Bekijk volle/desktop versie : mijn vriend is jaloers



Pagina's : 1 [2] 3

02-06-2004, 13:34

Citaat:
Origineel gepost door M_Said
Hij is niet jaloers! het is de chitan die met jullie speelt...! Bedenk zelf maar wat er na jaloezie komt..!

M.
Wat is het nu? Is jaloezie goed of slecht?
Mag je vriend nu jaloers zijn of niet?
Zo niet, waarom niet. en zo ja: waarom wel en om welke redenen...??

03-06-2004, 08:48



Citaat:
Origineel gepost door imraanirene
mijn vriend is jalours wat kan ik eraan doen. Hij is heel snel boos dan maar ik ben heel sirieus met hem en wil hem niet kwijt. Wat kan ik hier aan doen.
BEN JIJ OOK NIET DEGENE DIE ZAT TE HUILEN DAT HIJ NIET MET JE ZOU GAAN TROUWEN OMDAT ZIJN OUDERS DAT NIET WILDE

JE ZIT HIER ALLEEN OVER JE VRIEND TE PRATEN, VIND JE HET SOMS BIJZONDER DAT JE EEN VRIEND HEBT

OF DAT JE NEDERLANDS BENT MET EEN MAROKKAANSE VRIEND

ER IS MEER IN HET LEVEN DAN EEN VRIEND HEBBEN EN ALLEEN DAAROVER TE BLERREN

03-06-2004, 13:45

Citaat:
Origineel gepost door KohiNoor
Ben je zelf een varken geweest omdat je zo goed weet hoe die beesten zich voelen
Nee, ik heb verstand van de Islam daarom weet ik dat. De enige varken op dit forum ben jij dus.

03-06-2004, 13:48

Citaat:
Origineel gepost door 3afrieta
BEN JIJ OOK NIET DEGENE DIE ZAT TE HUILEN DAT HIJ NIET MET JE ZOU GAAN TROUWEN OMDAT ZIJN OUDERS DAT NIET WILDE

JE ZIT HIER ALLEEN OVER JE VRIEND TE PRATEN, VIND JE HET SOMS BIJZONDER DAT JE EEN VRIEND HEBT

OF DAT JE NEDERLANDS BENT MET EEN MAROKKAANSE VRIEND

ER IS MEER IN HET LEVEN DAN EEN VRIEND HEBBEN EN ALLEEN DAAROVER TE BLERREN


ja dat heb ik haar gisteren ook al gezegd! dan is het mijn vriend is jaloers dan ik moest van mijn vorige algerijnse vriend een hoofdoek dragen dan: moet ik maagd zijn als ik met een marokkaan trouw?...................noem maar op, ga alles eerst op een rijtje zetten en vraag je marokkaanse vriend hoe het zit want met hem wil je toch trouwen.

03-06-2004, 13:50



Citaat:
Origineel gepost door jamalb4
Nee, ik heb verstand van de Islam daarom weet ik dat. De enige varken op dit forum ben jij dus.
Zeg astaghfieroeallah... ik had je reactie gelezen en er klopt helemaal niets van, ook geen bewijzen walooee...

Ennu even terug naar het onderwerp, het is niet erg als de man of de vrouw jaloers worden als het gaat om hun partner, betenkent alleen maar dat je heel erg veel om die persoon geeft en je beschouwt het als een eigendom... ook is het voor de partner soms prettig om te weten dat zijn/haar vrouw/man... jaloers is

Maar het moet niet heel erg worden, dat je bijv elke dag ruzie om hebt en geen rustig leventje hebt... om de stomste dingen wordt je partner jaloers... dat vind ik overdreven

03-06-2004, 20:01
Hij moet je gewoon vertrouwen , zo NIET dumpen !! doei doei

03-06-2004, 23:38
natuurlijk is <de ander vertrouwen>tot een bepaalde hoogte de zuurstof van een gezonde relatie,maar ALLEEN maar vertrouwen is je ogen sluiten voor de onvolmaaktheid van de ander.

