Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Marokko.nl afkraken

RaZer
31-05-2004, 22:39

Het is altijd een trend geweest om marokko.nl en hen leden af te kraken. Ik zelf heb er ook een tijd aan meegedaan. Maar wat ik me nu afvraag is waarom men toch op deze site komt? Ik bedoel als je het niet leuk vind dan kom je niet meer. Je hebt toch geen contract getekend waar je je aan moet houden. Ik zelf denk niet dat de leden echt veranderen maar je eigen instelling. Als je hier vaak kom dan zie je die kleine dingen en daar ga je je aan irriteren. Met andere woorde Marokko.nl verandert niet maar jij verandert. Heb je het gelezen? Ok, doe maar leuk en zet hier een leuke grap of smylie

Ghizzy
31-05-2004, 22:40
Ik kom voor jou :o Ps. Sorry :( ....de verbinding is niet om over naar huis te schrijven.

RaZer
31-05-2004, 22:42
Maak niet uit. Plus je had me al gewaarschuwd. Was wel een leuk en interessant gesprek trouwens :o We maken het de volgende keer wel af.

Ghizzy
31-05-2004, 22:43
Origineel gepost door RaZer Maak niet uit. Plus je had me al gewaarschuwd. Was wel een leuk en interessant gesprek trouwens :o We maken het de volgende keer wel af. Vond ik ook. Had ik niet achter je gezocht :goedzo: Khou je eraan!

MissyR
01-06-2004, 00:22

Origineel gepost door RaZer Het is altijd een trend geweest om marokko.nl en hen leden af te kraken. Ik zelf heb er ook een tijd aan meegedaan. Maar wat ik me nu afvraag is waarom men toch op deze site komt? Ik bedoel als je het niet leuk vind dan kom je niet meer. Je hebt toch geen contract getekend waar je je aan moet houden. Ik zelf denk niet dat de leden echt veranderen maar je eigen instelling. Als je hier vaak kom dan zie je die kleine dingen en daar ga je je aan irriteren. Met andere woorde Marokko.nl verandert niet maar jij verandert. Heb je het gelezen? Ok, doe maar leuk en zet hier een leuke grap of smylie :moe: omdat t moest

Lampjuh
01-06-2004, 01:06
Goed dat je het door hebt Razer :) EN blij dat je verandert bent :goedzo:

merjemke
01-06-2004, 02:02
hoezo? wie kraakt m.nl dan af?

MissyR
01-06-2004, 02:03
Razer toen hij nog dom was en nu is hij slim...

Heiba
01-06-2004, 05:56
Origineel gepost door RaZer Het is altijd een trend geweest om marokko.nl en hen leden af te kraken. Ik zelf heb er ook een tijd aan meegedaan. Maar wat ik me nu afvraag is waarom men toch op deze site komt? Ik bedoel als je het niet leuk vind dan kom je niet meer. Je hebt toch geen contract getekend waar je je aan moet houden. Ik zelf denk niet dat de leden echt veranderen maar je eigen instelling. Als je hier vaak kom dan zie je die kleine dingen en daar ga je je aan irriteren. Met andere woorde Marokko.nl verandert niet maar jij verandert. Heb je het gelezen? Ok, doe maar leuk en zet hier een leuke grap of smylie :o Volgens mij is dat een beetje Marokkanen-eigen. Over Nederland doen ze ook niets anders dan zaniken en zeiken. :rolleyes: Gut, wat hebben ze 't hier slecht, de arme zielen...

Oujdane
01-06-2004, 07:40
Origineel gepost door RaZer Het is altijd een trend geweest om marokko.nl en hen leden af te kraken. Ik zelf heb er ook een tijd aan meegedaan. Maar wat ik me nu afvraag is waarom men toch op deze site komt? Ik bedoel als je het niet leuk vind dan kom je niet meer. Je hebt toch geen contract getekend waar je je aan moet houden. Ik zelf denk niet dat de leden echt veranderen maar je eigen instelling. Als je hier vaak kom dan zie je die kleine dingen en daar ga je je aan irriteren. Met andere woorde Marokko.nl verandert niet maar jij verandert. Heb je het gelezen? Ok, doe maar leuk en zet hier een leuke grap of smylie Men moet toch 'iets'doen tegen verveling.

House
01-06-2004, 13:36
Origineel gepost door Heiba :o Volgens mij is dat een beetje Marokkanen-eigen. Over Nederland doen ze ook niets anders dan zaniken en zeiken. :rolleyes: Gut, wat hebben ze 't hier slecht, de arme zielen... Zegt ge dat, omdat ge een halve gekaast bent? :)

BerberLayD
01-06-2004, 14:42
Origineel gepost door Heiba :o Volgens mij is dat een beetje Marokkanen-eigen. Over Nederland doen ze ook niets anders dan zaniken en zeiken. :rolleyes: Gut, wat hebben ze 't hier slecht, de arme zielen... Zelfmedelijden. Getver.