Bekijk volle/desktop versie : Witte Duif



Pagina's : [1] 2

06-10-2009, 20:59
Assalaamoe aleikom

Ik heb me vandaag pas hier geregistreerd, dus ik weet niet zeker of dit onderwerp hier goed terecht is.

Toen ik een uur geleden ongeveer het Maghreb gebed had gedaan keek ik uit mijn raam omdat ik wat geluiden hoorden. Ik zag een witte duif in de tuin van mijn buren lopen. Hij liep daar een beetje rond en volgens mij zag ie me uit m'n raam kijken. Hij liep steeds meer richting mij toen en daarna hij vloog op de schutting die onze tuin met die van de buren scheidt.

Ik bleef een tijdje uit het raam kijken en het leek net of hij wist dat ik zat te kijken. Ik ging daarna naar buiten en stond 1 meter afstand van die duif af. Hij bleef gewoon rustig zitten op de schutting en keek me de hele tijd aan. Ik begon subhannallah te zeggen omdat ik prachtig vond dat die duif de hele tijd daar bleef zitten terwijl ik zo dichtbij hem was. Ik pakte zelfs een takje en kon hem er gewoon mee aanraken. En ik ging zo dicht mogelijk met mijn hand bij hem. M'n hand was z'n 20 cm van hem verwijderd en nog bleef hij zitten en kijken subhannallah. Ik denk dat ik hem zelfs kan aaien.

En nu terwijl ik dit aan het typen ben zit die zelfde duif nog steeds op mijn schutting en kijk ik telkens naar buiten of hij er nog zit en het lijkt nog steeds of hij me aankijkt.

Ik vroeg me dus af dit een soort teken of symbool van Allah (Subhana Wa Ta'ala) is? Het is echt een prachtige witte duif die gewoon heel rustig en lang blijft zitten en kijken en ik vind dit gewoon erg bijzonder en zeker de moeite waard om dit aan jullie te vertellen.

Ik hoop dat iemand een antwoord weet als Allah het wilt !

06-10-2009, 21:07


Er kwam ooit es (iets meer dan twee jaar geleden) een -gewone-duif bij me binnenvliegen, door het schoorsteengat (diameter van zo'n 20cm) bij mij thuis.
Op zich al bizar, maar op dat moment had ik net met de islam kennisgemaakt.
Ik ben geen geboren moslima, ik ben bekeerd.

Ik zat op de grond en wou bidden, maar twijfelde en schoof het gebedstapijtje weg, met de gedachte/smeekbede (heel eerlijk): Allah als U bestaat, als bidden zin heeft, geeft u me dan aub een teken. En toen kwam die duif bij me binnenvliegen...wel geen witte duif, een gewone stadsduif.

Heel bizar, ik zag twee pootjes uit het schoorsteengat komen en dan die duif.

06-10-2009, 21:42

Citaat door renee:
Er kwam ooit es (iets meer dan twee jaar geleden) een -gewone-duif bij me binnenvliegen, door het schoorsteengat (diameter van zo'n 20cm) bij mij thuis.
Op zich al bizar, maar op dat moment had ik net met de islam kennisgemaakt.
Ik ben geen geboren moslima, ik ben bekeerd.

Ik zat op de grond en wou bidden, maar twijfelde en schoof het gebedstapijtje weg, met de gedachte/smeekbede (heel eerlijk): Allah als U bestaat, als bidden zin heeft, geeft u me dan aub een teken. En toen kwam die duif bij me binnenvliegen...wel geen witte duif, een gewone stadsduif.

Heel bizar, ik zag twee pootjes uit het schoorsteengat komen en dan die duif.


SubhanaAllah

06-10-2009, 21:44

Citaat door loeppie:
SubhanaAllah

Ja idd Subhan'Allah...

26-12-2009, 21:28


Wil hier wel meer over weten.

Up

26-12-2009, 21:51
Een tijdje geleden.mijn moeder ging weg van mijn vader,mijn moeder is nederlands en mijn vader marokaans.maar mijn vader was slecht voor haar(dat is wat zij verteld en allahua3lam) ik was 6jaar dus ze ging weg en heeft een huisje in utrecht gehuurd echt hard en eenzaam en geen geld en al dat soort dingen..dus op een avond zat ze in haar kamer met het raam open ze was echt verdrietig en aan het huilen..en ineenkeer 2wiite duifen op haar bed ze waren echt een paar minuten stil en keken de heletijd mijn moeder aan,en in een keer vlogen ze allebei weg...subhana allah.

