Bekijk volle/desktop versie : Nieuwe laptop loopt vast



04-10-2009, 20:58
Heb onlangs een HP Pavilion laptop aangeschaft met windows vista home premium, alleen is de laptop best traag en programma's lopen zomaar vast soms. En soms opent ie van zichzelf heel veel vensters en dat blijft maar doorgaan tot ik de laptop gewoon uitzet. Ik heb al geprobeerd bij probleem en oplossingen te zoeken wat er mis kan zijn maar die kan niks vinden. Weet iemand wat ik er aan kan doen of dat ik contact moet opnemen met de klantenservice?

05-10-2009, 09:57


Misschien heb je een virus, ik zou daar eerst maar eens op controleren als ik jou was.

05-10-2009, 13:42

Citaat door Juara:
Misschien heb je een virus, ik zou daar eerst maar eens op controleren als ik jou was.


Ja heb ik ook gedaan, niks uit gekomen. Bij de laptop zat al de norton virusscanner voor een proefperiode inbegrepen en heb ook zelf met een anti-malware scanner gescand en ook daar kwam niks uit.

05-10-2009, 18:40
Hoeveel ram geheugen heeft je laptop?

05-10-2009, 20:47



Citaat door TheInvisibleMen:
Hoeveel ram geheugen heeft je laptop?


Bij RAM geheugen staat er 4.00 GB

06-10-2009, 01:55
Daar heb ik ook last van. Mijn laptop heb ik in Juli gekocht en geeft nu al kuren.

06-10-2009, 18:42

Citaat door Experience:
Daar heb ik ook last van. Mijn laptop heb ik in Juli gekocht en geeft nu al kuren.


Ik heb de mijne nog niet eens een maand vandaar dat ik ik erachter wil komen waar het aan ligt of dat de laptop gewoon zo is.