Bekijk volle/desktop versie : Pedagogiek



Pagina's : [1] 2

29-09-2009, 19:44
Wie volgt de opleiding Pedagogiek op het inholland en heeft een voorbeeld van een gezinsanalyse verslag voor mij ?? KOm er niet helemaal uit .

11-10-2009, 19:04


Waar loop je tegenaan?

11-10-2009, 23:00
hey dames

Ik heb een aantal vraagjes over pedagogiek want ik wil misschien ook pedagogiek doen.

1. Is het een leuke opleiding?
2. kan je het ook verkort in 3 jaar doen (verkort)
3. Wat is jou ervaring met deze opleiding

alsjeblieft dames als jullie antwoord kunnen geven op 1 van deze vragen dan ben ik jullie zeer dankbaar

Shokran

Groetjes Anissa

11-10-2009, 23:02
ja meer info over de opleiding aub, wat houdt het precies in en wat voor functie heb je na de opleiding?

12-10-2009, 18:29


Ik vind het zelf een leuke opleiding en ben er zeer tevreden mee. Je kan het verkort doen (in 3 jaar). Wat voor functie je na deze opleiding hebt, hangt van de minors af die je wilt/gaat volgen zoals: ggz, orthopedagogiek, onderwijszorg, jeugdbescherming, kinderpsychiatrie, opvoedingsondersteuning. Dit zijn maar een paar.

12-10-2009, 20:03

Citaat door Nisrine_-_:
Ik vind het zelf een leuke opleiding en ben er zeer tevreden mee. Je kan het verkort doen (in 3 jaar). Wat voor functie je na deze opleiding hebt, hangt van de minors af die je wilt/gaat volgen zoals: ggz, orthopedagogiek, onderwijszorg, jeugdbescherming, kinderpsychiatrie, opvoedingsondersteuning. Dit zijn maar een paar.


Ja maar je kan het toch niet verkort doen als je bv. een Mbo juridische diploma hebt gehaald?

12-10-2009, 20:14

Citaat door sarahel:
Ja maar je kan het toch niet verkort doen als je bv. een Mbo juridische diploma hebt gehaald?


Nee dat niet, omdat het niet goed aansluit. Wel als je spw diploma hebt.

12-10-2009, 20:17

Citaat door Anissa_B:
hey dames

Ik heb een aantal vraagjes over pedagogiek want ik wil misschien ook pedagogiek doen.

1. Is het een leuke opleiding?
2. kan je het ook verkort in 3 jaar doen (verkort)
3. Wat is jou ervaring met deze opleiding

alsjeblieft dames als jullie antwoord kunnen geven op 1 van deze vragen dan ben ik jullie zeer dankbaar

Shokran

Groetjes Anissa


Hee.

Ik doe ook pedagogiek en vind het echt een stomme studie.
Je schijnt in de praktijk niets te hebben aan een hbo pedagoog (hoorde ik van mijn stage begeleider). Ga dan ook mijn p halen en door naar de universiteit insha'allah.

Daar waar ik mijn studie volg heb ik maar 2 dagen les. En heb nog steeds het idee dat ik dit jaar niets geleerd heb, haha!

Ik zou pedagogiek niet aanraden.

12-10-2009, 21:53

Citaat door Nisrine_-_:
Waar loop je tegenaan?



De theorie moet je bij de analyse beschrijven , Het moet een heel geheel worden samen.
opvoedingsstyl, gezinsinteractie enz. Heb jij ook zo'n opdracht gehad ?

13-10-2009, 14:01

Citaat door lovely_lady:
De theorie moet je bij de analyse beschrijven , Het moet een heel geheel worden samen.
opvoedingsstyl, gezinsinteractie enz. Heb jij ook zo'n opdracht gehad ?


Ja. Ik heb een voorbeeld verslag voor je

13-10-2009, 15:52

Citaat door zwina_naoual:
Hee.

Ik doe ook pedagogiek en vind het echt een stomme studie.
Je schijnt in de praktijk niets te hebben aan een hbo pedagoog (hoorde ik van mijn stage begeleider). Ga dan ook mijn p halen en door naar de universiteit insha'allah.

Daar waar ik mijn studie volg heb ik maar 2 dagen les. En heb nog steeds het idee dat ik dit jaar niets geleerd heb, haha!

Ik zou pedagogiek niet aanraden.

inderdaad, ik vind het ook een stomme studie.
ik zelf heb 3 dagen les en 2 dagen stage, de lessen die je krijgt hebben bijna niets met pedagigiek te maken.
het enige wat je krijgt als vak dat pedagogiek heeft te maken met de geschiedenis ervan .
de rest van de vakken slaan nergens op, ik wil er mee stoppen!!

13-10-2009, 19:46

Citaat door Zainab20:
inderdaad, ik vind het ook een stomme studie.
ik zelf heb 3 dagen les en 2 dagen stage, de lessen die je krijgt hebben bijna niets met pedagigiek te maken.
het enige wat je krijgt als vak dat pedagogiek heeft te maken met de geschiedenis ervan .
de rest van de vakken slaan nergens op, ik wil er mee stoppen!!


waar studeer je

13-10-2009, 19:49



Citaat door Nisrine_-_:
Nee dat niet, omdat het niet goed aansluit. Wel als je spw diploma hebt.




Ow, ook met een spw diploma. Hoelang doe jij erover? En hoeveel wordt er verkort met een spw-diploma, weet je dat toevallig?

13-10-2009, 20:12

Citaat door honey_:
Ow, ook met een spw diploma. Hoelang doe jij erover? En hoeveel wordt er verkort met een spw-diploma, weet je dat toevallig?


Met spw diploma wordt het 1 jaar verkort, dus je doet er 3 jaar over

13-10-2009, 20:14

Citaat door Nisrine_-_:
Met spw diploma wordt het 1 jaar verkort, dus je doet er 3 jaar over




Ok, thanks.

Pagina's : [1] 2