Bekijk volle/desktop versie : mijn vriend is jaloers

Pagina's : [1] 2 3

31-05-2004, 23:56
mijn vriend is jalours wat kan ik eraan doen. Hij is heel snel boos dan maar ik ben heel sirieus met hem en wil hem niet kwijt. Wat kan ik hier aan doen.

01-06-2004, 01:21

heb je m nog steeds niet gedumpt?

01-06-2004, 16:13
ALS HIJ SERIEUS IS JONGEDAME om serieuse zaken dan moet je proberen het niet meer te doen... ik bedoel met serieuse zaken wanneer ej met andere jongens omgaat of iets in die richting dan is het alleen maar begrijpelijk maar dan moet hij er wel van uit gaan dat hij dat soort dingen ook niet mag doen en niet moet doen.... In elk persoon zit wel een beetje jaloersie het gaat er alleen om heo je er mee omgaat...

En ja praat erover zal ik zeggen he en als jij weet dat hij terecht jaloers is geworden dan moet je niet zeuren en gewoon zo min mogelijk datgene doen waar hij jaloers om wordt...

kuszzz Bennie

01-06-2004, 16:13
als hij JALOERS is jongedam.....(eerste zin moet <---- dit zijn ) foutje :d

01-06-2004, 16:14

Doe ook jaloers.. dan ziet hij wel hoe irritant het is als ie zo doet..

01-06-2004, 16:39

Citaat:
Origineel gepost door imraanirene
mijn vriend is jalours wat kan ik eraan doen. Hij is heel snel boos dan maar ik ben heel sirieus met hem en wil hem niet kwijt. Wat kan ik hier aan doen.
Een man zonder jaloezie gaat hoogstwaarschijnlijk naar de hel. Zonder jaloezie ben je geen man, denk toch een keertje na. Degenen die varkensvlees eten kennen geen jaloezie, dat is 1 van de redenen dat het haram is. Varkens zijn namelijk de enige dieren die geen jaloezie kennen. Wees dus trots op je vriend!

01-06-2004, 17:37
Tsja.. het gaat wel over

01-06-2004, 18:38

Citaat:
Origineel gepost door jamalb4
Een man zonder jaloezie gaat hoogstwaarschijnlijk naar de hel. Zonder jaloezie ben je geen man, denk toch een keertje na. Degenen die varkensvlees eten kennen geen jaloezie, dat is 1 van de redenen dat het haram is. Varkens zijn namelijk de enige dieren die geen jaloezie kennen. Wees dus trots op je vriend!
dus eigenlijk horen al de meiden trots te zijn op hun jaloerse vriend?
Mag ik je wat vragen Jamal?
Ben jij zelf ook jaloers? Het is echt wel degoutant..
Béétje jaloezie kan nog net, hiermee bedoel ik één percent...

01-06-2004, 19:12

Citaat:
Origineel gepost door Miss_Scoezie
dus eigenlijk horen al de meiden trots te zijn op hun jaloerse vriend?
Mag ik je wat vragen Jamal?
Ben jij zelf ook jaloers? Het is echt wel degoutant..
Béétje jaloezie kan nog net, hiermee bedoel ik één percent...
Tuurlijk heb ik ook jaloezie in me, ben geen varkensvreter. En als het je niet bevalt, dan staat de Islam je dus ook tegen?

01-06-2004, 19:15
Ik heb het overigens over jaloezie die betrekking heeft op het feit dat je vrouw niet met andere mannen weg mag, of dat je wilt dat ze er bedekt bij loopt tov andere mannen, en niet naar andere mannen kijkt enz.

01-06-2004, 19:15

Citaat:
Tuurlijk heb ik ook jaloezie in me, ben geen varkensvreter. En als het je niet bevalt, dan staat de Islam je dus ook tegen?
Weet je ik begrijp nog steeds niet waarom mensen zich zo snel aangevallen voelen..
fhak moehiem, tuurlijk is een beetje jaloezie goed en natuurlijk staat de Islaam mij niet tegen (Layster)
Fhak ik bedoel maar, hoe weet je als man, om welke zaken je jaloers mag zijn bij je vriendin/toekomstige/vrouw, om welke zaken mag je je dus druk maken?
ik hoop dat je me dat wat duidelijker kunt maken, want ik probeer je echt te bergijpen

01-06-2004, 19:38

Citaat:
Origineel gepost door Miss_Scoezie
Weet je ik begrijp nog steeds niet waarom mensen zich zo snel aangevallen voelen..
fhak moehiem, tuurlijk is een beetje jaloezie goed en natuurlijk staat de Islaam mij niet tegen (Layster)
Fhak ik bedoel maar, hoe weet je als man, om welke zaken je jaloers mag zijn bij je vriendin/toekomstige/vrouw, om welke zaken mag je je dus druk maken?
ik hoop dat je me dat wat duidelijker kunt maken, want ik probeer je echt te bergijpen
Dat heb ik al uitgelegd.

01-06-2004, 19:39

Citaat:
Dat heb ik al uitgelegd.
Klopt , bedankt hé

01-06-2004, 19:40
Graag gedaan schat!

02-06-2004, 12:26
Hij is niet jaloers! het is de chitan die met jullie speelt...! Bedenk zelf maar wat er na jaloezie komt..!

M.

Pagina's : [1] 2 3