Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Laat je talenten zien!

Pagina's : [1] 2

GekkeTurk
19-11-2002, 12:03

Hoeveel Rapperz hebben we op deze site meld je hier aan en laat wat van je talenten zien daar bedoel ik dus mee je texten of een link waar je je liedjes kan downloaden

GekkeTurk
19-11-2002, 12:12
Oke dang kadir ik ben trots op je ik ben zelf ook rapper ben al nu denk ik zo een bijna 5 jaa bezig hier 1 van me texten van het nummer VOL MET FRUSTRATIE Wordt bang wakker in de nacht, het is mijn eigen schaduw die me uitlacht. God, wat gebeurt er toch met mij? is het nou een droom of komt de dood dichterbij, of is het tussen jouw en mij? Geef me nou een teken wil me angst overwinnen, maar waar is dan die start weet niet waar ik moet beginnen. Geef meer dan dat ik terug krijg. Wat is me straf, is dit me straf sluit me jonge ogen en verbeeld me eigen graf. Ik schreeuw maar niemand die me hoort, is nou me lot die ****ing hemelpoort. Vertel me nou, vertel me nou! Mamma ik wil kwijt dat ik van je hou, Bang dat ik je verlies want waar is nou je kleine zoontje zonder je advies. Gevoelens voor een chickie die ik aflsuit, wie kon het ooit bedenken dat achter deze kill een kleine hart schuilt. Probeer me hoog te houden, b/tchez zijn zo sniekie dus ik probeer ze niet te vertrouwen. Is deze levenswijze wel voor mij bestemd? Voel me stikken in me eigen verdriet hoogste tijd dat ik mezelf met die alchohol volgiet. Ik weet dat ik fout zit, maar wat kan ik doen? Zoveel pijn kan er niet mee omgaan! beste god kunt u mij verstaan! Ik heb pijn ik wil er nu vanaf! Tranen die maar komen en niet van stoppen weten, laat me niet in de steek! of bent u mij soms vergeten? dit was een text van mijn liedje vol met frustratie :D

GekkeTurk
19-11-2002, 12:16
Aha thanQ ouwe eh maar dus in het engels heb je een clicka of doe je solo je sh/t weetje en onder welke naam rap je dang en laat is een stukje text zien dang als je wil

GekkeTurk
19-11-2002, 12:20
Mensen effe voor alle duidelijkheid, Laten we deze topic mooi houden oke ik heb deze neergezet voor mensen die hun talenten hier kunnen laten zien dus geen nutteloze poep replies alsjeblieft

GekkeTurk
19-11-2002, 12:27

Muhahahahaha, nee mang mocroz zijn chill je weet tog toerkoez en mocroz aan de macht ofniet :D

tetouani79
19-11-2002, 12:53
Origineel gepost door GekkeTurk Oke dang kadir ik ben trots op je ik ben zelf ook rapper ben al nu denk ik zo een bijna 5 jaa bezig hier 1 van me texten van het nummer VOL MET FRUSTRATIE Wordt bang wakker in de nacht, het is mijn eigen schaduw die me uitlacht. God, wat gebeurt er toch met mij? is het nou een droom of komt de dood dichterbij, of is het tussen jouw en mij? Geef me nou een teken wil me angst overwinnen, maar waar is dan die start weet niet waar ik moet beginnen. Geef meer dan dat ik terug krijg. Wat is me straf, is dit me straf sluit me jonge ogen en verbeeld me eigen graf. Ik schreeuw maar niemand die me hoort, is nou me lot die ****ing hemelpoort. Vertel me nou, vertel me nou! Mamma ik wil kwijt dat ik van je hou, Bang dat ik je verlies want waar is nou je kleine zoontje zonder je advies. Gevoelens voor een chickie die ik aflsuit, wie kon het ooit bedenken dat achter deze kill een kleine hart schuilt. Probeer me hoog te houden, b/tchez zijn zo sniekie dus ik probeer ze niet te vertrouwen. Is deze levenswijze wel voor mij bestemd? Voel me stikken in me eigen verdriet hoogste tijd dat ik mezelf met die alchohol volgiet. Ik weet dat ik fout zit, maar wat kan ik doen? Zoveel pijn kan er niet mee omgaan! beste god kunt u mij verstaan! Ik heb pijn ik wil er nu vanaf! Tranen die maar komen en niet van stoppen weten, laat me niet in de steek! of bent u mij soms vergeten? dit was een text van mijn liedje vol met frustratie :D ik wist niet dat turken konden rappen, behalve jukkie B dan. maar propz bro. echt dope text man, zit wat in. ga zo door zo ik zeggen. doe je er ook wat mee, stuur je dingen op of is het puur een hobby?? hoe moet ik mijn kunsten hier laten zien he, kan moeilijk gaan schrijven hoe ik mijn breakdance move doe :D de engel is een b-boy :engel: :engel:

