Bekijk volle/desktop versie : I'm still hurting from a love I lost



Pagina's : [1] 2

02-10-2009, 14:12
[ Mijn beste vriendin, de enige die ik had..ik mis haar!
we waren niet te scheiden, ze onmoette een jongeman, ze kregen relatie en sindsdien is alles verpest, om die jonge heeft ze ruzie met haar ouders, familie en vrienden, nu 1 jaar precies dat ze gedumpt is door die jonge, moest ik aan haar denken...uit schaamte is ze gevlucht, niemand weet waar ze uithangt ]

02-10-2009, 14:14


Ik wil haar plaats nemen, je weet wel naar hamam gaan je rug scrubben.. enz enz

02-10-2009, 14:17
Ik weet wat je bedoelt, is echt fucked up maarja zolang ze weg blijft lopen, leert ze er niet van.

02-10-2009, 14:17

Citaat door Inerzaf:
Ik wil haar plaats nemen, je weet wel naar hamam gaan je rug scrubben.. enz enz

wrm altijd zo gek

02-10-2009, 14:17


Shitan heeft met haar gespeeld. Dit is het eind resultaat.

02-10-2009, 14:18

Citaat door Mar0ekkaas:
Ik weet wat je bedoelt, is echt fucked up maarja zolang ze weg blijft lopen, leert ze er niet van.

was laatst nog bij haar ouders om te vrouwen of ze wat hebben gehoord en nog steeds nog niets gehoord...ik heb haar overal gezocht..helaas!

02-10-2009, 14:19

Citaat door GeleSokken:
Shitan heeft met haar gespeeld. Dit is het eind resultaat.

ik denk er zo over: nooit weglopen van je problemen

02-10-2009, 14:24

Citaat door -14April2004-:
was laatst nog bij haar ouders om te vrouwen of ze wat hebben gehoord en nog steeds nog niets gehoord...ik heb haar overal gezocht..helaas!



Insh'Allah is ze goed terecht gekomen en zal ze vrede maken met haar ouders, het lijkt me zo erg he! Ik ben ook weleens met jongens omgegaan waarvan ik nu denk had ik beter niet kunnen doen, maar no way dat ik daarvoor zou kiezen en weg zou lopen!

02-10-2009, 14:24

Citaat door -14April2004-:
was laatst nog bij haar ouders om te vrouwen of ze wat hebben gehoord en nog steeds nog niets gehoord...ik heb haar overal gezocht..helaas!




Misschien wil ze niet gevonden worden...



Persoonlijk vind ik het stom, want op deze manier lost ze haar probleem niet op.

Maar ghair..

02-10-2009, 14:26
Aah my god wat erg!

02-10-2009, 14:29

Citaat door GeleSokken:
Shitan heeft met haar gespeeld. Dit is het eind resultaat.





het is ook gewoonweg NOOIT de schuld van een vrouw, ongeacht wat dan ook..?

tfoe

02-10-2009, 14:34

Citaat door jdidija2006:
Aah my god wat erg!

ja zeker

Citaat door nadia1988:
Misschien wil ze niet gevonden worden...



Persoonlijk vind ik het stom, want op deze manier lost ze haar probleem niet op.

Maar ghair..

ja vind ik ook..de laatste keer dat ik haar gesproken had, was 3 dagen nadat ze gedumpt werd..ze zei dat ze zich schaamde enzo..maar ik had nooit gedacht dat ze zou weglopen...

Citaat door Mar0ekkaas:

Insh'Allah is ze goed terecht gekomen en zal ze vrede maken met haar ouders, het lijkt me zo erg he! Ik ben ook weleens met jongens omgegaan waarvan ik nu denk had ik beter niet kunnen doen, maar no way dat ik daarvoor zou kiezen en weg zou lopen!


ieder ervaart een gebeurtenis anders hé... door die jonge is ze alles kwijt..mensen die van haar hielden en nog steeds van haar houden..
ze kreeg vette ruzie met haar ouders om die jonge en ging samen wonen..
ze zei dat die jonge hem gelukkig maakte..,

02-10-2009, 14:36



Citaat door -14April2004-:


ieder ervaart een gebeurtenis anders hé... door die jonge is ze alles kwijt..mensen die van haar hielden en nog steeds van haar houden..
ze kreeg vette ruzie met haar ouders om die jonge en ging samen wonen..
ze zei dat die jonge hem gelukkig maakte..,


Sorry maar kijk hoeveel mensen ze er pijn mee heeft gedaan en dat omdat ze op een roze wolk leeft met de gedachte dat 1 jongen haar heel de wereld kan geven, als hij dat kon had ze nooit van huis weg hoeven te lopen.

02-10-2009, 14:39

Citaat door -14April2004-:

ja vind ik ook..de laatste keer dat ik haar gesproken had, was 3 dagen nadat ze gedumpt werd..ze zei dat ze zich schaamde enzo..maar ik had nooit gedacht dat ze zou weglopen...


Waarom gaan ze ook een relatie aan,,...so 7aram
Mensen en hun zogenaamde verliefdheid,,...pff doen de raarste dingen.

02-10-2009, 16:01

Citaat door alucard:


het is ook gewoonweg NOOIT de schuld van een vrouw, ongeacht wat dan ook..?

tfoe


Vergeet je niet naar adem te happen?

Pagina's : [1] 2