Bekijk volle/desktop versie : Selaam Aleykoem warahmatoellah barakatoeh Broeders Zusters....



03-10-2009, 20:38
Selaam aleykoem warahamtoellah Broeders en Zusters,

Insha'allah verkeren jullie in goede imaan en gezondheid en jullie naasten amien..
Ik zal me even in het kort voorstellen ,
Ik ben aisja en ben 21 jaar oud ik woon mommenteel bij me moeder in
Ben een gescheiden zuster,
Helaas gescheiden zonder reden en opstraat gezet.
Ghair insha'allah moge allah ons naar het goede leiden,
Nu is mijn vraag ik ben op zoek naar een praktiserende Broeder,
die mij kan helpen met praktiseren insha'allah
en mij echt als een vrouw il behandelen
Het liefst zoek ik een broeder in omgeving van rotterdam maar het maakt niet veel uit

Mochten jullie iemand kennen laat het me weten,

wa aleykoem selaam wa rahmatoellah wa barakatoeh,

03-10-2009, 20:49


assalaamoe alaykoem warahmatoellahi wabarakatoehoe lieve ukth fi deen

advies van mij voor jou.

neem kontakt op met een moskee en vraag hun voor jou rond te vragen of er broeders zijn die willen trouwen

succes!

03-10-2009, 23:51
ghier inchallah zuster

04-10-2009, 00:45
Gair insha Allah.
Moge Allah swt jou een goede man schenken inshallah.
Allahoema Ameen

04-10-2009, 00:46


Gair insha Allah.
Moge Allah swt jou een goede man schenken inshallah.
Allahoema Ameen

04-10-2009, 01:10
As salaam aleikum wa rahmatullah beste zuster,


Ik raad je aan om niet via deze site een broeder te zoeken. Je bent net 21 en inmiddels al gescheiden, neem aan dat je niet voor een 2e keer "bedonderd" wil worden. Wacht rustig af tot Allah (subhana wa ta'ala) jou voorziet van een goede moslimman.

04-10-2009, 01:16
Geenleven, het is zowieso inshallah niet aan te raden om via een site of iets dergelijks je toekomstige pratikserende man te zoeken, die is waarschijnlijk hier niet eens te vinden,

en zoals de andere zuster had aangeraden nederland20, ga naar een moskee die je vertrouwt inshallah, waar je thuis hoort en waar wij moslims thuishoren, inshallah helpen zij jou verder, Als je een broer ( egte bloedbroer van jou ouders ) hebt die inshallah goed is met zijn geloof en vaak in de moskee te vinden is, schaam je niet en vraag hem, of hij goede broeders kent die hij vertrouwt en willen trouwen, ik weet niet maar in onze geloof de Islam moet dat iets normaals zijn inshallah, want je vraagt om de sotra en niet om een discoteek om de hoek mashallah zuster,

En nog een goede advies inshallah, doe veel du3a en vertel niet over jou verleden aan de mensen, daar kan jij van leren maar hebben de mensen verder niks aan dan alleen jou de pijn in het rug te steken, inshallah vraag je Allah om hulp en komt het helemaal goed zuster,

Sterke

Wa aleikom als alaam.

04-10-2009, 01:26

Citaat door Gi-No:
Geenleven, het is zowieso inshallah niet aan te raden om via een site of iets dergelijks je toekomstige pratikserende man te zoeken, die is waarschijnlijk hier niet eens te vinden,

en zoals de andere zuster had aangeraden nederland20, ga naar een moskee die je vertrouwt inshallah, waar je thuis hoort en waar wij moslims thuishoren, inshallah helpen zij jou verder, Als je een broer ( egte bloedbroer van jou ouders ) hebt die inshallah goed is met zijn geloof en vaak in de moskee te vinden is, schaam je niet en vraag hem, of hij goede broeders kent die hij vertrouwt en willen trouwen, ik weet niet maar in onze geloof de Islam moet dat iets normaals zijn inshallah, want je vraagt om de sotra en niet om een discoteek om de hoek mashallah zuster,

En nog een goede advies inshallah, doe veel du3a en vertel niet over jou verleden aan de mensen, daar kan jij van leren maar hebben de mensen verder niks aan dan alleen jou de pijn in het rug te steken, inshallah vraag je Allah om hulp en komt het helemaal goed zuster,

Sterke

Wa aleikom als alaam.



Wa salaam aleikum wa rahmatullah,

Uiteraard bedoelde ik niet alleen deze site

04-10-2009, 01:29
ok Mashallah.

04-10-2009, 03:02
Gair inshaAllah. Moge Allah swt je helpen in voor en tegenspoed inshaAllah, Ya rabbi 3alamien.

04-10-2009, 03:03

Citaat door GeenLeven:
As salaam aleikum wa rahmatullah beste zuster,


Ik raad je aan om niet via deze site een broeder te zoeken. Je bent net 21 en inmiddels al gescheiden, neem aan dat je niet voor een 2e keer "bedonderd" wil worden. Wacht rustig af tot Allah (subhana wa ta'ala) jou voorziet van een goede moslimman.




04-10-2009, 12:15
Barakallahoefieki zusters broeders,

Het liefst heb ik steun nodig en geen commentaars want ik heb al genoeg pijn
Begrijp me insha'allah

en jah zomaar op straat gezet subhanallah erg he

04-10-2009, 20:15


selaam aleykoem warahamtoellah wabarakatoeh
sorry dat k zo bot deed k ls het verkeerd

zouden jullie mij insha'allah willen helpen met een goede broeder
of via via.

Ik hoor het van jullie insha'allah

Waselaam aisja