Bekijk volle/desktop versie : Respect voor elkaar, ook op dit forum graag !

Pagina's : [1] 2

19-11-2002, 18:31
Op een plaats waar gediscussieerd kan worden zoals dit forum, zijn mensen aanwezig met verschillende meningen. Hier is niets mis mee. In een discussie mag het er ook gerust eens 'hard' aan toegaan.

Maar een aantal personen, namen noemen lijkt me niet nodig, weten blijkbaar niets anders te doen dan, in plaats van inhoudelijk op een item in te gaan, steeds maar weer opnieuw met scheldwoorden te gooien, personen af te kraken, zeggen dat de ander er geen verstand van heeft (alsof men zelf de wijsheid in pacht heeft) en meer van dergelijke zaken.

Een beetje respect voor de ander lijkt me toch wel op zijn plaats. Je hoeft het niet altijd met een ander eens te zijn maar het minste dat je kunt doen is op een respectvolle manier met de ander omgaan.

Wat mijzelf betreft, wanneer personen tegen mij beginnen te schelden, ga ik ze gewoon negeren. Wanneer ze genegeerd worden, zal de lol er snel genoeg afgaan of zullen ze snel genoeg inzien dat op een andere manier communiceren wellicht toch effectiever is. En anders blijven ze maar hangen in hun naar mijn mening kinderachtige reacties, ik ga mijn energie er in ieder geval niet meer aan verspillen.

In de hoop dat dit forum een aangenamere plaats wordt om te vertoeven,

Morgaine

19-11-2002, 19:00

mee eens

19-11-2002, 19:04
Ik ook

19-11-2002, 19:26

Citaat:
Origineel gepost door Morgaine
Op een plaats waar gediscussieerd kan worden zoals dit forum, zijn mensen aanwezig met verschillende meningen. Hier is niets mis mee. In een discussie mag het er ook gerust eens 'hard' aan toegaan.

Maar een aantal personen, namen noemen lijkt me niet nodig, weten blijkbaar niets anders te doen dan, in plaats van inhoudelijk op een item in te gaan, steeds maar weer opnieuw met scheldwoorden te gooien, personen af te kraken, zeggen dat de ander er geen verstand van heeft (alsof men zelf de wijsheid in pacht heeft) en meer van dergelijke zaken.

Een beetje respect voor de ander lijkt me toch wel op zijn plaats. Je hoeft het niet altijd met een ander eens te zijn maar het minste dat je kunt doen is op een respectvolle manier met de ander omgaan.

Wat mijzelf betreft, wanneer personen tegen mij beginnen te schelden, ga ik ze gewoon negeren. Wanneer ze genegeerd worden, zal de lol er snel genoeg afgaan of zullen ze snel genoeg inzien dat op een andere manier communiceren wellicht toch effectiever is. En anders blijven ze maar hangen in hun naar mijn mening kinderachtige reacties, ik ga mijn energie er in ieder geval niet meer aan verspillen.

In de hoop dat dit forum een aangenamere plaats wordt om te vertoeven,

Morgaine
Morgaine...over het algemeen kan ik het slecht hebben als iemand op me gaat schelden op dit forum. goede en opbouwende kritiek hoor ik liever, schelden werkt op mij als een rode lap bij een stier, gelukkig ben ik na 1 jaar Yasmina-ervaring iets nuchterder en kalmer geworden...ik zit niet meer zo snel op de kast...

Zelf schelden doe ik alleen op mijn kinderen en op de buurman als ie de muziek weer eens hard heeft staan... hier op het forum probeer ik dat zoveel mogelijk te vermijden.

Vergeet niet dat er de laatste tijd veel jongeren bij zijn gekomen, jonge lui die dicht bij de leeftijd van mijn twins komen, zij hebben een ander taalgebruik en dat is hier ook merkbaar.

Ik hoop dat we in deze maand een begin maken met het ontwijken van schelwoorden of ander ranzig taalgebruik!

beslama..Sahira...

19-11-2002, 19:42

Citaat:
Origineel gepost door Ait Waryaghar
Ook ik sta achter je MORGAINE!

Ik vind het erg jammer dat er velen grof taalgebruik hebben hier op yasmina.nl.
Ik word nog steeds onder vuur genomen door bepaalde moslim- yasminaleden.

Blijkbaar heb ik sommige moslim- yasminaleden hun fundamenten geraakt waardoor zij uit onmacht groffe taal gebruiken.

Groetjes Ait Waryaghar
Salaam vraagje..wat is er met je tv optreden gebeurt?

19-11-2002, 23:32

Citaat:
Origineel gepost door sahira
Salaam vraagje..wat is er met je tv optreden gebeurt?
Hahaha volgens mij kan je naar het anwoord fluiten sahira.

20-11-2002, 12:00

Citaat:
Origineel gepost door House
Hahaha volgens mij kan je naar het anwoord fluiten sahira.
Sahira en ik geven de moed nog niet op, toch Sahira?

20-11-2002, 18:11

Citaat:
Origineel gepost door bezoeker99182
ik reageer zoveel mogelijk met grapjes op dit soort zaken !
Hahahahahaha, dat doe je meestal op inhoudelijke vragen reageren met grapjes, dat is een teken van zwakte!!!

20-11-2002, 20:13
Stop mag niet schelden! Al helemaal niet in de ramadan!

21-11-2002, 14:47

Citaat:
Origineel gepost door Morgaine
Sahira en ik geven de moed nog niet op, toch Sahira?
de moed opgeven?? echt niet...

30-08-2005, 23:53
Idd.

31-08-2005, 00:03

Citaat door sahira:
Morgaine...over het algemeen kan ik het slecht hebben als iemand op me gaat schelden op dit forum. goede en opbouwende kritiek hoor ik liever, schelden werkt op mij als een rode lap bij een stier, gelukkig ben ik na 1 jaar Yasmina-ervaring iets nuchterder en kalmer geworden...ik zit niet meer zo snel op de kast...

Zelf schelden doe ik alleen op mijn kinderen en op de buurman als ie de muziek weer eens hard heeft staan... hier op het forum probeer ik dat zoveel mogelijk te vermijden.

Vergeet niet dat er de laatste tijd veel jongeren bij zijn gekomen, jonge lui die dicht bij de leeftijd van mijn twins komen, zij hebben een ander taalgebruik en dat is hier ook merkbaar.

Ik hoop dat we in deze maand een begin maken met het ontwijken van schelwoorden of ander ranzig taalgebruik!

beslama..Sahira...
Kom je boven de muziek uit met het schelden tenminste?

Verder ben ik het niet eens. Ik zie en ben getuige van veel jongelui die nooit geen scheldwoorden of persoonlijke beledigingen uiten terwijl ze best vaak worden uitgedaagd door "ouderen" voor hun (misschien ietwat afwijkende) mening.

31-08-2005, 00:13

Ik probeer mijn reakties te plaatse zonder plat gescheld, echter wanneer men mij uitmaakt voot jodenzwijn, ongelovige hond of erger reageer ik wel spiegelend terug,

31-08-2005, 00:31
Sow, de oude topic's schijnen aantrekkingskracht te hebben op sommigen.

Of ik scheld?

Hier?

Ik zou niet durven...

31-08-2005, 00:38

Citaat door Rebel_1963:
Sow, de oude topic's schijnen aantrekkingskracht te hebben op sommigen.

Of ik scheld?

Hier?

Ik zou niet durven...
Maar ik scheld niet.

Pagina's : [1] 2