Bekijk volle/desktop versie : effe mee denken .., vrouwen die hun



05-10-2009, 09:52
partners uit marokko hebben gehaald dit jaar??

hoe hebben jullie het gedaan en
ging het met de aanvraag ??


en het examen moeten ze de examen nog afleggen .., want dat ik hoor van sommige dat het heleaal niet hoeft??

klopt het ??

en wat zijn ze hier komen doen // ik bedoel ik het begin is het altijd moelijk voor iemand die hier pas komt wonnen vooral met werk te vinden .

wat is eigelijk te raden ???

ik heb iemand leren kennen en heeft mijn hand gevraagt ( ik ben door verschillend uit nld hand gevraagt maar vind alleemaal niets voor me wakha papieren za3ema, mannen van hier zijn ook niet allemaal te vertrouwen zonder garatie ) .. ik dacht ook in het begin een man van hier is makkelijk en en en en maar nu ik 27 ben geworden denk serieus iets met mijn leven te doen daarom wil dat met iemand met garatie !!

alleen ik durf niet . en wil wel wanneer hij hier is gelijk aan het werk gaat beginnen .. hoe weet niet ??? wel moelijk

05-10-2009, 10:12


garatie? of bedoel je garantie?

je hebt nooit garantie, vanwaar hij ook komt

05-10-2009, 10:14

Citaat door labello:
partners uit marokko hebben gehaald dit jaar??

hoe hebben jullie het gedaan en
ging het met de aanvraag ??


en het examen moeten ze de examen nog afleggen .., want dat ik hoor van sommige dat het heleaal niet hoeft??

klopt het ??

en wat zijn ze hier komen doen // ik bedoel ik het begin is het altijd moelijk voor iemand die hier pas komt wonnen vooral met werk te vinden .

wat is eigelijk te raden ???

ik heb iemand leren kennen en heeft mijn hand gevraagt ( ik ben door verschillend uit nld hand gevraagt maar vind alleemaal niets voor me wakha papieren za3ema, mannen van hier zijn ook niet allemaal te vertrouwen zonder garatie ) .. ik dacht ook in het begin een man van hier is makkelijk en en en en maar nu ik 27 ben geworden denk serieus iets met mijn leven te doen daarom wil dat met iemand met garatie !!

alleen ik durf niet . en wil wel wanneer hij hier is gelijk aan het werk gaat beginnen .. hoe weet niet ??? wel moelijk


een collega van mijn is bezig zijn vrouw over te halen. Hij vertelde mij vorige week dat zijn vrouw wel dat examen moet afleggen.

Ik kan me niet voorstellen dat ze dat examen gaan afschaffen. Want dat komt de Nederlandse regering juist goed uit, minder Marokkanen hierheen.

05-10-2009, 10:16
Inderdaad garantie heb je nooit hoor maakt niet uit waar hij/zij vandaan komt. Ik vind het altijd zo moeilijk hoor om te zeggen dan maar iemand van daar, gaat het niet tenslotte om de liefde? Je moet toch eerst verliefd zijn wil je je hart geven???

Of het moeilijk is....tja ik zal je niet ontmoedigen maar hier in mijn omgeving waren het geen positieve verhalen. Sorry!

05-10-2009, 10:38



Citaat door Mysticalia:
garatie? of bedoel je garantie?

je hebt nooit garantie, vanwaar hij ook komt


jah .., iwa tenminste een beetje licht za3ema ..maak aub niet moelijk voor me want ik heb het niet makkelijk kunnen accepteren

05-10-2009, 10:39
Hierzo allemaal dames die hun partner over willen halen, kun je lekker mee kletsen

http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=1107443&page=2482

Verder op het forum http://www.buitenlandsepartner.nl allemaal handige info.