Bekijk volle/desktop versie : ik hoor net dat ali b een anderhalve bal heeft



01-10-2009, 01:20


mal hissoe hada maki chebarche doqmoe?

01-10-2009, 01:20


iewl!!!!!!!!

01-10-2009, 01:21
ja hij vertelt t gewoon bij de wereld draait door

01-10-2009, 01:29
jij hebt me dag perfect gemaakt

01-10-2009, 01:29


lekker belangrijk

01-10-2009, 01:31
Dat verklaart zijn muziek voor mannen met ballen!!

01-10-2009, 01:32

Citaat door wolkje:
lekker belangrijk

als ik iets niet belangrijk vind reageer ik niet.. dus jij reageert op elke topic die jij niet belangrijk vindt?
wacht ik ga effe kijken bij jouw reacties..er moeten er wel heel veel zijn dan..heb jij niks te doen? of is dat een hobby?

01-10-2009, 01:50

Citaat door Rach_:
als ik iets niet belangrijk vind reageer ik niet.. dus jij reageert op elke topic die jij niet belangrijk vindt?
wacht ik ga effe kijken bij jouw reacties..er moeten er wel heel veel zijn dan..heb jij niks te doen? of is dat een hobby?


ik bepaal zelf waar ik wel en niet op reageer, dat maak jij niet voor me
uit. en jij hebt zeker wel een boeiend leven, vandaar je zwerftocht op m.nl

01-10-2009, 01:52

Citaat door wolkje:
ik bepaal zelf waar ik wel en niet op reageer, dat maak jij niet voor me
uit. en jij hebt zeker wel een boeiend leven, vandaar je zwerftocht op m.nl

maar he meid, begrijp me niet verkeerd he? ik wil voor jou niet bepalen waar je wel of niet op reageert he? ik vroeg me gewoon af of jij altyd reageert op topics die jou niet interesseren. het leek me gewoon dat je dan de hele dag bezig moest zijn...
mijn vragen kwamen puur uit nieuwsgierigheid..verder vind ik dat je echt moet doen wat jij vindt dat je moet doen

01-10-2009, 01:56

Citaat door Rach_:
maar he meid, begrijp me niet verkeerd he? ik wil voor jou niet bepalen waar je wel of niet op reageert he? ik vroeg me gewoon af of jij altyd reageert op topics die jou niet interesseren. het leek me gewoon dat je dan de hele dag bezig moest zijn...
mijn vragen kwamen puur uit nieuwsgierigheid..verder vind ik dat je echt moet doen wat jij vindt dat je moet doen


nogmaals lekker boeiend

een fijne leven verder

01-10-2009, 01:58

Citaat door wolkje:
nogmaals lekker boeiend

een fijne leven verder

dankjewel meid, is lief van jou dat je me een fijn leven wenst.. de meeste wensen je de verdoemenis in..zo zie je dat je een goed mens bent