Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid 40 KG af in 3 maanden



Pagina's : [1] 2 3

30-09-2009, 23:38
Hoi Allemaal,

Ik ga de strijd aan tegen mijn overgewicht. Ik wil voor 1-1-2010 40 kg afgevallen zijn. Ik weet zeker dat ik veel reacties krijg dat het supper ongezond is enzo, maar geloof me hoe ik nu leef is nog veel ongezonder. Ik zal weekelijks noteren hoeveel ik ben afgevallen en hoe veel cm ik van mijn buik kwijt ben, mijn buik is het grootste probleem, het lijkt wel of ik 36 maanden zwanger ben. Ik hoop dat ik een stimulans kan zijn voor anderen. Ik heb foto's gemaakt maar durf ze nog niet op intenet te zetten, inschallah zal ik snel de foto's plaatsen met de after foto's.

Start 1-10-2009
Gewicht: 126 kg
cm buik: 132 cm

Mijn hele leven ben ik al aan het lijnen, waarom me het nu wel lukt? Eeehm, omdat ik simpel weg nog niet dood wil gaan, althans niet door overgewicht. Ik heb veel last van pijn aan mijn knieeen en hakken, hart en ademhaling, trap op lopen is een nog groter probleem. Ik ben al een jaar lid van een fitnisscentrum (betaal ook iedere maand) en ben er hooguit 3 keer geweest.

Hoe ga ik het doen? minimaal 2 liter water drinken, 3 keer per dag eten (alleen fruit en gestoomde groenten) en minstens 5 keer per week sporten.

Wens me geluk.

01-10-2009, 00:00



Citaat door nabilc:
Hoi Allemaal,

Ik ga de strijd aan tegen mijn overgewicht. Ik wil voor 1-1-2010 40 kg afgevallen zijn. Ik weet zeker dat ik veel reacties krijg dat het supper ongezond is enzo, maar geloof me hoe ik nu leef is nog veel ongezonder. Ik zal weekelijks noteren hoeveel ik ben afgevallen en hoe veel cm ik van mijn buik kwijt ben, mijn buik is het grootste probleem, het lijkt wel of ik 36 maanden zwanger ben. Ik hoop dat ik een stimulans kan zijn voor anderen. Ik heb foto's gemaakt maar durf ze nog niet op intenet te zetten, inschallah zal ik snel de foto's plaatsen met de after foto's.

Start 1-10-2009
Gewicht: 126 kg
cm buik: 132 cm

Mijn hele leven ben ik al aan het lijnen, waarom me het nu wel lukt? Eeehm, omdat ik simpel weg nog niet dood wil gaan, althans niet door overgewicht. Ik heb veel last van pijn aan mijn knieeen en hakken, hart en ademhaling, trap op lopen is een nog groter probleem. Ik ben al een jaar lid van een fitnisscentrum (betaal ook iedere maand) en ben er hooguit 3 keer geweest.

Hoe ga ik het doen? minimaal 2 liter water drinken, 3 keer per dag eten (alleen fruit en gestoomde groenten) en minstens 5 keer per week sporten.

Wens me geluk.


Goed van je meid, maar om te beginnen zou ik 3 keer per week gaan het is best pittig met zn dieet om dan nog zoveel te sporten...
Maar als je het kan waarom niet....

01-10-2009, 00:08
Veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel geluk!!!!!!!!
Hou ons op de hoogte!

01-10-2009, 08:40
heel veel geluk meid,als je het echt wiltgaat het je zeker lukken inchallah,

ik hou je zeker in de gaten hier

groetjes

01-10-2009, 09:58


Je kan niet alleen leven op groenten en fruit. Je lichaam heeft eiwitten broodnodig! Je moet dus ook vlees (kipfilet is mager) en vis (super gezond) of eieren eten. Maar goed na een paar dagen zul je het zelf inzien.

01-10-2009, 10:33
Wat jij nodig hebt is een levensstijl verandering, geen dieet. Als je echt gezond wilt blijven leven dan zul jij je lichaam de tijd moeten geven om te veranderen, maar ik denk dat je zelf ook weet wat gezond is en wat niet dus ik wens je veel succes.

01-10-2009, 11:56

Citaat door dogalo:
^heel veel succes JONGEN waaarom zeggen ze meid tegen je ???



omdat ze er al vanuit gaan dat het een meisje is...?? omdat het meestal de meiden zijn die op deze forum komen!!! doess...!!!

01-10-2009, 11:57

Citaat door nabilc:
Hoi Allemaal,

Ik ga de strijd aan tegen mijn overgewicht. Ik wil voor 1-1-2010 40 kg afgevallen zijn. Ik weet zeker dat ik veel reacties krijg dat het supper ongezond is enzo, maar geloof me hoe ik nu leef is nog veel ongezonder. Ik zal weekelijks noteren hoeveel ik ben afgevallen en hoe veel cm ik van mijn buik kwijt ben, mijn buik is het grootste probleem, het lijkt wel of ik 36 maanden zwanger ben. Ik hoop dat ik een stimulans kan zijn voor anderen. Ik heb foto's gemaakt maar durf ze nog niet op intenet te zetten, inschallah zal ik snel de foto's plaatsen met de after foto's.

Start 1-10-2009
Gewicht: 126 kg
cm buik: 132 cm

Mijn hele leven ben ik al aan het lijnen, waarom me het nu wel lukt? Eeehm, omdat ik simpel weg nog niet dood wil gaan, althans niet door overgewicht. Ik heb veel last van pijn aan mijn knieeen en hakken, hart en ademhaling, trap op lopen is een nog groter probleem. Ik ben al een jaar lid van een fitnisscentrum (betaal ook iedere maand) en ben er hooguit 3 keer geweest.

