Bekijk volle/desktop versie : man uit marokko of man uit marokko



Pagina's : [1] 2 3

02-10-2009, 11:48
dames die nog niet getrouwt zijn. waar gaat jullie voorkeur naar uit.
een man uit marokko of een marokaan uit nederland. vertel er ookbij waarom.

ik zelf ben getrouwd met iemand uit marokko.

02-10-2009, 11:51


een man uit nl, ik ben zelf ook hier geboren, en vind een man van hier beter bij me passen dan een man uit maroc.
die denken anders en zijn anders opgevoed.(is mijn mening hoor, kan ook anders zijn)
ik zelf ben met een man van hier getrouwd en ik ben gelukkig alhamdoelilah.

02-10-2009, 11:52
man uit marokko of man uit marokko???
Wat is het verschil


Mijn voorkeur gaat uit naar iemand van hier.

02-10-2009, 11:56
mijn voorkeur gaat uit naar een marokkaan uit nl..

02-10-2009, 11:58



Citaat door Zina_TangaOuiia:
man uit marokko of man uit marokko???
Wat is het verschil


Mijn voorkeur gaat uit naar iemand van hier.


ik zie het ook nu pas. alleen weet ik niet hoe ik het moet veranderen.

02-10-2009, 11:58
qwa sd, papieren, lessen etc... een man uit NL

maar mijn 'soort', vind je hier niet zoveel en heb echt geen zin in het zelf gaan zoeken naar een man.. en daarna nog daten en blablablablablabla
in dat opzicht liever iemand uit marokko, uit dezelfde streek met zelfde achtergond

02-10-2009, 11:59
een man van hier natuurlijk is voor ieder weer anders.

02-10-2009, 11:59
hangt af wat ie hier gaat doen, als hij geen nederlands gaat leren en uitkering gaat trekken mag ie van mij daar blijven

02-10-2009, 12:01
Ik ga voor een Islamitische man uit Nederland, maar dat is meer om praktische redenen.

Een man uit Nederland weet hoe het hier allemaal werkt en heeft geen begeleiding nodig. Ik voel er niks voor om van alles te regelen om hem hier te krijgen en continu tolken is ook niet iets waar ik op sta te wachten.

02-10-2009, 12:03
Ik ga echt niet als 'ticket' fungeren voor iemand uit Marokko...

02-10-2009, 12:05

Citaat door Surfster:
hangt af wat ie hier gaat doen, als hij geen nederlands gaat leren en uitkering gaat trekken mag ie van mij daar blijven



daar heb je een punt.

02-10-2009, 12:05

Citaat door tooto7moe:
qwa sd, papieren, lessen etc... een man uit NL

maar mijn 'soort', vind je hier niet zoveel en heb echt geen zin in het zelf gaan zoeken naar een man.. en daarna nog daten en blablablablablabla
in dat opzicht liever iemand uit marokko, uit dezelfde streek met zelfde achtergond


3 jaar geleden had ik je uitgekauwt.

Maar nu, wollah 1 van de beste redenenen om in een huwelijk te treden maar je moet wel van hem houden he

02-10-2009, 12:06


zonder twijfel man van hier!(liefst hier geboren nog wel)...........

02-10-2009, 12:06

Citaat door waterijs:
ik zie het ook nu pas. alleen weet ik niet hoe ik het moet veranderen.


Ik ook niet, volgens mij kan dat niet eens.

02-10-2009, 12:07

Citaat door berkoeka:
Ik ga voor een Islamitische man uit Nederland, maar dat is meer om praktische redenen.

Een man uit Nederland weet hoe het hier allemaal werkt en heeft geen begeleiding nodig. Ik voel er niks voor om van alles te regelen om hier te krijgen en continu tolken is ook niet iets waar ik op sta te wachten.


dat is waar. in het begin moet je echt alles zelf doen en continu tolken. maar als hij er alles aan doet omzich aan te passen komt dit op den duur wel goed.

Pagina's : [1] 2 3