Bekijk volle/desktop versie : HELP heb een nintendo DSI gekocht maar weet niet hoe...



29-09-2009, 21:47
Helllpp, heb voor mijn zoontje een paar dagen geleden een Nintendo DSI gehaald maar is te ingewikkeld. Heb ook een R4i Gold met 4 gig. gehaald maar het bleek dat de software niet op de kaart stond die moet ik dus eerst downloaden op de r4ids.com site maar weet niet welke en hoe heb geen verstand van die dingen.

mijn zoontje loopt al een jaar te zeuren of hij die mag dus dit keer voor zijn verjaardag gekocht maar heb er eerlijk gezegd wel spijt van, ik begrijp er niets van.

Ik moet er games op downloaden op die R4i kaart maar dat lukt ook al niet ik moet het met winrar uitpakken maar lukt steeds niet.

Safi, ik zit niets anders dan op google info te zoeken maar te ingewikkeld kan iemand die hiermee bekend is mij stap voor stap uitleggen hoe ik dit moet aanpakken???

Ik hoop dat iemand mij snel kan helpen want mijn zoontje kan er nu niets mee....

29-09-2009, 22:53


ik denk dat je naar de site van Nintendo moet gaan, daar eerst moet aanmelden of registeren van je aankoop. en dat je dan vervolgens pas dingen kunt downloaden etc.. maar je moet iemand hebben die een Nintendo DS heeft, die zullen dat ongetwijfeld kunnen vertellen.

anders loop je even de winkel binnen bijv Media Markt of waar je het gekocht hebt. die horen dat ook te weten.

en anders pak je even rustig de handleiding van de DS daar staat standaard alle info in stap voor stap hoe en wat.

Goodluck

30-09-2009, 11:53
heb al geprobeerd maar op de site staat niets over dit probleem. Maar probeer misschien wel de handleiding.

30-09-2009, 17:29
Je hebt nog de menu voor de r4i kaart nodig.
die kan je op internet downloaden,
zonder die bestanden kan je niet op je R4i Kaart komen.

30-09-2009, 21:06


waar kan ik die menu vinden?? Zou je mij een adres kunnen geven??
Alvast bedankt.

01-10-2009, 08:29
http://www.r4r4.nl/r4-software.html

hier software downloaden.open met winrar en dan op bureaublad zetten.je gbkaartje in cardreader stoppen en software van je bureaublad naar je kaartje kopieren.

als dit gelukt is dan stuur je effe pm naar mij toe en help ik je met spelletjes erop te zetten.in het begin is het moeilijk maar nadien leer je het wel.het is in ieder geval geen miskoop.
succes meid.