Bekijk volle/desktop versie : Negaffa Jawhar...



04-10-2009, 16:02
Iemand ervaringen met haar.. En hoe gaat zij om met haar werk?

05-10-2009, 22:18


heb een paar foto's gezien van bruidjes en haar site ziet er prachtig uit volgens mij krijgt ze binnenkort nieuwe jurken, ik vind haar geweldig!

05-10-2009, 22:19

Citaat door Goldmember1:
heb een paar foto's gezien van bruidjes en haar site ziet er prachtig uit volgens mij krijgt ze binnenkort nieuwe jurken, ik vind haar geweldig!



Doet me goed om te horen!! Dankje wel voor je reactie...

Ik vond het er ook erg netjes uitzien haar site.. Maar jammer dat het er zo weinig waren...

05-10-2009, 22:25

Citaat door Kamalia22:
Doet me goed om te horen!! Dankje wel voor je reactie...

Ik vond het er ook erg netjes uitzien haar site.. Maar jammer dat het er zo weinig waren...



geen dank als mijn dagje eeen keertje komt dan zou ik haar nemen inshaAllah

Ze houd t ellegant en naturel, ja ben ook benieuwd naar haar nieuwe jurken en bruidsbanken

kom op Jawhar, wij willen meer zien

05-10-2009, 22:35



Citaat door Intissarwedding:
vorige week mee gewerkt en ze maakt het echt waar...prachtig werk en een schat van een vrouw..



Whow, nu krijg ik helemaal zin om haar te bezoeken.. Heeft ze mooie bruidsjurken?

O ik zie dat je dj bent, haha heb nog een dj nodig.

05-10-2009, 22:37

Citaat door Goldmember1:
geen dank als mijn dagje eeen keertje komt dan zou ik haar nemen inshaAllah

Ze houd t ellegant en naturel, ja ben ook benieuwd naar haar nieuwe jurken en bruidsbanken

kom op Jawhar, wij willen meer zien



Incha Allah! Haar roze jurk sprong er al helemaal uit...



05-10-2009, 22:38
ja die vind ik ook t leukste

05-10-2009, 22:41

Citaat door Intissarwedding:
Bruidsjurken weet ik eerlijk gezegd niet of ze die heeft...maar haar werk is net zo mooi als op haar website.

Je mag mij natuurlijk altijd bellen om de muziek te verzorgen..wie weet tot ziens meid....succes!!



Ze heeft wel bruidsjurken. Heb met haar gemaild, alleen wil weten wat de ervaringen met haar zijn van andere mensen....