03-06-2004, 23:43

Citaat:
Origineel gepost door Lampjuh
Zeg astaghfieroeallah... ik had je reactie gelezen en er klopt helemaal niets van, ook geen bewijzen walooee...

Ennu even terug naar het onderwerp, het is niet erg als de man of de vrouw jaloers worden als het gaat om hun partner, betenkent alleen maar dat je heel erg veel om die persoon geeft en je beschouwt het als een eigendom... ook is het voor de partner soms prettig om te weten dat zijn/haar vrouw/man... jaloers is

Maar het moet niet heel erg worden, dat je bijv elke dag ruzie om hebt en geen rustig leventje hebt... om de stomste dingen wordt je partner jaloers... dat vind ik overdreven
Ook een varkensvreter?

03-06-2004, 23:44

Citaat:
Origineel gepost door KohiNoor
Verstand?? Een varken heeft nog meer verstand Alsof mijn familie niet jaloers kan zijn als ze varkensvlees eten, ben je schizofreen of zooo?? Dus ga ergens anders schijten met je domme opmerkingen.

Lampjuh :blauwkus: Klopt inderdaad niets van.
Nee, jullie hollanders n.euken overal en nergens zonder enige schaamte en jaloezie; varkens dus!

04-06-2004, 08:51

Citaat:
Origineel gepost door sagira
ja dat heb ik haar gisteren ook al gezegd! dan is het mijn vriend is jaloers dan ik moest van mijn vorige algerijnse vriend een hoofdoek dragen dan: moet ik maagd zijn als ik met een marokkaan trouw?...................noem maar op, ga alles eerst op een rijtje zetten en vraag je marokkaanse vriend hoe het zit want met hem wil je toch trouwen.
Iwa laat haar toch...
Zij vraagt alleen ma advies.. mag da tegenwoordig ook niet meer...

04-06-2004, 09:50
Dumpen ik ken hem en doe me een lol ga gewoon naard ekermis voor een keer ik doe het ooken mijn vriend is ook erg je weet het kijk me beeen en me oog schijt ga gewoon oke

Love ya dat weet je

xxxjes

04-06-2004, 09:53
En ze eet geen vakens vlees oke laten we daar over ophouden oke want dat is een zinloze discussie

04-06-2004, 10:44


geinig onderwerp maar ik vind dat een jongen best jaloers mag zijn dat is het bewijs dat hij echt van je houd.

liefst ghislan

04-06-2004, 16:21

Citaat:
Origineel gepost door imraanirene
mijn vriend is jalours wat kan ik eraan doen. Hij is heel snel boos dan maar ik ben heel sirieus met hem en wil hem niet kwijt. Wat kan ik hier aan doen.
MEESTAL is het zo dat als een jongen snel jaloers is, dat ie veeeel om je geeft/ veel van jue houd..
walakien... allemaal leuk fijn en aardig maar het kan jou als meisjes zijnde helemaal kapot maken als jij van hem houd omdat hij jou het gevoel geeft op zulke momenten dat ie je niet vetrrouwd etc.

praat er met hem rustig over en vraag hem waar die precies bang voor is en waarom die dan wel niet jaloers is?

als er namelijk veel jaloezie in het spel is kan dat een erg negatiefe invloed op jullie relatie hebben.

en probeer ervoor te zorgen dat je hem er echt van kunt overtuigen wat jij precies wilt en waarom dan wel niet..vertel hem dat julie relatie bijvoorbeeld er onderkan leiden als t zo doorgaat

en niet elke keer dat hij jou ziet met een jongen of dat je versierd word en hij reageerd weeeer eens zo dat jij ook nog eens gaat flippen omdat ie zo reageerd probeer er begrip voor te tonen en praat er rustig met hem erover.en niet als een kip zonder kop ruzie met hem gaan lopen maken en uiteindelijk hem wel kwijt gaat raken..
al mohim meid heeell veeeeeeeel succes en sterkte..
en laat niks tussen jullie in komen wat het niet waard is he?

04-06-2004, 17:20
Blijven communiceren! En als het nergens op slaat dan laat je hem dat merken en geef je hem lucht!
Succes

Pagina's : 1 [2] 3