Bekijk volle/desktop versie : Wie vind dit kunnen??Of kent mensen die dat gedaan hebben??



Pagina's : [1] 2 3 4

02-10-2009, 15:27
Wie vind het kunnen, of heeft ervaring met mensen die na het tekenen van hun papieren bij de marokkaanse consulaat en dus officieel getrouwd zijn, zijn gaan samenwonen en de bruiloft pas later hebben gedaan of doen?

02-10-2009, 15:35



Citaat door sisi25:
Wie vind het kunnen, of heeft ervaring met mensen die na het tekenen van hun papieren bij de marokkaanse consulaat en dus officieel getrouwd zijn, zijn gaan samenwonen en de bruiloft pas later hebben gedaan of doen?


als jullie officieel getrouwd zijn, dan is geen enkel probleem om met toestemming van jullie ouders samen te gaan wonen en later een trouwfeest te houden.
wel moet er alles afgerond kunnen zijn en ook de ouders en familie er op de hoogte zijn. Want een trouwfeest is niet verplicht, het is goed maar hoeft niet.

02-10-2009, 15:43
Was het maar zo makkelijk meid, ze denken aan wat andere mensen vinden en zullen denken dat hun dochter het huis uitgaat zonder bruiloft

02-10-2009, 15:44
Waarom wil je het doen?
Als er een reden voor is die begrepen word bij de famillie's, waarom niet?

02-10-2009, 15:56


ja waarom wil je het doen? kun je niet wachten tot na de bruiloft?

02-10-2009, 16:12
Ja waarom niet eigelijk.. Alleen marokkanen moeten altijd overal mee bemoeien.. Als het mag van beide ouders dan waarom niet.. Je bent officieel zijn vrouw dus niks aan het handje...

02-10-2009, 16:22
waarom dan niet gewoon gelijk een bruiloft geven dan samenwonen ben je er gelijk vanaf.. Waarom omgekeerd?

02-10-2009, 16:27
Het huis hebben we nu al sinds drie maanden en betalen er ook huur voor het is helemaal klaar, maar op dit moment hebben we niet genoeg geld voor de bruiloft,daarom!

02-10-2009, 16:31

Citaat door sisi25:
Het huis hebben we nu al sinds drie maanden en betalen er ook huur voor het is helemaal klaar, maar op dit moment hebben we niet genoeg geld voor de bruiloft,daarom!



geef een klein trouwfeest ...

02-10-2009, 16:32
Vind het absoluut niet kunnen. Dat zijn van die gevalletjes die ook zwanger in hun amaria zitten

02-10-2009, 16:38
Ik hoor en zie dat vaker gebeuren. Persoonlijk ben ik daar geen voorstander van. Is mooier als je na zo'n feest samen voor het eerst naar je huisje toegaat.

02-10-2009, 16:40
Ik vind het weinig charme hebben, dus zelf zou ik het niet doen, maar ik kan me voorstellen dat een ander zoiets heeftvan what the heck, ik ga niet wachten tot het trouwfeest eindelijk voorbij is.
Kom je thuis na het trouwfeest, de één vraagt de vuilnisbak buiten te zetten en de ander begint te klagen over losslingerende sokken..

02-10-2009, 16:40


Ik begrijp niet waarom er sommige mensen jaaaaren een relatie hebben of verloofd zijn en de laatste paar maandjes ineens moeilijk zijn

02-10-2009, 16:40

Citaat door 7eloua:
Ik vind het weinig charme hebben, dus zelf zou ik het niet doen, maar ik kan me voorstellen dat een ander zoiets heeftvan what the heck, ik ga niet wachten tot het trouwfeest eindelijk voorbij is.
Kom je thuis na het trouwfeest, de één vraagt de vuilnisbak buiten te zetten en de ander begint te klagen over losslingerende sokken..




02-10-2009, 16:49

Citaat door sisi:
Ik begrijp niet waarom er sommige mensen jaaaaren een relatie hebben of verloofd zijn en de laatste paar maandjes ineens moeilijk zijn

Juist omdat ze een jarenlange relatie hebben gehad?

Pagina's : [1] 2 3 4