27-12-2009, 00:02
Wel mooi om te horen soub7ana'Allah.. alleen soms moet je er niet teveel achter zoeken..

27-12-2009, 01:51
Djins kunnen ook in alle soorten gedaantes verschijnen vooral omdat het na maghreb was. Wa allahou a3lam.

27-12-2009, 07:46

Citaat door Swarovski-:
wauuw.....

idd Allah Akbar

27-12-2009, 07:47

Citaat door eenhalfe:
Een tijdje geleden.mijn moeder ging weg van mijn vader,mijn moeder is nederlands en mijn vader marokaans.maar mijn vader was slecht voor haar(dat is wat zij verteld en allahua3lam) ik was 6jaar dus ze ging weg en heeft een huisje in utrecht gehuurd echt hard en eenzaam en geen geld en al dat soort dingen..dus op een avond zat ze in haar kamer met het raam open ze was echt verdrietig en aan het huilen..en ineenkeer 2wiite duifen op haar bed ze waren echt een paar minuten stil en keken de heletijd mijn moeder aan,en in een keer vlogen ze allebei weg...subhana allah.

Soubhan Allah...moge Allah je moeder leiden.

27-12-2009, 11:05
Soubhan Allah!

27-12-2009, 19:56
Subhanna'allah mooie verhaaltjes,

Een keer toen mijn moeder mij had wakker gemaakt voor het Fdjir gebed, zag ik iets aan mijn bed zitten. Het leek op een mens dat het wacht zat te houden. Allah houa3elem wat het was, maar ze zeggen als je ayatul kursi reciteerd voor het slapen gaan, dat Allah je engel stuurd dat over je zal waken tot je weer wakker word... Subhanna'allah ik schrok niet ofso maar ik ging gewoon mijn gebed doen en ik ging terug slapen...

27-12-2009, 20:24



Citaat door moslim40:
Subhanna'allah mooie verhaaltjes,

Een keer toen mijn moeder mij had wakker gemaakt voor het Fdjir gebed, zag ik iets aan mijn bed zitten. Het leek op een mens dat het wacht zat te houden. Allah houa3elem wat het was, maar ze zeggen als je ayatul kursi reciteerd voor het slapen gaan, dat Allah je engel stuurd dat over je zal waken tot je weer wakker word... Subhanna'allah ik schrok niet ofso maar ik ging gewoon mijn gebed doen en ik ging terug slapen...
dat gevoel ken ik ook soms heb ik ook het gevoel alsof er een extra persoon in mij kamer aanwezig is terwijl ik eigelijk helemaal alleen ben in de avond ik reciteerd vaak maar eerlijk gezegt niet altijd ayaul kursi voor het slapen gaan... mij maakt het soms wel bang....

27-12-2009, 20:24

Citaat door moslim40:
Subhanna'allah mooie verhaaltjes,

Een keer toen mijn moeder mij had wakker gemaakt voor het Fdjir gebed, zag ik iets aan mijn bed zitten. Het leek op een mens dat het wacht zat te houden. Allah houa3elem wat het was, maar ze zeggen als je ayatul kursi reciteerd voor het slapen gaan, dat Allah je engel stuurd dat over je zal waken tot je weer wakker word... Subhanna'allah ik schrok niet ofso maar ik ging gewoon mijn gebed doen en ik ging terug slapen...
dat gevoel ken ik ook soms heb ik ook het gevoel alsof er een extra persoon in mij kamer aanwezig is terwijl ik eigelijk helemaal alleen ben in de avond....ik reciteerd vaak maar eerlijk gezegt niet altijd ayaul kursi voor het slapen gaan... mij maakt het soms wel bang....

27-12-2009, 20:27
Sunhanna'allah dat gevoel heb ik het ook dat ik word bekeken, vorige keer had ik dat toen ik woedoe zat te verichten in de moskee...maar dit keer zag ik het gwn....

Pagina's : [1] 2