GekkeTurk
19-11-2002, 13:04
ThanQ bro ehm ja ik doe er wat mee ik maak pokoez ik treed op dus ja ik moet eigenlijk zeggen wij treden op we zin een groep weetje maar mischien dat je weleens van NAG heb gehoord dat was mijn oude groep waar ik bij zat ik ben eruit gestapt en mijn eigen groep begonnen en zo voelt het beter aan :D

RaZer
19-11-2002, 13:07
Ik ga nu typen zonder naar me toetsenbord te kijken ofterwijl ga proberen blind te typen. dat is mijn talent.. Meer heb ik niet :D

GekkeTurk
19-11-2002, 13:10
Gevaarlijke talent razor maar een vraagje ben jij turks?

sneakdsm
19-11-2002, 13:12
check maar voor onze bio en 3 nummer (klik op music) op de volgende site www.soundclick.com/destrakstemensen laterzzzzzz

GekkeTurk
19-11-2002, 13:18
http://www.soundclick.com/bands/nagnieuweallochtoonsegeneratie.htm hier zijn liedjes van mijn oude groep waar ik in zat NAG bestaat nog steeds en we maken nog samen nummers Feat. dus maar nu is het HNP en binnenkort is de website insallah klaar en trouwens dsm ik ken die pokoe van wie wil er focken ofzo zit paar killz bij mij in de klas uit utreg mischien ken je ze wel aziz worsdt ketcup genoemd ehmm hammie zo een ratteplan met een gouden tand ehhm en karim heb je nog met lang haar

Samiratoen
19-11-2002, 13:21
www.cu2.nl/samiratoen (http://www.cu2.nl/samiratoen) kijk hier staan ook allemaal teskten van mij... Zeg wat je ervan vind.. xx

RaZer
19-11-2002, 13:23

Origineel gepost door GekkeTurk Gevaarlijke talent razor maar een vraagje ben jij turks? Dank je :) Van ene op andere dag kon ik het :bril: :D Nee ik ben geen Turk. Als je naar me profiel kijk zie je dat me roots in Oujda liggen. Ik denk niet dat dat in Turkije ligt. Of heb je daar ook Oujda? :confused:

tetouani79
19-11-2002, 13:50
Origineel gepost door sneakdsm check maar voor onze bio en 3 nummer (klik op music) op de volgende site www.soundclick.com/destrakstemensen laterzzzzzz respect, echt dope shiii*t man. wanneer zie ik jullie clip :D de engel vond het lekker klinken :engel: :engel:

sneakdsm
20-11-2002, 14:17
ik ken die gasten die je op noemde niet, misschien als ik hun zie. en haha je had het over wie wil de ****e., zo dat zijn wel oude nummers jonge, maar dat is wel relax, represent tog. tetouani79 , bedankt en inshallah komt die clip gauw, we zijn druk bezig. thella

Pagina's : [1] 2