49
Pff.. laten we eerlijk zijn, het zijn toch ook BIJNA altijd Marokkanen.. Ik schaam me er dood voor!

Ze moeten allemaal heropgevoed worden die klieren. Ons ( mensen die WEL wat van hun leven willen maken ) altijd maar zwart lopen maken. We kunnen niets meer doen, want ja ZIJ hebben het voor ons verkloot.

Sorry hoor, maar ik word er echt BOOS om! Ik zit op een Nederlandse school, zonder verdere Marokkanen. Ik haat het wanneer de leraren iets over Marokkanen zeggen, dan schaam ik me KAPOT! Alle blikken richten zich dan op mij!

HHHH_ Hart gelucht:P Meid, succes met je onderzoek, komt wel goed. Er zijn namelijk ZAT Marokkaanse probleemjongeren!

07-10-2009, 18:53

Citaat door Geituhkopf16:
Pff.. laten we eerlijk zijn, het zijn toch ook BIJNA altijd Marokkanen.. Ik schaam me er dood voor!

Ze moeten allemaal heropgevoed worden die klieren. Ons ( mensen die WEL wat van hun leven willen maken ) altijd maar zwart lopen maken. We kunnen niets meer doen, want ja ZIJ hebben het voor ons verkloot.

Sorry hoor, maar ik word er echt BOOS om! Ik zit op een Nederlandse school, zonder verdere Marokkanen. Ik haat het wanneer de leraren iets over Marokkanen zeggen, dan schaam ik me KAPOT! Alle blikken richten zich dan op mij!

HHHH_ Hart gelucht:P Meid, succes met je onderzoek, komt wel goed. Er zijn namelijk ZAT Marokkaanse probleemjongeren!




Dat is nou een reactie waarop ik zat te wachten!! Niet omdat het negatief is voordat iedereen me weer aanvalt.. maar omdat je jou mening geeft hoe je het vind om met al die probleem marokkanen vergeleken te worden!

dankje meid!

07-10-2009, 18:58
ja laten we eerlijk zijn.... geneen marokkaan droomt ervan om een slechte voorbeeld voor zjin broeder te zijn... geneen marokkaan werd geboren om een slecht persoon te zijn... het is de maatschappij die onderscheid maakt tussen mensen en mensen met een ander achtergrond op de voorpagina zetten... marokkanen in deze tjid zijn zeer populair... maar waar ligt het probleem? niet bij de marokkaanse cultuur.... elk marokkaan zegt als k getrouwd ben hou k me alleen nog bezig met de islam maar voor het huwelijk omdat ze slecht op school zijn en niet willen werken voor 10euro per uur doen se verkeerde dingen dat opvalt... nogmaals meid weiger je opdracht want marokkaanse probleemjongeren is een schending van artikel 1 van de grondwet... je mag iemand niet beoordelen op ras religie etc..... en als schoolbestuur moet je daar achter staan... maak je verslag breder en stel je docent voor om het gewoon probleemjongeren te noemen en geen specifieke ras te weerspiegelen... wees een goed voorbeeld en i.p.v. ons voor schut te zetten, pak ze aan met hun eigen regels!

07-10-2009, 19:01


Den Haag zo daar moet zeker iets aan gedaan worden maar het is best Gezellig

07-10-2009, 20:51
is ht niet zo dt jij bronnen bij moet vermldn mt je onderzoek. iemand om mening vragen in htverslg zetten zij geen feiten. of is bij jou opdracht tog anders?

07-10-2009, 20:55

Citaat door Geituhkopf16:
Pff.. laten we eerlijk zijn, het zijn toch ook BIJNA altijd Marokkanen.. Ik schaam me er dood voor!

Ze moeten allemaal heropgevoed worden die klieren. Ons ( mensen die WEL wat van hun leven willen maken ) altijd maar zwart lopen maken. We kunnen niets meer doen, want ja ZIJ hebben het voor ons verkloot.

Sorry hoor, maar ik word er echt BOOS om! Ik zit op een Nederlandse school, zonder verdere Marokkanen. Ik haat het wanneer de leraren iets over Marokkanen zeggen, dan schaam ik me KAPOT! Alle blikken richten zich dan op mij!

HHHH_ Hart gelucht:P Meid, succes met je onderzoek, komt wel goed. Er zijn namelijk ZAT Marokkaanse probleemjongeren!



en dn zeggen ze iets over een marokkaan? en hoezo schaam jij jer voor? wt kunnen die mensn jou schelen of maken. voel je gelijk buitengsloten ofso? trek je er niks vn aan man. jij weeet zelf heel goed hoe jij bent of je erbij hoort.

Pagina's : [1] 2 3