Bekijk volle/desktop versie : Zou jij veranderen?

Pagina's : [1] 2

01-06-2004, 02:13
Zou jij veranderen voor iemand als diegene bepaalde dingen van je niet moet?...

Ik vind van niet... Wees wie je bent en blijf gewoon jezelf!!

01-06-2004, 03:02

niemand zou mogen veranderen
je moet altijd jezelf blijven!

01-06-2004, 06:05
Indien die eigenschappen ook in strijd zijn met de eigenschappen die een Moslim zou moeten bezitten, dan zou ik zijn/haar advies alleen maar waarderen.. Jezelf proberen te verbeteren zou iedereen mee bezig moeten zijn, en wanneer dit nou komt van een ander of van jezelf, zolang het maar niet in strijd is met de Islaam..

01-06-2004, 08:40

Citaat:
Origineel gepost door MissyR

Nee puur tagenant.

01-06-2004, 09:54

Egt niet dat iemand mij gaat veranderen.....

What You See Is What You Get!

01-06-2004, 10:56

Citaat:
Origineel gepost door Oempje_
Indien die eigenschappen ook in strijd zijn met de eigenschappen die een Moslim zou moeten bezitten, dan zou ik zijn/haar advies alleen maar waarderen.. Jezelf proberen te verbeteren zou iedereen mee bezig moeten zijn, en wanneer dit nou komt van een ander of van jezelf, zolang het maar niet in strijd is met de Islaam..
Je haalt de woorden uit mijn mond.

01-06-2004, 12:06
Hangt ervan af wat ze willen veranderen, maar zal waarshcijnlijk ni veranderen ben koppig

01-06-2004, 12:32

Citaat:

Dat ligt er aan. Als het slechte eigenschappen zijn, waarom zou je dan niet veranderen

01-06-2004, 15:10
Ik zou de neiging hebben om te zeggen nee ik verander niet maar stel nu dat je trouwt en je gaat naar je schoonouders in Imzouren of Alhoceima! Ga je in een jeansbroek bij je schoonouders zitten of draag je iets fatsoenlijks zoals een kaftan of een rok met een blouse? Ik ken veel meisjes die altijd heel modieus gekleed gingen en heel independant waren en heel erg stonden op hun eigenwaarde maar toch na een tijdje (als ze trouwen) kleine toegevingen beginnen te doen....
so...my answer.... Ik weet het niet!! Als je niet veranderd met de tijd dan is het leven echt saai! don't you think so? Maar ik zou proberen te veranderen in een persoon dat mij nog gelukkiger kan maken dan dat ik al ben!

Groetjes,

Naturalwoman

01-06-2004, 16:15

Citaat:

Ben het helemaal met je eens..

01-06-2004, 17:28

Citaat:
Origineel gepost door achie25
Dat ligt er aan. Als het slechte eigenschappen zijn, waarom zou je dan niet veranderen
oke als t slechte eigenschappen zouden zijn dan tuurlijk moet je die veranderen ma k had t meer over eigenschappen die eigenlijk alleen ma in diegene's ogen slecht waren...

01-06-2004, 22:53

Citaat:
oke als t slechte eigenschappen zouden zijn dan tuurlijk moet je die veranderen ma k had t meer over eigenschappen die eigenlijk alleen ma in diegene's ogen slecht waren...
Als je getrouwd bent en onder 1 dak woont zullen er irritaties ontstaan. Dit kan bepaalde eigenschappen als aanleiding hebben. Maar dit geldt voor beiden. Dus het zal geven en nemen zijn..

02-06-2004, 11:06

Derriya,

Daar kan ik je volledig mee volgen!!

MissR! Leuke topic!

Groetjes,

02-06-2004, 11:33

Citaat:

Ja precies, altijd jezelf blijven is het beste, eerlijkste en makkelijkste wat je kan doen.

Komt niemand voor teleurstellingen te staan later..

En als iemand toch wil dat je veranderd, dan kun je beter maken dat je weg komt..

Als je voor iemand gaat, dan moet hij/zij jou nemen voor wie je bent en waarvoor je staat..

02-06-2004, 13:21

Citaat:

Als ik op die manier een beter mens van mezelf kan maken, waarom niet? Niemand is perfect en we moeten wel tegen kritiek kunnen.

Pagina's : [1] 2