Bekijk volle/desktop versie : Een vrouw is te vreemd voor wetenschap



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

06-10-2009, 19:47
Onderzoeksresultaten die in 2004 in Natur Neuroscience zijn gepubliceerd, tonen de verschillen aan tussen het mannelijk en vrouwelijk brein op het gebied van seksuele aantrekking.

Bij mannen was seksuele opwinding te verbinden met een bepaald hersengebied, maar bij vrouwen lukte dat niet . Dus zelfs als een vrouw seksuele opwinding ervaart, dan lukte het de slimmerikken niet om een hersengebied aan te verbinden.

Oef. Wij mannen maar proberen te begrijpen hoe deze wezens in elkaar steken.

Tip. Doe alsof je haar begrijpt.

06-10-2009, 19:48


O? Ik heb anders talloze bronnen die anders wel de vrouw denken te kunnen begrijpen en haar seksuele gedachten te kunnen verklaren.

06-10-2009, 19:50

Citaat door Vydushki:
O? Ik heb anders talloze bronnen die anders wel de vrouw denken te kunnen begrijpen en haar seksuele gedachten te kunnen verklaren.


Dat kan wel zo zijn, maar het is tot nu toe niet in de hersenen gevonden. Dat is het hele mysterieuze hierachter.

06-10-2009, 19:51

Citaat door Ba-Ta-Ta:
Bron?


Eerste regel.

06-10-2009, 19:51


Dit was al langer bekend. Niets nieuws onder de zon.
Mannen zijn net zo complex, hen wil ik ook niet begrijpen.

06-10-2009, 19:52
Zal ik je het verhaal over cognitieve neurowetenschappen en hun ontdekkingen maar besparen en geloof je me gewoon op mn woord? Er zijn talloze verbindingen gemaakt met onze cognitieve kaart hoor. Mannen werken bijna hetzelfde als vrouwen. Zij verschillen wel in verbale en nonverbale cognitie, emoties e.d., maar zelfs dat verschil is miniscuul.

06-10-2009, 19:54

Citaat door YaSmIn_082:
Dit was al langer bekend. Niets nieuws onder de zon.
Mannen zijn net zo complex, hen wil ik ook niet begrijpen.


Mannen net zo complex? Daar ben ik het niet met je eens. Ze hebben duidelijk kunnen aangeven welke hersengebied actief staat als een man 'geil' wordt. Bij een vrouw kunnen ze dat niet aantonen.

06-10-2009, 19:56

Citaat door deVerdeler:
Mannen net zo complex? Daar ben ik het niet met je eens. Ze hebben duidelijk kunnen aangeven welke hersengebied actief staat als een man 'geil' wordt. Bij een vrouw kunnen ze dat niet aantonen.



Misschien hebben ze de verkeerde vrouwen onderzocht

06-10-2009, 19:56

Citaat door Vydushki:
Zal ik je het verhaal over cognitieve neurowetenschappen en hun ontdekkingen maar besparen en geloof je me gewoon op mn woord? Er zijn talloze verbindingen gemaakt met onze cognitieve kaart hoor. Mannen werken bijna hetzelfde als vrouwen. Zij verschillen wel in verbale en nonverbale cognitie, emoties e.d., maar zelfs dat verschil is miniscuul.


Bespaar mij het maar door te veel tekst te plaatsen. Plaats dat er bewezen is dat wetenschappers in de hersenen van de vrouw hebben kunnen aantonen dat die en die gebieden actief worden.

06-10-2009, 19:57
Allahy 7sen 3awen. Marokkanen en psychologie.

Bakken er niks van. Ik laat je vooral discussiëren over iets dat niet waar is.

ajuus..

06-10-2009, 19:58

Citaat door YaSmIn_082:
Misschien hebben ze de verkeerde vrouwen onderzocht


Haha. Veel dingen spelen een rol bij de vrouw. Zo is haar menstruatie-cyclus van groot belang. Vlak voor de ei-sprong valt de vrouw op ruwe types mannen, maar daarna op mannen die haar zekerheid kunnen geven.

Tja. Hormonen he.

06-10-2009, 19:59

Citaat door deVerdeler:
Mannen net zo complex? Daar ben ik het niet met je eens. Ze hebben duidelijk kunnen aangeven welke hersengebied actief staat als een man 'geil' wordt. Bij een vrouw kunnen ze dat niet aantonen.



De vrouwen die onderzocht zijn misschien toevallig niet gevoelig voor 'opwindingen', gevoelloos

06-10-2009, 20:00


Verdeelie, check je puntengedeelte. Succes verder met je topic.

06-10-2009, 20:00

Citaat door Vydushki:
Allahy 7sen 3awen. Marokkanen en psychologie.

Bakken er niks van. Ik laat je vooral discussiëren over iets dat niet waar is.

ajuus..


Beslemmah

Denk vooral dat mannen en vrouwen op dezelfde manier denken. Islam zegt dat dit niet zo is, maar ook hedendaagse wetenschap verklaart dat aan de hand van zulke hersenscans en 'hormoon'wetenschappen.

06-10-2009, 20:02

Citaat door Ba-Ta-Ta:
De vrouwen die onderzocht zijn misschien toevallig niet gevoelig voor 'opwindingen', gevoelloos


Lees wat er staat a Aardappel . Er staat dat ze bij de hersenen in ieder geval niets kunnen vinden, zelfs als de vrouw ongelooflijk opgewonden is.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14