Bekijk volle/desktop versie : nee zeggen voelt af en toe zooooooo goed!!



04-10-2009, 21:38
Ik heb zo'n irritante collega die al weken loopt te zeuren dat ik haar nieuw huisje kom bezoeken.. Eerst zei ik 'ja is goed' in de hoop dat ze er zelf niet meer op terugkomt. maar toen ze bleef vragen ben ik eerlijk geweest.

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ik wil niet bij jouw op bezoek!!!!!!!!!!!!!



Wel met iets meer nuance uiteraard maar wat voelt dat goed! Moet het vaker doen..


Hebben jullie dat nooit? Dat je te vaak en te snel ja zegt?

04-10-2009, 21:40



Citaat door Surfster:



Hebben jullie dat nooit? Dat je te vaak en te snel ja zegt?



Nee.

04-10-2009, 21:42

Citaat door Yassin_e:
Nee.

ok maar jij bent een man.. die zijn minder complex

04-10-2009, 21:44
Hollanders en hun huisjesbekijken Kan me daar aan irriteren mens. Gaan ze zelfs hun wc-borstel laten zien Jij zou een hele rondleiding gekregen hebben dus.

Maar goed gereageerd

04-10-2009, 21:44


Ik zeg altijd wel eerst: WAAROM?

04-10-2009, 21:49

Citaat door Itata:
Hollanders en hun huisjesbekijken Kan me daar aan irriteren mens. Gaan ze zelfs hun wc-borstel laten zien Jij zou een hele rondleiding gekregen hebben dus.

Maar goed gereageerd

wat een vooroordeel..

ze is niet eens nederlands maar goed..

04-10-2009, 21:51

Citaat door Itata:
Ik zeg altijd wel eerst: WAAROM?

ok.. dit was dan om huis te showen.. anders had ze me wel een keer uitgenodigd voor koffie.

vraag jij waarom als iemand jou uitnodigd?

04-10-2009, 21:52

Citaat door Surfster:
wat een vooroordeel..

ze is niet eens nederlands maar goed..


Iwa dan is ze vernederlands als ze je uitdrukkelijk vraagt om haar huis te komen bekijken en jij bent ook vernederlands dat jij neen antwoord

Tuurlijk vraag ik altijd waarom.

04-10-2009, 21:53

Citaat door Itata:
Hollanders en hun huisjesbekijken Kan me daar aan irriteren mens. Gaan ze zelfs hun wc-borstel laten zien Jij zou een hele rondleiding gekregen hebben dus.

Maar goed gereageerd

ik denk dat elk persoon die net een nieuw huisje heeft en helemaal nieuw ingericht heeft het leuk vind als men komt kijken
alleen persoonlijk hoef ik niet mijn collega´s over de vloer. wil liever alleen vriendinnen en familie over de vloer hebben om huisje te bekijken