Hoe ga ik het doen? minimaal 2 liter water drinken, 3 keer per dag eten (alleen fruit en gestoomde groenten) en minstens 5 keer per week sporten.

Wens me geluk.



en voor jou NaBil... Lah ie3awnek...!!! heeeel veeeel succes ik hoop dat het je lukt... ik weet uit eigen ervaring dat afvallen niet echt een makkie is...

01-10-2009, 12:03

Citaat door dogalo:
ik weet,toch komen een heleboel mannen stiekem een kijkje nemen vele durfen niet te praten



haha fechkel... wat leuk om te weten dat er ook mannen komen kijken... dat wist ik dus echt niet... van mannen met overgewicht was het een twijfelgeval maar mannen met een normale gewicht zou ik echt niet snel denken dat zij hier naar deze forum komen...!!! maar goed..

01-10-2009, 12:31

Citaat door nabilc:
Hoi Allemaal,

Ik ga de strijd aan tegen mijn overgewicht. Ik wil voor 1-1-2010 40 kg afgevallen zijn. Ik weet zeker dat ik veel reacties krijg dat het supper ongezond is enzo, maar geloof me hoe ik nu leef is nog veel ongezonder. Ik zal weekelijks noteren hoeveel ik ben afgevallen en hoe veel cm ik van mijn buik kwijt ben, mijn buik is het grootste probleem, het lijkt wel of ik 36 maanden zwanger ben. Ik hoop dat ik een stimulans kan zijn voor anderen. Ik heb foto's gemaakt maar durf ze nog niet op intenet te zetten, inschallah zal ik snel de foto's plaatsen met de after foto's.

Start 1-10-2009
Gewicht: 126 kg
cm buik: 132 cm

Mijn hele leven ben ik al aan het lijnen, waarom me het nu wel lukt? Eeehm, omdat ik simpel weg nog niet dood wil gaan, althans niet door overgewicht. Ik heb veel last van pijn aan mijn knieeen en hakken, hart en ademhaling, trap op lopen is een nog groter probleem. Ik ben al een jaar lid van een fitnisscentrum (betaal ook iedere maand) en ben er hooguit 3 keer geweest.

Hoe ga ik het doen? minimaal 2 liter water drinken, 3 keer per dag eten (alleen fruit en gestoomde groenten) en minstens 5 keer per week sporten.

Wens me geluk.


Hey Nabil, ten eerste veel succes alvast. Ik heb alleen een paar tips voor je. Ga je niet houden aan 40kg in 3 maanden, dat is misschien nog ongezonder dan nu. Je bent een jongen dus je zult waarschijnlijk al wat sneller afvallen dan de rest, maar 3.5 kilo per week is echt niet goed...hou het op 1, max 2 kilo per week.

Ik had precies hetzelfde als jou hoor, last van mn knieeen, vaak moe en geen energie. Was jaren lid van de sportschool zonder ooit te gaan. Zodra je die knop omzet komt het helemaal goed joh...

Alleen moet je echt op je eten letten, wat je nu neerschrijft is veeeels te weinig. Je hebt vezels en eiwitten nodig enz.....je lichaam gaat hier er echt niet op vooruit, je gaat jezelf alleen uithongeren zo. Je moet zo je eetstijl aanpassen dat je het als het ware je hele leven vasthoudt, dus geen dieet! Volkoren producten, vis, kip/kalkoen, ei, zilvervliesrijst, peulvruchten zijn allemaal producten die goed in een dieet passen. Probeer te varieeren.

Insha allah ga jij je doel halen

01-10-2009, 12:42
WAAR EEN WIL IS, IS EEN WEG

Veel succes insallah behaal je je streefgewicht.

01-10-2009, 13:04
Beste vriend van mn man had ook veel overgewicht,en is nu heel erg afgevallen,ik herkende hem laatst amper.
Hij is zelf 188lang en woog 136kilo.
Hij weegt nu 108 kilo en ziet er super goed uit.
Hij deed alleen hardlopen en at heel veel rauwkost en fruit en gestoomde groente. Brood had hij afgeschrapt,hij at enkel nog wasa crackers.
Alleen op zondag at hij "normaal".
Als zn vrouw vis of vlees voor hem klaarmaakte dan was het enkel op de grill en vetarm.
Ik moet je zeggen dat het heel goed heeft gewerkt bij hem.
Hij wil nu nog 10kilo kwijt,maar doet het gewoon rustig aan.

Je moet geen limiet voor jezelf opstellen,je moet gewoon een doel hebben en wanneer je je doel bereikt doet er niet toe.
Als je te streng dieet dan zul je falen.
Je zult snel weer terugvallen op je oude eetgewoontes.

Ik wens je veel succes en hoop dat het je lukt.

01-10-2009, 13:06


ik ben benieuwdddddddddddddddddddd

04-10-2009, 21:05
Veel succes en laat ons maar zeker wat weten.

gr

04-10-2009, 21:44
Ik denk niet dat het gaat lukken 40 kilo in 3 maanden tijd.
Ik ben zelf 1,5 jaar geleden, 11 kilo afgevallen in 6 weken tijd.
Ook dagelijks sporten, suikervrij, veel water drinken en maximaal 500 calorieen per dag.
Maar ik ben benieuwd..wens je erg veel succes

Pagina's : [1] 2 3