Bekijk volle/desktop versie : Ik wil alle Marokkaanse vrouwen eens complimenteren, al te vaak verdienen jullie een



Pagina's : 1 2 [3] 4 5

01-06-2004, 22:40
DaNGeRouZLy,

Ik waardeer je mening... heb jij anders nog een topic die iets boeiender is .. ciao peeps en peepas

01-06-2004, 22:46



Citaat:
Origineel gepost door Maroque
DaNGeRouZLy,

Ik waardeer je mening... heb jij anders nog een topic die iets boeiender is .. ciao peeps en peepas
ik zei niet dat ik je topic niet boeiend vond maar wat ik bedoel is ik word er niet blij of droevig van als iemand de marokkaanse vrouwen juist goed of juist slecht vindt. net alsof we allemaal hetzelfde zijn en aan de gedachtengang van de man die een mening vormt over marokkaanse vrouwen voldoen.

groetjes Amina

02-06-2004, 01:04
Snap hem helemaal

thanx amina

02-06-2004, 10:04
Damn, I love this topic!!!!!
hahaha.... Nee serieus, je weet; gote veranderingen beginnen bij één persoon
ben blij dat dit positief is!!!!!
byeeeeeeeeeeeeeee

02-06-2004, 22:43


nou bedankt jongen dat is mooi om tehoren

12-06-2004, 00:19

Citaat:
Origineel gepost door Maroque
Armoni ,je bent mijn peep geen enkel probleem dat je mij beledigt....
Over vrouwen en relaties zal ik kort zijn.. Ik had een beeldig vriendin (zowel karakter als uiterlijk). Alleen ik was te jong en onvolwassen. Relatie is uit gegaan.......en ben er altijd kapot van geweest... Mijn planning is sinds dat moment ..doe alles halal.... speel niet met gevoelens en trouw zodra je weet dat het klikt..
heey maroque,

vind het goed dat je zo denkt wallah....dat is gewoon het beste geen stiekeme gedoe!! en waarom zou elke dag een compliment te veel zijn ?? zou het in iedergeval wel heel leuk vinden hhaha
Ik vind het ook leuk dat je ervan uit gaat dat alle vrouwen zo goed zijn...!!! het is echter jammer dat dat niet de realiteit is!!!!!
maar over het algemeen zijn ze super inderdaad


12-06-2004, 15:44
thanx!
eindelijk iemand die dankbaar is voor marokkaanse vrouwen!

12-06-2004, 16:12
Thnx Bro


I was dying to know that

12-06-2004, 22:02
En hoeveel pm's heb je al ontvangen maroque??

16-06-2004, 14:40
watt lieffffff...(K)(K)

16-06-2004, 16:20
nou dankje wel

maar ik vindt dat elke vrouw/man mooi is marokkaan turk of nederlander maakt niet uit want ieder mens is mooi en unieq.

maar nog maals bedankt en ps ik ben nog vrij hahahhaha

dikke kus soukara (berkane/saidia powerrrrrrrrrrrrr)

17-06-2004, 16:19
Selam,

Nou nou dit is wel een aparte topic leuk hoor ...
Dat soort complimenten hebben de Marokkaanse nette dames nodig en dat verdienen ze ook. En in sommige gevallen verdienen de heren het ook (complimenten)


Sram

17-06-2004, 16:41


Shokran agie!

17-06-2004, 16:46

Citaat:
Origineel gepost door Zeepareltjuh
baa3
:melig:

18-06-2004, 11:49
bedankt voor je complimenten jongeman nou wie jou als man krijgt wu allah ze heeft dan echt geluk dat ze met jouw trouwt ey jongeman maak haar dat ook duidelijk ook of laat haar dit bericht lezen saffih??? besllemme chaima enneh bedankt voor je compliment... maak er wat moois van met je vrouw.
ps:: de groeten van mijn vriendin saliha (lees haar verhaal: de verleiding van een jongen)(hihihihi reclame maken)

Pagina's : 1 2 [3] 4 5