Bekijk volle/desktop versie : Betaalbare fotografe



30-09-2009, 02:51
Hallo,

Ik ben fotografe Afrah. Eén van mijn grootste hobbies is fotografie. Sinds een jaar werk ik in mijn vrije tijd bij een fotograaf. Daarnaast doe ik diverse foto-opdrachten: verjaardagsfeesten, henna, afstudeerfeestjes en andere feestelijke gelegenheden. Tarieven: vanaf 150 euro.

Dus mocht je je bijzondere dag/avond tegen een redelijk bedrag willen laten vastleggen, pm of mail me!

Fotografe.Afrah@gmail.com

30-09-2009, 10:29


Er wordt mij zojuist de vraag gesteld of ik ook bruiloften fotografeer. Jazeker, alleen doe ik alleen de fotoshoot (hele dag/avond), dus zonder de video-opnamen. Na afloop (zo'n 4 weken na de bruiloft) krijgt het bruidspaar alle foto's op dvd. Plus een gewenste foto afgedrukt op posterformaat/canvas. Naar wens maak ik ook een filmpje m.b.v. de foto's. Dus geen video-opnamen, maar een soort diavoorstellingx met een muziekje op de achtergrond.

Voor een bruiloft vraag ik gemiddeld 300 euro.

xDe diavoorstelling maak ik trouwens ook voor andere gelegenheden, dus niet alleen bij bruidsreportages.

01-10-2009, 08:31
Hallo,

Het aantal foto's is onbeperkt. Het filmpje (diavoorstelling) bevat de leukste foto's van de dag die een algehele indruk geven van de dag.

Groet,

Fotografe Afrah.

01-10-2009, 11:51
Hallo wat is je KVK nummer. Het moet natuurlijk indien het gaat om een bedrijfs feestje aftrekbare kunnen zijn anders is het niet echt aantrekkelijk voor een bedrijf

02-10-2009, 23:13


Ik heb je m'n kvk-nummer per pm gestuurd!

04-10-2009, 10:19

Citaat door FotografieAfrah:
Hallo,

Ik ben fotografe Afrah. Eén van mijn grootste hobbies is fotografie. Sinds een jaar werk ik in mijn vrije tijd bij een fotograaf. Daarnaast doe ik diverse foto-opdrachten: verjaardagsfeesten, henna, afstudeerfeestjes en andere feestelijke gelegenheden. Tarieven: vanaf 150 euro.

Dus mocht je je bijzondere dag/avond tegen een redelijk bedrag willen laten vastleggen, pm of mail me!

Fotografe.Afrah@gmail.com




Hoi,
Voor hoeveel zou je in woerden op 17-10 fto's kunnennemen de hele avond voor een bruiloft???

04-10-2009, 21:17
Hoi,

Op 17 oktober heb ik al een bruiloft staan.